Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. multumesc. cred ca o sa astept primavara fiindca acum este "crima" sa stai afara . in privinta tachetilor eu stiam ca cei hidraulici sunt hidraulici tocmai pentru a prelua jocurile create de uzura deoarece ei sunt inpinsi si tinuti in conmtact cu axul cu came de presiunea uleiului hidraulic, deci nu ar trebuii sa se auda ceva cel putin eu asa stiu. daca gresesc va rog sa ma corectati.
Skip ads

  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca se infunda orificiile din ei sau se creaza joc mare intre tachet si chiulasa atunci pierd presiunea si fac galagie, in special la turatii mici ale motorului.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai 10 w pune un 15 w si daca zgomotul e acelasi nu e de la tacheti Acestia se mai blocheaza si fac ca drq dar zgomot de la ei mai putin probabil...bafta
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cred (sigur) ca a 2-a cifra a uleiurilor se refera la viscozitate... adica daca ai 10w40, pui 10W50. Asa am facut si eu si au mai tacut. Oricum motorul de 2.2 benzina e destul de zgomotos.
Skip ads

  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. am 5w40 pus de Dibas original GM. si nu face la turatii mici , face atunci cind sete sub turat sau cind accelerezi de ex. in treapta a 3a.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
In cazul asta nu e de la tacheti.Si dieselul si benzinarele au avans la aprindere.Acesta difera de la o cifra octanica(catanica la alta ) s-ar putea de acolo sa fie cauza.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. sa dea domnul.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Era vb de cifra CETANICA Laughing dar cred ca s-a inteles oricum
Skip ads

  • max adi

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
va salut!sa va explic ce problema am cu un corsa c din 2003.mie personal mi se pare ca e mai puturos decit ar trebui sa fie,am fost cu el la un tester si mi-a zis flacaul de acolo ca ar fi de vina citez"valvula reglare presiune torbo",e o chestie care lucreaza pe principiul vacumatic,eu am scos chestia afara am desfacuto,caci e amburisata, am curatato ,am gresato sa mearga usor ,cred ca nu i-am facut nimic rau,am ambutisato la loc dar nu vad nici un rezultat.ce aveti de zis
  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
BogdanFrontera a scris:suieratul nu se aude cumva din spate? ca atunci s-ar putea sa fie de la diferential, ca au probleme, isi face joc si se rezolva cu o saiba de reglare...sau poate fi si turbo, ca si eu am unul din 1994 acelasi motor, si in accelerari din cauza ca toba finala e goala se aude un suierat in evacuare provocat de turbo, dar la mine nu se aude si la decelerari

Diferentialul de la Frontera nu are saba de reglare sau mai bine zis nu poti adauga, sunt montate de cacat intre rulmenti si corpul satelitilor.Ca sa adaugi o saiba trebuie sa depresezi rulmentul sa adaugi saiba si apoi presezi rulmentul si montezi.Ceea ce este imposibil: de ce ? din cauza ca nu poti scuate rulmentul fara al distruge iar uni noi pe original sunt 1300 ron.dar cea mai mare problema este alta -lagarele care tin rulmentii au niste cote fixe de exemplu ma mine dreapta 10 si stinga 4 si nu prea poti sa jonglezi,din pacate aceasta masina nu-ti permite sa faci prea multe modificari.
Crede-ma am incercat toate ghidusiile.
  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ILIE OVIDIU a scris:
stelea a scris:Din pacate nu. Trebuie scoase planetarele. Si daca la ARO se facea f. simplu (nici nu trebuia sa dai roata jos), la Frontera e mai complicat.

Am scos planetarele,capacele de la rulmenti dar,mai departe m-am blocat deoarece nu pot sa scot diferentialul afara,I-mi puteti spune care este de acum inainte ordinea operatiilor....

Este simplu dupa ce ai desfacut lagarele iei un levier si il bagi intre carcasa si dif, ai grija cardanul sa fie desfacut, si incerci sa-i faci joc.va cadea pur si simplu.Este bagat mai fortat acolo.Apoi iei doua suruburi de la fulia cardanului si levierul, bagi suruburile pe doua gauri de la fulie cu levierul blochezi fulia si desfaci piulita de la pinion.
iei o presa depresezi fulia,iei un ciocan de cauciuc de preferat si incepi sa-i futi ciocane la pinion in functie de uzura rulmentilor asa de usor iese.
la mine care erau uzati rau si facea un huruit groaznic i-am ars un ciocan de-a decolat pinionul la 1 metru de maina.nu m-am asteptat la asta din cauza ca cu doua zile inainte am dezmembrat o frontera la care am batut in pinion 2-3 ore.
in fine ceea ce vreti voi este greu de facut asa cum am mai spus mai devreme sa faci reglaj la corpul satelitilor este futere bochezi masina mult si bine,singurul reglaj posibil este intre cei doi rulmenti de la pinion, intre camasile rulmentilor conici care sunt presate pe carcasa este un distantier.
Parerea mea este ca cel mai bine schimbati rulmentii stringeti bine tot, aliniati cardanul (are semn pe ambele fuli) si alt ulei si bice. eu asa am facut si este liniste totala in diferential,iar sincer al meu facea urit rau.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Foarte bune explicatii, pentru ca unii s-au blocat ... tocmai la mal.
Skip ads

  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Foarte bune explicatii, pentru ca unii s-au blocat ... tocmai la mal.

Tu cred ca sti cel mai bine ce inseamna sa inveti facand diverse,cred ca am lucrat la dif incit acum stiu fiecare surub ce si cum oricum pot anunta ca am terminat masina.
Mai am sa o antifonez si sa umplu lonjeroanele cu ulei ars sa fie. Ca la cum o bag eu prin noroie si la cit ajung de greu la spalatorie intelegi ce si cum.
Si cred ca iti mai aduci aminte de excapada de la Cheia in urma careia a m spalat masina de 5 ori pina am reusit sa scot tot noroiul.



  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Da, groapa aia cu noroi a fost cam extrema. Eu am dat jos bara si bulbarul sa scot noroiul din radiatoare.

  • bambby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 4JB1-TC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Bogdan B. a scris:Am si eu o mica problema ca sa zic asa si ma gindeam poate are cineva un raspuns.
Am un Opel frotera 2.3 d din 1993 si in ultima vreme cind accelerez indiferent in ce viteza ar fi se aude un zgomot asa ca un suierat care se amplifica pe masura ce turez motorul.Acelasi zgomot se aude si in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie dar masina e inca in viteza.
Stie cineva poate despre ce ar fi vorba sau trebuie sa ma duc la un service?


Nu stiu dc ai rezolvat pb.
Am si eu o Frontera din 2002 si am avut o pb asemanatoare.
Verifica cureaua de ventilator. Poate e uzata sau e slabit intinzatorul.



si la mine tot de la curea a fost. si nu facea mereu.
intr-o zi a facut toata ziua de ziceai ca se rupe masina, apoi in zilele urmatoare a fost liniste. dar cureaua era foarte slaba. am intins cureaua si am rezolvat problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR