Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra Caravan din 2000, 1,7 motorina, si nu ii dau de capat la o mare problema. Nu se tureaza motorul mai sus de 1500 de rot, chiar de incerc sa il fortez, dak incerc sa fortez se opreste din viteza, iar pedala se simte k dau in gol. Am fost la un service sa verific vreo eroare la calculator, si nu are nimica, am aprins doar becul din bord de la check engine, atat, dar nu cred k e de la el.Ce sfaturi imi puteti da in legatura cu problema? Va multumesc
Skip ads

  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai vezi ce eroare da...are stocata in memorie o eroare pentru acel Check engine.
  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
deci am fost la aia la service si miau spus k nu are nici o eroare si nu imi pot face nimica , ca nu e de la calculator, sa incerc sa schimb pedala ca cica are niste senzori sub ea, pe dedesubt, nu stiu exact , o sa incerc maine sa schimb pedala, k nu se potrivesc toate , mai datimi niste informatii , si sfaturi
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca are nimic pedala,daca era de la ea ar fi aparut un cod de defect.sfatule meu este ca atunci cind se aprinde martorul cu masinuta si cheita,te duci glont la service sau la cineva sa cireasca eroarea,dar MARE atentie,NU OPRI MOTORUL pina nu citeste eroarea.intre timp verifica furtunele de vaacum,si cauta un prieten cu o masina la fel sa faci o proba cu un alt debitmetru.
Skip ads

  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am scos mufa de la debitmetru de aer si tot la fel functioneaza. o sa incerc maine si furtunele de vaacum. am incercat acum 1 ora si cand am pornito mia mers 5 min sa o turez pana la maxim, dar dupa ce mi sa aprins becul check engine a revenit la 1500 de ture si pedala nu functioneaza, merge in gol, o sa mai incerc maine din sfaturile tale, ms oricum , mai astept sfaturi
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai check engine aprins ai o eroare stocata.
Sfatul meu este sa te duci la service si le dai un sut undeva.
Contacteaza-l pe domnul ISO care este coleg cu noi aici pe forum pentru o diagnoza profesionista.
  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Domnul ISO va rog aruncati o privire la ce probleme am , si sa imi dati cateva sfaturi . Va multumesc frumos
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Doar e Galatean de al tau , daca ai probleme cauta-l .
Skip ads

  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Dati-mi si mie id de ale voastre, care sunteti din Galati , ca sa pot vorbi cu voi, sa imi dati cateva sfaturi. Ca nu ii dau de capat, Si daca spui ca e galatean domnul ISO nu vrei sa imi spui id lui sau ceva, unde il pot gasi, is nou pe site, si nu stiu prea multe, asa k acum ca am opel o sa frecventez site-ul de acum. Multumesc
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ISO e un coleg de pe forum, care e din Galati si te poate ajuta cu diagnoza.
Uite, ai aici profilul lui. Incearca sa il contactezi pe Ym, sau sa ii trimiti un mesaj privat, si sa il rogi sa te ajute
Si, te rog incepi sa respecti regulamentul. Altfel, nu o sa fi nici macar primul user care se plange de cenzura care bantuie pe forum.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca am mai vazut o masina ca a ta cu aceleasi simptome si era CALCULATORUL DE INJECTIE.la fel nu se putea tura si se aprindea martorul.fa o proba cu alt calculator de injectie si dc e ok,la reparat.
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul de injectie ar trebui sa dea eroare pe tester si nu prea se incadreaza ca defect tipic.
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
depinde de ce crezi tu,eu am spus ce AM VAZUT EU,este treaba voastra daca imi urmati sfatul sau nu.si dac citesti putin in primul post ai sa vezi ca are martorul aprins.si apropo.ce defecte "tipice"ar avea acest calculator?ca sint mai multe,si l-am vazut si pe asta cu pedala.
  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am sa va spun o veste bunicica pt mine, azi am fost sa schimb pedala sa vad dak e de la ea defectul asta, si nu a fost de la pedala. Am fost iar la un tester sa vad si nu miau gasit iar nimica. Apoi am fost la peco sa imi pun motorina, si am fost sa imi schimb stergatoarele ca erau tocite. Am lasat masina aproxi mativ 15 min pornita incontinu, fara sa accelerez fara nimica, si am observat k dak lasam ventilatorul inchis oscila turometrul intre 800 si 1000 parca intrerupea, apoi dak il deschideam la maxim ventilatorul nu mai oscila ramanea la 1000. Cand am plecat de acolo am observat k merge turatia , fara nici o problema. Am umblat vreao ora acum cu ea, pe centura si am accelerato bine, si tot nu imi mai apare problema, am incercat multe chestii dar nimica. Exista o explicatie pt asta ? Ca nu mai inteleg nimica, sau face masina pe desteapta si imi face probleme numai cand vrea ea ? Oricum becul "check engine" mia ramas aprins dar nu mai face probleme deloc. Daca imi apare iar problema o sa va spun, sau daca pot sa o repar o sa va spun , pana atunci mai lasati niste sfaturi, cine stie poate am noroc. Multumesc !
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
un sfat e mai sus,verifica calculatorul de injectie,au mai fost colegi care au avut probleme cu variatia turatiei.la tine sint mai multe adunate,dar eu cred ca toate pornesc de la acest calculator.de reparat,vezi la baietii de pe aici care se ocupa cu asa ceva.ca sa fi sigur fa un schimb cu un prieten,si vezi cum se comporta,masina ta si a prietenului.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
sacalul a scris:Am sa va spun o veste bunicica pt mine, azi am fost sa schimb pedala sa vad dak e de la ea defectul asta, si nu a fost de la pedala. Am fost iar la un tester sa vad si nu miau gasit iar nimica. Apoi am fost la peco sa imi pun motorina, si am fost sa imi schimb stergatoarele ca erau tocite. Am lasat masina aproxi mativ 15 min pornita incontinu, fara sa accelerez fara nimica, si am observat k dak lasam ventilatorul inchis oscila turometrul intre 800 si 1000 parca intrerupea, apoi dak il deschideam la maxim ventilatorul nu mai oscila ramanea la 1000. Cand am plecat de acolo am observat k merge turatia , fara nici o problema. Am umblat vreao ora acum cu ea, pe centura si am accelerato bine, si tot nu imi mai apare problema, am incercat multe chestii dar nimica. Exista o explicatie pt asta ? Ca nu mai inteleg nimica, sau face masina pe desteapta si imi face probleme numai cand vrea ea ? Oricum becul "check engine" mia ramas aprins dar nu mai face probleme deloc. Daca imi apare iar problema o sa va spun, sau daca pot sa o repar o sa va spun , pana atunci mai lasati niste sfaturi, cine stie poate am noroc. Multumesc !



Ai alimentat de la alta firma cumva de data asta?
  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pai eu miam luat masina de la Suceava, si am alimentat de la petrom, iar acum am luat de la OMV , nu cred sa aiba vreo legatura....motorina la 36 de mii L , mai exact. Poate exista o explicatie ?
  • sacalul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
azi mia mers masina bine, ca de obicei, nici un semn ca ar vrea sa nu se mai tureze, chiar perfect a functionat, nu stiu , dar daca imi apare problema, va anunt . pana acum totul perfect.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai,eu cred ca ar avea o legatura.
Eu am motorul de 2.0DTI care este mai pretentios la carburant,mai demult,alimentam de obicei de la Petrom sau Lukoil,pana cand,a aparut masinuta cu cheie pe bord,motorul nu mergea turat mai mult de 2000ture,cu pedala la fund,nimic,o bagasem pe tester,baietii,ziceau,ca ar fi pompa de injectie,si sa ma astept sa scot cam 2000E Rolling Eyes ,atunci,eram sigur,ca voi da acea suma.Intamplator,alimentasem de la Rompetrol,si surpriza,masina isi revenise,de proba,m-am plimbat 50km,ca sa fiu sigur,ca nu face figuri,de obicei,cand alimentam cu motorina proasta,apareau semnele negative,cand se incalzea motorul,dar acum,nu mai aveam probleme,mergea foarte bine.Continui sa alimentez cu Efix de la Rompetrol,care cred eu ca e cea mai buna motorina din tara,iar un prieten de la Opel,mi-a dat un aditiv special nemtesc,care mi-a zis sa mai pun,cand cred eu ca e nevoie,nu am mai pus de mult timp,fiindca masina merge excelent,pe autostrada,cu 160km/h,s-a comportat exemplar recent,sunt foarte multumit de felul cum merge.Cand alimentam de la Petrom,inainte sa-mi apara cheita pe bord,motorul se infigea mai greu,se tura,dar parca nu aveam turbo,si cand ajungeam la 140,simteam cum tremura intreaga masina.Nu sunt sigur,ca asta ar fi problema la motorul de 1.7DTI,dar incearca,nu ai nimic de pierdut,dar daca o faci,asigura-te ca rezervorul e aproape gol,odata si odata,trebuie sa realimentezi,nu? Smile .Eu as alimenta si de la Shell,daca as putea,cum aveau grecii motorina,era mult mai silentios motorul,si nici nu simteam cum urca acul vitezometrului... Very Happy
Noroc,sper sa rezolvi cat mai curand problema
  • zgura

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca cheita de la masina iti apare dupa ce se incalzeste motorul ..... si dupa ce ai verificat toate cele furtun vaccum, senzort temperatura, debitmetru etc si sunt ok ......este din computer....iti pot recomanda pecineva care repara si da garantie .... este vb de un service nu fac reclama dar ei au fost singurii care au reusit sa rezolve problema ei se numesc MORGAN (nu fac reclama)!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR