Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Am un Opel Frontera model 96 motor 2.2 benzina si am o problema la care sper sa gasesc rezolvare aici.Mergeam cu masina si brusc s-a oprit la care am crezut ca am oprit-o eu din ambreiaj,dar ar fi fost bine daca era asa.Am incercat sa dau la demaror binenteles din contact si mort.Binentel am crezut iar ca venind frigul am zis ca Doamne ajuta s-au blocat carbuni sau stiu eu ce la electromotor,dar normal ca ma inselam dinou caci am tras-o si nimic moarta si ingropata a fost si de vre-o 2 saptamani stau cu masina in garaj caci nimeni nu are nici o solutie la problema mea.Are un imobilizator sub contact cu un fel de cip care cand o porneam trebuia sa-l lipesc de o porcarie rotunda sa-l citeasca si nu stiu ce sa mai zic.daca cineva stie ceva sau cumva va rog dati-mi un tel la nr 0753256691,ca as ramane foarte recunoscator
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cheia de rezerva ai incercat-o?e vreun martor in bord aprins?care si cum face?sta aprins?clipeste?cind vrei sa dai la automat invirte?trebuie sa dai mai multe detalii dc vrei sa te ajute cineva,din ce ai scris tu nu se poate trage nici o concluzie.ai fost la vreun sevice,are coduri de defect?daca da care?
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mi-ai zis de cheie de rezerva din pacate nu am ca am luat masina acum 1 luna si nu mi-a dat dat are cip separat nu pe cheie este o dracovenie rotunda sub contact pe care trebuie sa "lipesc "de cate ori intru in masina un plastic dreptunghiular ca sa nu-i mai clipeasca un led care este atasat la cel di bord.Legat de motor nu invarte sub nici o forma pur si simplu a lesinat dintr-o data.Alta chestie am sunat la cateva service si nu mai au tester pt modele decat du pe 97 cea ce nu stiam si cand am auzit sa mor,inclusiv la opel.Indficatori in bord sunt normal se aprind toti ca si cand ai vrea sa dai la automat numai ca nu da si am tres-o si tot nu vrea.Nu mai pleaca curent in fata la motor,contactul ai vine curent in el am cazut am incercat sa pun pe direct si nimic moarta.A dar cand pun contactul se aprinde martorul cu motorul.Nimic neneormal dar cand dau sa pornesc martorul respectiv incepe sa clipeasca dar nu invarte doar clipeste.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
beculetul ala care se aprinde cind pui contactul,si cind vrei sa dai la automat,clipeste sau sta aprins tot timpul?
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cati km are masina si cand a fost schimbata ultima data distributia ?
E posibil sa se fi rupt curea de distributie .
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
uite acum ma duc sa vad exact cum face ca la asta nu m-am uitat.ok
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Masina are 230 000Km distributia am schimbato cum am cumparat masina deci nu are 500 km.deci ma urc in masina inchid usa pun cipul pe cititor se stinge becul si pun contactul.Pana aici normal totul,dar cand dau la automat nimic si martorul cu motorul nu clipeste ramane aprins probabil ca clipea ca am incercat sa pun pe direct contactul si aveam si usa deschisa care daca o tin deschisa se activeaza imobilizatorul ca este legat la intrerupatorul de lumini interioare de sub iala.Si am verificat si cureaua este intreaga.plus ca atunci cand am tras masina cu contactul pus binenteles si cu cipul citit de 2 ori sa fiu sigur nu a vrut sa porneasca dar imi incarca alternatorul ca imi indica indicatorul de curent si baga si ulei,si nu se auzea nimic suspect la motor cum ar fi bataie de supape in piston in cazul curelei rupte.Eu zic ca pe undeva nu stiu din ce sau de ce nu mai am curent in fata la motor p[arca zici ca are un general care s-a luat o siguranta ,releu nu pot sa-mi dau seama.Cumva calculatorul masini poate sa anuleze curentl pe elecromotor si benzina?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu ai cumva vreo alarma montata de proprietarul vechi?poate avea un releu care taie curentul dupa contact catre restul instalatiei.ai idee de vreo alarma?
Skip ads

  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Da masina are alarma cu inchidere centralizata.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica sa nu aiba vreun releu montat dupa contact.sint relee care se dau o data cu alarmele exact in acest scop,de a taia plusul in cazul unei alarme cu incercare de pornire.ia la mina cablajul de la contact,doar acolo poate fi montat,asta dc nu s-au complicat aia preea mult.
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ma duc sa verific.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Mai omule zic si eu, o parere, tu pur si simplu nu ai circuitul de forta pentru demaror.Ia verifica matale legatura de masa dela baterie borna minus la capatul de masa. Verifica bornele bateriei scoate-le si curata ca lumea ca ai rezistenta de contact cu pierdere severa de curent (cadere mare de tensiune). Indiferent de stare ecu, pornire (demaror) ai dar invarte si nu porneste. La tine in primul rand NU INVARTE. Daca nu, ai demaror defect si tre sa-l dai jos la puricat. Si toate aste numai in caz ca AI BATERIE BUNA! Idea
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
citeste primul post si vei vedea ca masina s-a oprit in mers,ceea ce nu are nici o legatura cu electromotorul.a incercat si trasa sa o porneasca si nimic.
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ok in legatura cu mesajele voaste va multumesc.raspuns la intrebarea cu masa este primul lucru la care m-am gandit si am pus un cablu pe plusul la baterie si pe baia de ulei a motorului si era sa iau foc.vorba vine dar am avut masa kalumea= ca bateria este super beton si este de diesel aproape noua si masina o tin in garaj cu caldura ca mai am fiare de lucru acolo.
In legatura cu alarma acum am venit din garaj cam inghetat putin ca sa mai racit dar oricum nu-i ca afara,in schimb am luat alarma din fata de la sirena si am ajuns la o caracatita de fire dar nici un releu o singura siguranta arsa care am schimatao si nimic.Nu are un releu nu are nimic doar 2 fire suspecte care intra intr-un nu stiu ce este ca ma pricep mai mult la mecanica decat la electrica.Oricum este un mic tablou capsat cu o mufa dreptunchiulara la care am scos mufa si am luat cele 2 fire de la alarma si le-am legat intre ele mai bine zis pe direct si tot nimic si oricum erau cam subtiri cea ce nu cred ca ar fi fost sa ia tot curentul.
cred ca ma duc la Balaceanca in curand cu masina asta si culmea este ca as vrea sa ma duc la un service si nu stiu unde la Craiova,apropo sunt Oltean sa nu ma injurati, mi-au zis ca nu au calculator si s platesc platforma si sa nu o faca cred ca la 9 in Berceni ma duc.
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
O enigma totala nu?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu,pina la urma daca alarma nu are nici un releu la contact,vezi ca in comp motor,sint vreo 3 cutii cu relee.doua in partea stinga,in jurul oalei amortizorului,un releu de acolo chiar este pentru pornire electromotor,iar a 3-a cutie cu sig este chiar linga baterie.in masina ai linga usa 2 cutii cu sig si relee unul din ele fiind si pentru ECM.nu a ramas decit sa iei la mina fiecare cutie cu sig si relee la verificat.
ca sa faci o diagnoza,iti dau un link si o poti face cu o agrafa,adica testul agrafa.in constanta au tech1.stiu asta,sper sa nu-l fi dat,dar daca este vreo eroare stocata,o poti citi cu agrafa si mai vedem.dar vezi ca sint cele 2 relee care pot face aceasta problema.
uite si link-ul cu agrafa.https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2294


Ultima modificare facuta de CATA26BCN la Lun 07 Jan, 2008 11:45 pm
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Citesti aici, sa vezi cum se face testul cu agrafa :
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Tech 1 aveau si cei de la Di-bas(Turnatorilor si Fundeni), dar am impresia ca service-ul de la Turnatorilor nu mai exista.
La Bosch Car Service, Radacini Motors, sa nu suni sa intrebi de tester ca suni degeaba.
  • kent26

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ok sa fac testu cu "agrafa" dar nu stiu nici macar cum arata.Sti cum pot face aceasta agrafa si mai zimi daca sti cum verific releele ca le stiu care pe unde sunt.
De la mine pana la Constanta sunt nici mai mult nici mai putin de 650 km.Daca iau o platforma imi ia 16 000 lei vechi pe chilometru pe sens deci 650x2=mai mult de 20 mil. Deci crezi ca ar merita sa ma duc cu ea acolo?Eu am incercat in Craiova si Slatina ca sunt 100 km pana la unuk din orase dar nimic.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu garantez.da o adresa de mess si mai vb pe mes.sa iti dau autodata si asa e mai usor sa vezi ce si cum.sau intra pe adresa mea de mess.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR