Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
te-ai gandit si la uzura motorului? sa nu mai faca compresie cum trebuie?... fa un test de compresie si schimba furtunasele de retur in prima faza si vezi ce si cum. daca este compresia buna si ai schimbat furtunasele si tot asa porneste atunci poate fi o dezamorsare pe undeva sau probleme in pompa (asta in ultima instanta).
Skip ads

  • aauto

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mersi,uzura motorului totusi as zice ca se poate exclude,deorece masina are 99.000 km (reali) ,o am de noua!
La furtunase m-am gandit si eu,dar nu se vede nimic (supurare etc),si daca le-as schimba ce producator sa folosesc ca originale ar fii cam scumpe totusi!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
poate sa mai fie elecromotorul. daca este masina din semnatura (2003). ideea nu este sa invarta. la motorul pe motorina treb sa aiba acel moment de invartire sa faca compresie.
si daca veni vorba de compresie cum stai cu motorul. masina are totusi o varsta.
  • aauto

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pai am spus mai sus,masina are 99000 km reali,o am de noua
Electromotorul invarte bine,parerea mea!
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu am vazut postarea colegului. acum chiar ca da cu virgula.! asa pe vorbe este mai complicat.treb vazuta de un specialist.
  • aauto

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Corect,complicata situatie si pe deasupra enervanta rau...
Cunosti pe cineva exact cum ai spus " specialist" ?
Intrebare,daca desfac capacul filtrului de motorina,cata motorina ar trebuii sa fie totusi in carcasa? Ok...plin,dar totusi ochi? Iau in calcul orice varianta pana la urma?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Vorbeste cu maiandrei,
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
demarator?
Skip ads

  • aauto

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am spus mai sus ca electromotorul (demarorul) invarte bine !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Expresia "invirte bine" este imprecisa,deoarece tine de perceptia fiecarei persoane,cu mai multa sau mai putina pregatie tehnica auto.Cind folosesti un tester si vizualizezi turatia motorului in momentele actionarii electromotorului si citesti turatia de 230 rot/min(aproximativ),,abia atunci poti spune ca invirte bine,precizind imediat si turatia respectiva...
  • aauto

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ok,voi verifica pe OPcom! multumesc pentru sfat!
  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ardeleanovidiu a scris:buna.detin acelasi motor y20dth de 2 sapt intampin aceeeasi problema.porneste la prima si se opreste dar astazi nu a mai pornit deloc.am schimbat oringurile la filtru motorina,filtru motorina nou cu tot cu garnituri am pus supapa de sens inainte de filtru,am schimbat furtunase retur injectoare.totul a inceput intr-o dim cand am pornit si sa oprit si in timp sa tot agravat pornea si se oprea apoi nu mai pornea trebuia amorsata instalatia:am pus-o pe tester am urm Erorri:P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal
(0D) - Not present(Engine Speed input Circuit Malfunction )

P1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present(Throttle position sensor intermittent )

P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input
(02) - Not present(MAP sensor/mizerie/curatare---Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction )

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present(Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction )

P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Not present(bujii)

in paranteza am completat ce am gasit eu daca e gresit liberi la corectie:)



buna.pe la acest surub curge motorina la actionarea pompei tip para.ce rol are asta?tabla aiaq are rol de grover?
Skip ads

  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am gasit e surub de blocare cu oring ma gandesc ca e dus oringul........../!?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai cam nimerit-o.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doar cam, sa mai citeasca ca mai face o istorie si o sa faca ca tractorul.
  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ca tractorul?istorie? nu inteleg
  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
daca scot surubul de blocare fara sa dau pompa jos.se deregleaza cv?il mai pot baga inapoi?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Desfa șurubul fara fricã. Ai însã grija ce oring pui si cum montezi la loc. Sa nu uiti acel distantier. Daca monteze fara, ies scântei.Smile
  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
mersi daniel
  • ardeleanovidiu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ardeleanovidiu a scris:buna.detin acelasi motor y20dth de 2 sapt intampin aceeeasi problema.porneste la prima si se opreste dar astazi nu a mai pornit deloc.am schimbat oringurile la filtru motorina,filtru motorina nou cu tot cu garnituri am pus supapa de sens inainte de filtru,am schimbat furtunase retur injectoare.totul a inceput intr-o dim cand am pornit si sa oprit si in timp sa tot agravat pornea si se oprea apoi nu mai pornea trebuia amorsata instalatia:am pus-o pe tester am urm Erorri:P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal
(0D) - Not present(Engine Speed input Circuit Malfunction )

P1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present(Throttle position sensor intermittent )

P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit Low Input
(02) - Not present(MAP sensor/mizerie/curatare---Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction )

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present(Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction )

P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Not present(bujii)

in paranteza am completat ce am gasit eu daca e gresit liberi la corectie:)


salut tuturor.revin cu vesti bune am rezolvat problema dezamorsarii era Oringul de la surubul de blocare din pompa de injectie.dupa inlocuire a doua zi a pornit la prima.(casant patratos si fisurat-nu era de mirare ca la grade cu -* corpul pompa contractandu-se prindea aer fals si la actionarea pompei tip para picura motorina) ,o metoda mult mai simpla de demontare,mecanicul a demontat compresorul clima si l-a dat intr-o parte, si pe sub ea a reusit sa desfaca surubul ....versus conducte apa jos joja jos e mai complicat

Am schimbat furtune retur si un T de plastic care era fisurat

Modificari provizorii--anulat filtru motorina pus filtru benzina(a nu merge mult cu el),pompa tip para gen logan,spray pornire in dotare(unele fac motorul sa bata f naspa)


Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR