Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mihai eminescu a scris:Functioneaza in continuu ambele ventilatoare dupa ce i-am schimbat termostatul


s,traiesti Maestre .recita-i o luceafara poate se opresc joanghile alea de electroventilatoare Smile Smile
nu serios,zi si tu ce model de opel detii pentruca nici la profil nu l-ai trecut si nimeni nu-ti va putea da un raspuns.
Skip ads

  • mihai eminescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Opel Astra Caravan Motor 17 dti din 2000
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ba un raspuns se poate da: cand a schimbat termostatul a atins cupla sondei de freon si a iesit sau s-a miscat si nu face contact cum trebuie.
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mihai eminescu a scris:Functioneaza in continuu ambele ventilatoare dupa ce i-am schimbat termostatul

termocupla defecta sau relee blocate pe inchis.
Scoate mufa de la termocupla cu motorul pornit (cand este inca rece), daca ventilatoarele merg de vina sunt releele (sau releul).
Skip ads

  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Vectra B Z16XE. Problema este ca ventilatorul se porneste undeva la 98 grade (temperatura motorului ajunge cateodata la 100 grade) si decupleaza undeva la 96 grade. Aceasta problema am remarcat-o vara aceasta, in celelalte sezoane se pornea la temperaturi de peste 93 grade si niciodata temperatura motorului nu urca mai mult de atat. Cel mai ciudat lucru este ca inainte chiar daca motorul era cald (93 grade) daca luam contactul ventilatorul ramanea pornit pana temp ajungea la 90 grade iar acum chiar daca motorul are 100 grade si iau contactul termocupla se opreste instantaneu. Astept sfaturi va multumesc!
  • valentinosss

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o problema,am un opel vectra b y 20 dth si cand pun contactul porneste electroventilatorul,i-am pus o siguranta d sarma si o tinea apasata si nu mi=a facut probleme pana akum cateva zile .tin sa precizez ca am curatat mufa si daca apas p ea s-au o tin intr-o anumite pozitie se opreste,imi merge incontinuu,am nevoie urgenta d o idee ca vreau s plec la mare si nu am chef sa raman fara baterie
  • Mariurs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am o Vectra C Y22DTR si nu stiu cum sa elimin problema cu ventilatoarele care functioneaza permanent cand este motorul pornit. Cand am cumparat-o avea montat un buton care da la minus un fir de la sonda de temperatura apa. Cand este pus la minus, ventilatoarele nu se mai invart insa nu mai cupleaza bujiile! S-a mai intalnit cineva cu problema asta?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dar ce s-a scris pana aici ai citit?
Skip ads

  • Mariurs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am citit topicul si toate celelalte topicuri in care se discuta probleme asemanatoare, insa nu sunt lamurit. Am retinut ca Y22DTR nu are termocupla ci HACM si mai trebuie sa verific Trinary Switch care nu stiu unde este pozitionata. Multumesc pentru interesul acordat!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa fii ironic!
Nu intotdeauna se poate explica fiecaruia in parte, de asta spunem: cititi si folositi functia Cautare.
Daca dai cautare dupa Trinary Switch vei vedea si cum arata si unde este.
Este senzorul de presiune freon si se afla in capatul superior al filtrului deshidrator din partea dreapta (partea pasager, sub farul drept) a radiatorului de AC.
  • Mariurs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, dar intentia mea nu a fost ironia. Pur si simplu sunt recunoscator realizatorilor forumului pentru cantitatea mare de informatii pusa la dispozitie proprietarilor de Opel! Intre timp am localizat senzorul respectiv si se afla sub filtrul de aer, inspre far, pe traseul unei conducte metalice ( are codul GM 09131721 52CP04-06). Interiorul mufei era perfect curat. Cu toate acestea l-am curatat cu spray aerosol pentru contacte electrice si problema persista (ventilatoarele merg continuu dupa pornirea motorului). Se poate verifica senzorul prin vreo metoda pentru ca nu as vrea sa dau 3 milioane pe unul nou degeaba? In TIS nu indica schema de contacte din interiorul lui asa ca nu-mi pot da seama. Mai ramane sa verific releele din HACM. Inca o data, multumesc pentru ajutor!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ca sa-l verifici imprumuti unul de la cineva care functioneaza. Se poate scoate fara pierdere de freon, are supapa sub el...
Dar verifica sa fie infipta bine mufa in el.


Ultima modificare facuta de LDivora la Lun 26 Dec, 2011 4:41 pm
Skip ads

  • Mariurs

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
OK. Asa voi proceda! Se pare ca alta solutie nu am...
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut colegi.

Pe un vectra b motorina , pornesc motorul si ventilatorul e pornit, opresc motorul , ventilatorul sta pornit, scot contactul si face la fel. Cu alte cuvinte, NU SE OPRESTE NICIODATA!

Am citit cele 4 pagini si am inteles ca : .... Mai nimic.
Sunt mai greu de cap.

Stie vreun coleg care-i solutia problemei?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
marius.marius.2013 ai incercat sa schimbi sonda de apa?sau poate ai ecu de la ventilatoare defect,ieri ma mancat undeva si am scos mufa de la sonda de apa,cu motoru pornit si au pornit ambele ventilatoare din ce in ce mai tare(cred ca are 3 trepte de turatie,ventilatoarele de la radiator nu cel din masina de la incalzire),am oprit motoru si ele functionau fara sa dea semne ca sar opri,am pus testeru si am sters codu de eroare si atunci sau oprit si ventilatoarele
poate ai un fir rupt de la sonda de apa.sau sonda defecta,sau ECU ventilatoare defect,,,,,,trebuie sapat adanc,,,,sa vezi unde este problema
  • adyadryan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut,sunt nou in club de 2 saptamani am cumparat un opel 1.7 dti motor y17dt am 2erori de cand am cumparato si nu a reusit sa rezolve problema.Mentionez ca am incercat un alt calulator de A.C si nu au disparut nici in acest fel,am alimentat ambele ventilatoare pe direct si functioneaza .Daca are cineva vreo idee cesamai verific sau care ar putea fi buba ......Va multumesc
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
si ce erori ai?
poate te ajutam
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ma repet: "Ai citit cumva ce s-a scris pana aici? Si nu te-ai lamurit?"
  • adyadryan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am citit si nu am gasit nici o rezolvare,am erorile urmatoare P0480/P481 Circuit releu1/2 pentru ventilator-semnal prea mic/circuit deschis-Present
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica circuitul de la termocupla. Sa nu ai un fir intrerupt.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR