Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
CATA26BCN Apropo! sti cumva gate grame are un greifer?


La multi ani!
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
depinde de care vorbesti,astea?
http://www.de.schunk.com/sc...E&lngCode2=DE

sau de astea?
http://www.google.ro/url?sa...NqVCRxlYA_prlHF5w

LA multi ani!
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
La multi ani!si haideti sa stingem conflictul aparut
eu inteleg sa ne ajutam nu sa ne jignim,eu sint unul
care a pornit discutia asta care a degenerat si radzxx
care nu s-a exprimat corect si fiecare a inteles ce a
vrut,alti nu au citit cu atentie si s-a ajuns aici.eu unul
zic sa ne oprim aici si sa ne avem ca fratii in 2008.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
@CATA26BCN dupa cum vad cred ca ai citit printre randuri. Eu m-am referit la masini de cusut si nu la macarale!?@! Evident fiecare intelege ce vrea in functie de gabaritul care are parte in meserie.

In definitiv eu nu inteleg de ce te-ai umflat pt ca si eu am sustinut ideea ca:
"pt stefy_726,parerea mea e ca daca nu esti de meserie,sau macar ai tangente cu mecanica ,incearca cel mai bine sa te abtii,poate nu stiai ca la astra g fuzeta este prinsa pe amortizor,nemaiavind alte puncte de sustinere(adica alte bascula sus),iar amortizorul impreuna cu arcul sint prinse de caroserie cu ajutorul talerului,roata se roteste cu tot cu amortizor in taler.deci ,in concluzie,e periculos sa mergi cu o masina care are astfel de preobleme"

Cu asta inchei orice discutie in contradictoriu mai ales despre tonaje si sustin ca daca capatul tijei amortizorului e retezat in dreptul piulitei rulmentului de presiune (cel putin asa am inteles eu) ESTE PERICULOS SA SE CIRCULE MAI DEPARTE.

Deci pt explicatia ta de mai sus pertinenta nu pot sa sustin ca nu ai cunostinte mecanice. O sustin si o aprob. Dar partea cu motoare de milioane de tone suna cam urat.
"chiar stii greutatea unui motor de 15000CP? eu zic ca ar presa de ar rupe in doua masina,asta daca vb de contextul in care ai facut observatia.(informativ,doar o camasa are 2780kg,iar un piston cu tija fara capul de cruce are 2100kg)"
chiar m-am simtit "strivit" cu mecanica mea fina de cateva grame.

Nu incerc sa ma dau atotstiutor in fata nimanui intre ale reparatiilor la autoturisme, doar incerc sa ajut prieteneste, prin prisma placerii acestui hobby numit automobilul. Vreau sa-mi imprtasesc priceperea si experienta cu alti useri pentru a ma bucura in siguranta de masina si a evita costuri nejustificate si prostia service-lor.

@ mecanick : MULTUMESC !

" Fiecare avem dreptul sa facem ce vrem cu viata noastra,cu libertatea ...dar nu-i corect sa ne jucam si cu a altora pentru ca circulatia pe drumurile publice e deschisa si pentru cei care platesc bani grei sa mearga cu o masina in deplina siguranta.Sper ca putem citi din nou formularea de inceput si sa lasam orgoliile deoparte pentru ca pana la urma nimeni nu le stie pe toate si ne aflam pe acest forum sa schimbam idei ,sa ne consultam in diferite probleme iar eu sincer am gasit aici oameni care stiu despre diagnoza partii electronice la masini mai mult ca mine deci am ce invata."
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru zafira 2.0 automatic,eu am raspuns la observatia lui @mecanik"si poti presa tu cu toata greutatea motorului de 15.000 de cp pe el tot va sari din locul lui"care nu mi s-a parut DELOC realista si dupa parerea mea dc vroia sa sublinieze o observatie ar fi trebuit sa caute un alt termen de comparatie,nu am avut nimic cu nimeni,dar se pare ca alte persoane au cam confundat raspunsurile,si mai si spun "ca sunt multi mecanici de forum care sufera de inconstienta crasa!".ce am vrut eu sa subliniez prin faptul ca am dat detalii despre anii de conducere si meserie a fost sa subliniez ca aceasta vechime si experienta pe care o are fiecare nu ne da dreptul sa ne jucam cu vietile oamenilor,si ma repet cind spun:orice mecanic ,fie ca repara vapoare,avioane,nave cosmice,are anumite cunostinte de baza care il pot ajuta sa nu sufere de "inconstienta crasa" , iar dc cineva vrea sa faca ceva inconstient,parerea mea ar fi sa o faca pe pielea lui.
oricum,fiecare are un creier pe care il foloseste asa cum crede el de cuviinta,aici noi doar putem da sfaturi,dar ce face fiecare tine si de judecata fiecaruia,daca e sau nu bine,ca doar de aia avem creier.
ca sa te lamuresti,te rog doar sa citesti o data topicul de la cap la coada si sa revezi raspunsurile si te vei lamuri cine si ce.
LA MULTI ANI<MULTA SANATATE SI FERICIRE TUTUROR,SI UN AN NOU CU CIT MAI MULTE IMPLINIRI! Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR