Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Revin de aceasta data cu o intrebare: Pe una din intrarile din capacul filtrului de motorina , si anume pe retur mi se pare ca lipseste o bucsa de plastic. Pe tur insa aceasta bucsa exista , de unde si greutatea de a scoate acele oringuri. In cealalta parte au iesit imediat. Va anexez si fotografia si va rog sa va uitati cu atentie si daca puteti sa imi raspundeti. In mod logic , si pe retur a fi trebuit sa existe aceasta bucsa de plastic.....
Iulian1971 sau munteanu in special pe voi va intreb, caci cred ca v-ati izbit de aceasta problema......
Skip ads

  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca iti raspund maine este tirziu ?
acum am ajuns in casa si masina am bagat-o in garaj
daca vrei sa stii azi ,ma duc pana la garaj si ma uit

eu la mine am schimbat capacul si conducta de la tur si acum este ok
masina porneste si nu a mai facut nici o fenta
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu este nici o problema, si maine este o zi - dar atunci cand verifici, verifica te rog rog si la un capac si la celalalt in caz ca pe cel vechi nu l-ai aruncat..... Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mariano a scris:...
Iulian1971 sau munteanu in special pe voi va intreb, caci cred ca v-ati izbit de aceasta problema......

eu am bucsa in ambele intrari din cate imi amintesc.
Maine o sa inlocuiesc carcasa filtrului cu un filtru metalic si iti spun sigur. Logic ar fi sa aiba in ambele parti ca sa nu iasa oringurile cand tragi conducta afara.
Ce dimensiuni au oringurile ?
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, logic asa ar fi, ca atunci cand tragi de furtune afara, aceste oringuri sa ramana pe pozitile lor. De aceea s-a pus si acea saiba distantoare intre ele, tot din acelasi motiv.
Ca si dimensiune exterior au 12.5mm cu 1.8 mm grosime iar interior 8,9mm teava de tur avand undeva aproape de 10mm. Teava atunci cand intra umfla un pic oringurile, impingandu-le catre exterior realizand astfel etansarea
Uite jos am desenat o sectiune a turului, sau returului, dupa caz.....
Daca ai cumva iulian1971 o astfel de bucsa si iti prisoseste - a-si fi bucuros sa o primesc, m-ar scuti pe mine de efortul de a confectiona una.....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
N-am nici una in plus, dar caut sa le schimb pe cele din capacul meu, cu tot cu oringuri. Daca gasesc te-anunt.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Iata ca am reusit sa o scot pe cea de pe traseul tur - si am vazut ca arata cumva conic - si iata si oringurile cele noi cumparate ieri

Aviz amatorilor - cine are o asemenea bucsa - va rog -faceti-mi un bine si ajutati-ma !
  • CasianJurjonita

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2002 2.2 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am si eu probleme cu pornirea as vrea un nr de telefon sa vorbesc cu cineva care a schimbat simeringurile de la injectoare ca sa imi dau seama de complexitatea lucrarii am fost la opel timisoara si mi-au cerut 900 lei am o vectra b 2001 motor 2200 dti va multumesc anticipat
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mariano, ai incercat la Alpadrino pe Stefan cel Mare? Au acolo toate nebuniile.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@ corinajurjonita Suna-ma si iti voi spune detaliat sau iti scriu aici, pe mail, cum vrei, nr. meu este 0770638065 sau 0760521353.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
capacul filtrului de motorina are bucsa in ambele parti tur - retur
din pacate cu aceea bucsa nu te pot ajuta ptr ca capacul meu era fisurat si l-am aruncat
din pacate nu am stiut ca mai pot recupera ceva piese de pe el
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
munteanu a scris:capacul filtrului de motorina are bucsa in ambele parti tur - retur


confirm si eu , m-am uitat astazi
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am verificat azi. Are bucsa la ambele intrari.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ok multumesc mult! L-am facut dintr-o carioca, partea din spate a cariocii, acolo unde este un dop care se scoate pt a improspata rezerva.
Apropos -am gasit astazi la un magazin de piese teuri de plastic de Dacie pt stropitorul de parbriz la 1,5 lei.
Am luat unul sa il testez - mi se pare foarte solid plasticul din care este facut -desi contrar discutilor anterioare acestea negre cica s-ar crapa imediat.
Daca voi avea nevoie, m-am gandit sa am unul la indemana.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Ok multumesc mult! L-am facut dintr-o carioca, partea din spate a cariocii, acolo unde este un dop care se scoate pt a improspata rezerva.
Apropos -am gasit astazi la un magazin de piese teuri de plastic de Dacie pt stropitorul de parbriz la 1,5 lei.
Am luat unul sa il testez - mi se pare foarte solid plasticul din care este facut -desi contrar discutilor anterioare acestea negre cica s-ar crapa imediat.
Daca voi avea nevoie, m-am gandit sa am unul la indemana.


T-ul e ok , testat , pana sa gasesti unul original face fata cu brio Smile
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am facut un drum Deva-Sibiu si retur, aproximativ 250 km. La intoarcere, din cauza unui accident, a trebuit sa oresc motorul pentru aproximativ 15 minute. Dupa repornire, la plecarea de pe loc s-a poticnit putin dar nu am dat importanta fenomenului intrucat ulterior a mers normal si am pus intamplarea pe seama demararii in rampa fara o turare suficienta. Inainte de a ajunge acasa, a trebuit sa fac o vizita la cineva, vizita care a durat apriximativ o ora. Cand sa plec, a pornit extrem de greu in sensul ca au fost necesare 8-9 chei a care 30-40 secunde. Am ajuns acasa, am oprit si a repornit imediat. Nu a aprins ceck engine. Dupa simptome, pare furtun de retur dar mai cer ceva pareri.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca s-a dezamorsat intr-o ora, ceva nu e in regula.
Furtunase sau filtru motorina (carcasa). Parerea mea.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Azi de dimineata a pornit de parca nimic nu s-a intamplat. Voi incerca sa schimb totusi furtunele de retur.
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
a gasit cineva capac filtru separat ?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Deci, capacul de filtru separat costa cam 170-200 lei fiindca are pastile de incalzire a motorinei, il gasiti in special in reprezentate, iar teurile de plastic de Dacie de la stropitor nu sunt bune, au diametrul mare si o sa vi se rupa furtunasul de la caldura. Provizoriu sunt bune, dar nu va bazati prea mult. EU am patit-o.

Totusi, nu primesc niciun raspuns cu privire la incalzirea cu bujiile, cum e la CDTI aprinderea lor, si la cald sau numai la rece?

Editeaza mesajul anterior
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR