- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Revin de aceasta data cu o intrebare: Pe una din intrarile din capacul filtrului de motorina , si anume pe retur mi se pare ca lipseste o bucsa de plastic. Pe tur insa aceasta bucsa exista , de unde si greutatea de a scoate acele oringuri. In cealalta parte au iesit imediat. Va anexez si fotografia si va rog sa va uitati cu atentie si daca puteti sa imi raspundeti. In mod logic , si pe retur a fi trebuit sa existe aceasta bucsa de plastic.....
Iulian1971 sau munteanu in special pe voi va intreb, caci cred ca v-ati izbit de aceasta problema......
Iulian1971 sau munteanu in special pe voi va intreb, caci cred ca v-ati izbit de aceasta problema......
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
mariano a scris:...
Iulian1971 sau munteanu in special pe voi va intreb, caci cred ca v-ati izbit de aceasta problema......
Iulian1971 sau munteanu in special pe voi va intreb, caci cred ca v-ati izbit de aceasta problema......
eu am bucsa in ambele intrari din cate imi amintesc.
Maine o sa inlocuiesc carcasa filtrului cu un filtru metalic si iti spun sigur. Logic ar fi sa aiba in ambele parti ca sa nu iasa oringurile cand tragi conducta afara.
Ce dimensiuni au oringurile ?
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ai dreptate, logic asa ar fi, ca atunci cand tragi de furtune afara, aceste oringuri sa ramana pe pozitile lor. De aceea s-a pus si acea saiba distantoare intre ele, tot din acelasi motiv.
Ca si dimensiune exterior au 12.5mm cu 1.8 mm grosime iar interior 8,9mm teava de tur avand undeva aproape de 10mm. Teava atunci cand intra umfla un pic oringurile, impingandu-le catre exterior realizand astfel etansarea
Uite jos am desenat o sectiune a turului, sau returului, dupa caz.....
Daca ai cumva iulian1971 o astfel de bucsa si iti prisoseste - a-si fi bucuros sa o primesc, m-ar scuti pe mine de efortul de a confectiona una.....
Ca si dimensiune exterior au 12.5mm cu 1.8 mm grosime iar interior 8,9mm teava de tur avand undeva aproape de 10mm. Teava atunci cand intra umfla un pic oringurile, impingandu-le catre exterior realizand astfel etansarea
Uite jos am desenat o sectiune a turului, sau returului, dupa caz.....
Daca ai cumva iulian1971 o astfel de bucsa si iti prisoseste - a-si fi bucuros sa o primesc, m-ar scuti pe mine de efortul de a confectiona una.....
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- CasianJurjonita
- **
- 98 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Vectra 2002 2.2 dti
- Caras-Severin
CasianJurjonita
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 2.2 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ok multumesc mult! L-am facut dintr-o carioca, partea din spate a cariocii, acolo unde este un dop care se scoate pt a improspata rezerva.
Apropos -am gasit astazi la un magazin de piese teuri de plastic de Dacie pt stropitorul de parbriz la 1,5 lei.
Am luat unul sa il testez - mi se pare foarte solid plasticul din care este facut -desi contrar discutilor anterioare acestea negre cica s-ar crapa imediat.
Daca voi avea nevoie, m-am gandit sa am unul la indemana.
Apropos -am gasit astazi la un magazin de piese teuri de plastic de Dacie pt stropitorul de parbriz la 1,5 lei.
Am luat unul sa il testez - mi se pare foarte solid plasticul din care este facut -desi contrar discutilor anterioare acestea negre cica s-ar crapa imediat.
Daca voi avea nevoie, m-am gandit sa am unul la indemana.
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
mariano a scris:Ok multumesc mult! L-am facut dintr-o carioca, partea din spate a cariocii, acolo unde este un dop care se scoate pt a improspata rezerva.
Apropos -am gasit astazi la un magazin de piese teuri de plastic de Dacie pt stropitorul de parbriz la 1,5 lei.
Am luat unul sa il testez - mi se pare foarte solid plasticul din care este facut -desi contrar discutilor anterioare acestea negre cica s-ar crapa imediat.
Daca voi avea nevoie, m-am gandit sa am unul la indemana.
Apropos -am gasit astazi la un magazin de piese teuri de plastic de Dacie pt stropitorul de parbriz la 1,5 lei.
Am luat unul sa il testez - mi se pare foarte solid plasticul din care este facut -desi contrar discutilor anterioare acestea negre cica s-ar crapa imediat.
Daca voi avea nevoie, m-am gandit sa am unul la indemana.
T-ul e ok , testat , pana sa gasesti unul original face fata cu brio
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Astazi am facut un drum Deva-Sibiu si retur, aproximativ 250 km. La intoarcere, din cauza unui accident, a trebuit sa oresc motorul pentru aproximativ 15 minute. Dupa repornire, la plecarea de pe loc s-a poticnit putin dar nu am dat importanta fenomenului intrucat ulterior a mers normal si am pus intamplarea pe seama demararii in rampa fara o turare suficienta. Inainte de a ajunge acasa, a trebuit sa fac o vizita la cineva, vizita care a durat apriximativ o ora. Cand sa plec, a pornit extrem de greu in sensul ca au fost necesare 8-9 chei a care 30-40 secunde. Am ajuns acasa, am oprit si a repornit imediat. Nu a aprins ceck engine. Dupa simptome, pare furtun de retur dar mai cer ceva pareri.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 532 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 532
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Deci, capacul de filtru separat costa cam 170-200 lei fiindca are pastile de incalzire a motorinei, il gasiti in special in reprezentate, iar teurile de plastic de Dacie de la stropitor nu sunt bune, au diametrul mare si o sa vi se rupa furtunasul de la caldura. Provizoriu sunt bune, dar nu va bazati prea mult. EU am patit-o.
Totusi, nu primesc niciun raspuns cu privire la incalzirea cu bujiile, cum e la CDTI aprinderea lor, si la cald sau numai la rece?
Editeaza mesajul anterior
Totusi, nu primesc niciun raspuns cu privire la incalzirea cu bujiile, cum e la CDTI aprinderea lor, si la cald sau numai la rece?
Editeaza mesajul anterior