Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa sarbatorim venirea iernii am iesit la sanius - dar nu cu sania.
Cu Opel-ul. Dupa ce ne-am dat destul si ne-am plicisit am observat ca apa se ridicase
undeva spre 100 grade (nimic ciudat - dat fiind faptul ca ne-am tot invartit cu frana de mana)
Dintr-o data s-a aprins becul de la "Cooling sistem"
Am pus masina pe tester si mi-au iesit cele 2 erori de mai jos:

Dupa cateva teste cu opelscannerul am observat ca ventilatorul din fata (cel de la AC) nu mai porneste.
Am spalat masina astazi la spalatorie cu apa calda. Sa fii intrat apa la motor si a inghetat? Palele motorului se invart cu mana.
Ventilatorul asta are termocupla separata fata de cel de pe radiator? Are si el releu separat? Are siguranta?
Cum se pote sa se strice asa dintr-o data?
Cum pot sa-l verific daca este ars?


Ultima modificare facuta de lupu_sandu la Sam 15 Dec, 2007 4:46 pm
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru E021-SHORT TO GROUND : Short circuit to ground between:
A19 Control Unit - Engine Cooling Module
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 1 (X63)
&
F4.50 Fuse
Output contact
pentru E022 -INTERRUPTION : Circuit interruption between:
A19 Control Unit - Engine Cooling Module
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 6 (X63)
&
F4.52 Fuse
Output contact
acetea sint codurile din TIS.daca sint la fel,verifica oricum sig F4.50 si F4.52.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
He he he ....
Cine spala asa si acum motorul ? Oare o sa fie numai prima surpriza ?
Vezi cutia neagra/mufa, contacte...ai o rez si o sig term.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu am spalat motorul. Nu sunt asa de idiot.
Am spalat masina pe exterior si ma gandeam ca a intrat apa si a inghetat
la ventilator dat fiind faptul ca este primul la inaintare.
Maine cand ma duc la tara ma apuc sa mesteresc la ea.
Va tin la curent.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Jetul de apa a intrat si la mufa. Idiotii dracului baga jetul la distanta mica parca anume sa indoaie lamele de la radiator Evil or Very Mad
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit o siguranta de 40A arsa in compartimentul motor.
Acum sa o gasesc. Sunt prin oras caut siguranta.
LE: Siguranta era de vina. Era siguranta din compartimentul motor
din cutia cu relee (in Autodata nu scria nimic de ea).
Misto a fost cand a pornit ventilatorul ca a inceput sa arunce bucati de gheata din el.
Se poate inchide.

OFF: Viva wirless link si conexiunile nesecurizate.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
exact,sig F4.50 sau F4.52.la mine amindoua acolo sint. nu te astepta sa gasesti chiar TOTUL in autodata.mai repede in TIS.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR