Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o sau cel putin asa cred. Am schimbat furtunele de retur si am gasit ca era crapat cel ce vine in pompa. Sper sa nu mai am probleme cam un an si jumatate ca atat a trecut de la ultima schimbare.

Rectific: Au tinut 2 ani si jumatate.


Ultima modificare facuta de Gabi.B.HD la Sam 20 Feb, 2010 1:44 pm
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
peste 11 grade nu se mai aprind , sper sa nu ma insel Smile
  • radu67

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Recomand T-uri metalice si schimbarea anuala a furtunelor de retur de la injectoare!

https://www.clubopel.com/vie...28&highlight=

Cele de stropitoare de parbriz sau crapa ele sau forteaza furtunul si crapa furtunul; si cu aer in instalatie masina nu porneste sau porneste foarte greu, defectul e grau de localizat pentru ca nu se vede intotdeauna, fortezi demarorul, bateria, ajungi sa schimbi chiar pompa de injectie!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am montat o supapa unisens chiar in rezervor pe furtunul de tur la nivel de sorb, astfel eliminand varianta scurgerii motorinei inapoi in rezervor atunci cand parchezi in rampa. Voi posta poze mai incolo
Skip ads

  • radu67

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca este cea mai buna solutie pentru ca poate forta pompa sa deschida si supapa unisens, deci va trage mai greu motorina din rezervor!
Ne spui si noua la ce concluzie ai ajuns?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Deocamdata testez, voi face cateva drumuri prin tara saptamana asta si voi concluziona dupa.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nu are ce sa forteze, tehnologic supapele de sens sunt facute sa deschida fara a aplica sarcina mare de absorbtie. Rolul lor este de a opri scurgerea inapoi a lichidului, nu de a ingreuna cumva absorbtia acestuia.

In alta ordine de idei, eu am montat la loc carcasa filtrului de motorina si am mufat furtunele de tur si retur. Nu vreau sa ma laud, dar am simtit imediat ca au intrat fest si s-au intepenit ca sa zic asa in oringuri.
Masina a pornit a treia zi la sfert, efectiv la sfert fara nici cea mai mica jena.
Acum stau si ma gandesc ce inseamna totusi niste garnituri -si rolul pe care acestea il au in etansare.
Repet - am simtit in momentul cand "am infipt" furtunele ca au intrat fest fara joc sau grad de libertate.
Deci in concluzie: cu 10 lei, -manopera in regie proprie am reusit remedierea fara probleme a dezamorsarii circuitului de motorina.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@mariano aveai deja supapa unisens montata dupa filtru ? daca da oricum circuitul era etans in pompa

Ce ai observat tu trebuie testat un peste vreo 2 luni cand nu o sa mai fie nevoie de bujii, atunci poti sa spui ca aici era problema
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nu am supapa unisens montata pe masina. am cumparata supapa dar nu am montat-o pe masina. Acum om vedea si peste 2 luni.
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am un opel vectra b Y 20 dth si in iarna asta am avut mari probleme cu ea in sensul ca pe gerurile alea mari nu a vrut sa mai porneasca,de fapt prima data nu a vrut sa porneasca atunci cand erau vreo -4,-5 grade afara.Am tras-o si a pornit imediat,am dus-o la un mecanic si i-am gasit 2 bujii arse,i le-am cumparat pe toate dar nu am reusit sa-i skimb decat 3,una era intepenita si nu a fortat-o ca oricum era buna.Dupa aia i-am dat la automat si nu a vrut sa porneasca decat dupa ce i-a amorsat cu o pompa tragand motorina.I-am mai schimbat si o supapa unisens care era pusa de mine in vara,si am plecat acasa cu ea.A doua zi mai frig,dimineata i-am dat la automat nici d-a dreak n-a vrut.Am tras-o ,a pornit,s-a aprins pt 2-3 min check-ul si apoi s-a stins.Am plecat cu ea direct spre bucuresti,pe drum s-a aprins iar check-ul si nu puteam sa merg cu ea mai mult de 140KM/ora.Am dus-o la opel pipera si acolo mi-a skimbat carcasa filtru motorina,teuri si furtunase injectoare,dar si senzorul de turatie motor.De seara pana dimineata lasata tot nu a vrut sa mai pornasca decat trasa.Daca o lasam mai putin de 7-8 ore pornea dar peste decat trasa.Pana la urma am fost cu masina la Dl. Mihai din Bucuresti care dupa ce i-am explicat ce simptome are i-a schimbat niste garnituri la pompa de injectie.Acum porneste indiferent de cat as lasa-o dar porneste subturat adica tre sa o accelerez eu un pic sa isi ia turatia normala fiind frig afara ea tre sa fie mai turata la pornire.Cateodata cand e ger mai mare se opreste chiar daca o accelerez eu ea nu vrea sa se accelereze si dupa ce se opreste porneste f. greu la a 5 a keie.Spuneti-mi si mie va rog daca ati mai intalnit simptomele astea ce sa fie ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Par simptome de dezamorsare. Eu am inlocuit carcasa de la filtrul de motorina cu un second. Tot se dezamorsa. Am luat una noua. La fel. Pana la urma am pus un filtru de motorina doar cu intrare si iesire, iar conductele de la vechea carcasa le-am mufat la noul filtru cu niste furtunase transparente. Astfel vad daca mai trage aer pe undeva. Nu a mai fost cazul. Tragea aer pe la oringurile carcasei originale.
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
dezamorsare este ai perfecta dreptate dar ce se dezamorseaza mai exact? cred ca pompa de injectie nu mai tine presiune si de aceea daca o las peste 24 de ore atunci se poate vedea ca porneste cu mers subturat,iar daca mai e si ger afara se opreste apoi tre sa dau inca vreo 5 - 6 kei luungi ca sa porneasca,sa nu mai zic ca atunci cand nu se raceste motorul suficient cat sa se puna bujiile invarte vreo 5-6 secunde pana porneste iar cand porneste scoate fum alb.As putea sa am un raspuns exact la aceasta problema desi stiu ca multi dintre noi se confrunta cu ea...
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca pui un filtru cu furtunele transparente pe tur cum am zis eu, daca mai pui si pe retur tot un furtunel transparent, vezi daca mai trage aer. Simplu, nu?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da, se pare ca masina porneste bine, insa nu cred ca din cauza montarii supapei. Poate se va cunoaste acest lucru in momentul in care o voi parca in rampa, insa deocamdata nu am avut ocazia de a stationa in astfel de situatii. Voi pune pozele vineri, deoarece am ceva probleme tehnice.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ok, sa sumarizam, ca sa facem curatenie in topic si sa punem informatia relevanta in primul mesaj.
Mentionez ca nu am avut niciodata probleme de dezamorsare, de aceea nu stiu cum separam simptomele ca sa mergem la sigur.
Deci scriu ce am inteles eu, voi ma corectati:

Cauzele principale ale dezamorsarii, in ordinea in care ar trebui sa verificam:
1. Furtunase de retur
2. Garnituri filtru de motorina
3. O-ring-uri capac filtru motorina
4. Simeringuri si O-ring-uri injectoare

Ar mai fi alte cauze?
Simptome, din ce am inteles eu:
- daca porneste si se opreste imediat, apoi mai porneste doar tractata - pb. 2 si 3.
- daca porneste foarte greu - furtunase retur.
La simeringuri si oringuri injectoare cum se manifesta?

Repet, corectati si adaugati, ca sa facem un mesaj cuprinzator la inceputul topicului.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vioss a scris:dezamorsare este ai perfecta dreptate dar ce se dezamorseaza mai exact? cred ca pompa de injectie nu mai tine presiune si de aceea daca o las peste 24 de ore atunci se poate vedea ca porneste cu mers subturat,iar daca mai e si ger afara se opreste apoi tre sa dau inca vreo 5 - 6 kei luungi ca sa porneasca,sa nu mai zic ca atunci cand nu se raceste motorul suficient cat sa se puna bujiile invarte vreo 5-6 secunde pana porneste iar cand porneste scoate fum alb.As putea sa am un raspuns exact la aceasta problema desi stiu ca multi dintre noi se confrunta cu ea...

Ai incercat sa schimbi oringurile de la injectoare ?
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am omis sa-ti spun i-am montat o pompa de amorsare inainte de filtru de motorina .Pompa este de dacia papuc diesel ...asta in cazul in care acum ca totusi afara este peste 0 grade si poate nu vrea sa mai porneasca.Si de asemenea atunci cand este pornit motorul la relanti si o tin turata (pe loc,nu in mers) constant la 1500 de rotatii pe minut aproximativ 4-5 secunde,dupa ce iau piciorul de pe acceleratie ,motorul da sa se opreasca adica tremura rau asa ca si cum ar merge in 2-3 dar nu face nimik,isi revine dupa o secunda doua.Asta ma sperie cel mai mult ,in rest nu am nici cea mai mica problema cu masina merge perfect,are viata in ea nu scoate fum totul functioneaza perfect.Ma gandesc totusi ca ar putea fi pistonasul de la pompa de injectie ....ceva in neregula pe la pompa,si ca e posibil ca in scurt timp sa cedeze de tot adica sa inceapa sa se opreasca in mers sau mai stii Doamne Fereste sa nu mai porneasca deloc,asa cum am mai citit pe la ceilalti.Tu ce crezi?
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu am schimbat oringurile de la injectoare pentru ca mi-au zis si cei de la Opel pipera si cei de la Bosch Radacini ca nu e cazul.Asta pentru ca cei de la Bosch i-au scos furtunul care vine din pompa de injectie la injectoare(returul din pompa ) si l-au strangulat adica l-au anulat si apoi au lasat masina de seara pana dimineata iar dimineata cand s-o porneasca draci ,n-a vrut pe viata ei au dat aia un spray intreg s-o porneasca si tot nu a vrut.Pana la urma au bagat-o inauntru in servis la caldura si dupa ce au adus robotul pentru baterie d-abia a pornit dupa zeci de incercari...de-mi venea sa urlu de necaz ca specialistii astia ai nostri asa stiu sa faca.Si in final mi-au zis ca-i pompa de vina.Asta s-a intamplat inainte sa-i schimbe Dl Mihai garniturile la pompa de injectie,deci oringurile nu sunt.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai un simptom sigur al ciupirii unuia sau mai multor oringuri de la injectoare ar fi faptul ca motorina care vine pe furtunele de retur, deci implicit ajunge in rezervor si apoi prin absorbtie din nou in filtru - ar fi colorarea ei in negru, colorare rezultata din amestecul cu uleiul din motor.
Acum in ceea ce priveste intrebarea lui maiandrei - referitor si la remarca lui drogas - pot spune ca si acum cand a cescut temperatura - astazi de exemplu nu mi-au intrat bujiile , dar a pornit fara probleme la primul sfert.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
vioss a scris:Am omis sa-ti spun i-am montat o pompa de amorsare inainte de filtru de motorina .Pompa este de dacia papuc diese.........
Daca pompa de amorsare este din aceea de plastic de 10 lei, pe acolo trge aer fals. O pompa buna similara cu ce spui tu este Delphi cu stuturi de fier. De la carcsa de motorina sau de la pompa, trage aer, motorina coboara in rezervor, iar tu pornesti cu ce e de la filtru pana la pompa de injectie, apoi vine aer, merge ciudat sau se opreste pana trage motorina. e normal ca iarna sa se intample mai des, deoare motorina fiind congelata, o trage mai greu. Nu ai pompita electrica in rezervor, ci doar sorb.

Personal am o teorie ca bulele de aer care Y20DTH si Y22DTR le trege pe admisia cu motorina duc la uzura prematura a elementului pompei de injectie. Elementul sau mai bine zis pistonasul, se unge-raceste cu motorina. Dupa ce ca motorina e slaba si nu mai are propietati de ungere.....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR