Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • danulos

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 1992 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o mica problema ca sa zic asa si ma gindeam poate are cineva un raspuns.
Am un Opel frotera 2.3 d din 1993 si in ultima vreme cind accelerez indiferent in ce viteza ar fi se aude un zgomot asa ca un suierat care se amplifica pe masura ce turez motorul.Acelasi zgomot se aude si in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie dar masina e inca in viteza.
Stie cineva poate despre ce ar fi vorba sau trebuie sa ma duc la un service?
Skip ads

  • elena
  • *
  • 21 mesaje
  • din 16 Feb 2008
  • Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
  • Sibiu
  • elena

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
danulos a scris:Am si eu o mica problema ca sa zic asa si ma gindeam poate are cineva un raspuns.
Am un Opel frotera 2.3 d din 1993 si in ultima vreme cind accelerez indiferent in ce viteza ar fi se aude un zgomot asa ca un suierat care se amplifica pe masura ce turez motorul.Acelasi zgomot se aude si in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie dar masina e inca in viteza.
Stie cineva poate despre ce ar fi vorba sau trebuie sa ma duc la un service?

Posibil sa fie de la turbo. Acesta poate sa scoata suierat daca la partea de admisie sau evacuare imbinarile nu sunt bine facute.
  • Bogdan B.

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o mica problema ca sa zic asa si ma gindeam poate are cineva un raspuns.
Am un Opel frotera 2.3 d din 1993 si in ultima vreme cind accelerez indiferent in ce viteza ar fi se aude un zgomot asa ca un suierat care se amplifica pe masura ce turez motorul.Acelasi zgomot se aude si in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie dar masina e inca in viteza.
Stie cineva poate despre ce ar fi vorba sau trebuie sa ma duc la un service?


Nu stiu dc ai rezolvat pb.
Am si eu o Frontera din 2002 si am avut o pb asemanatoare.
Verifica cureaua de ventilator. Poate e uzata sau e slabit intinzatorul.
  • BogdanFrontera

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1994 2.3 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
suieratul nu se aude cumva din spate? ca atunci s-ar putea sa fie de la diferential, ca au probleme, isi face joc si se rezolva cu o saiba de reglare...sau poate fi si turbo, ca si eu am unul din 1994 acelasi motor, si in accelerari din cauza ca toba finala e goala se aude un suierat in evacuare provocat de turbo, dar la mine nu se aude si la decelerari
Skip ads

  • ILIE OVIDIU

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1995 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
BogdanFrontera a scris:suieratul nu se aude cumva din spate? ca atunci s-ar putea sa fie de la diferential, ca au probleme, isi face joc si se rezolva cu o saiba de reglare...sau poate fi si turbo, ca si eu am unul din 1994 acelasi motor, si in accelerari din cauza ca toba finala e goala se aude un suierat in evacuare provocat de turbo, dar la mine nu se aude si la decelerari

Sad aceeasi problema cu "suieratul "la diferential o are si masina mea.(Frontera "95 2.2I 16 V) I-mi puteti da cateva detalii privind locul unde se monteaza saiba,diametrul acesteia,grosime,etc pt. a putea scapa de acel suierat....Va multumesc !
  • BogdanFrontera

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1994 2.3 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
in primul rand trebuie sa desfaci diferentialu spate si in functie de jocul dintre pinionul de atac si coroana se comanda saiba.poti sa o faci u la strung sau poti sa o comanzi de la fabrica, dar sar putea sa fie mai scumpa.saiba se monteaza ca sa apropie pinionul de coroana
  • ILIE OVIDIU

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1995 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
BogdanFrontera a scris:in primul rand trebuie sa desfaci diferentialu spate si in functie de jocul dintre pinionul de atac si coroana se comanda saiba.poti sa o faci u la strung sau poti sa o comanzi de la fabrica, dar sar putea sa fie mai scumpa.saiba se monteaza ca sa apropie pinionul de coroana


Multumesc pt.raspuns.....
  • Wiz_KeeD

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si mie imi face la fel,dar mi se pare numai cand e motoru rece, se aude un fel de suierat (de la motor cred eu) care coboara in frana demotor si suna din ce in ce mai grav (ca tonalitate) si acest lucru mai ales in viteza 1 Sad
Skip ads

  • BogdanFrontera

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1994 2.3 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
stii care e chestia suieratul intr-o anumita treapta de viteza poate sa fie de la cutie...poate ti sa uzat pinionul de I si de aia scoate zgomote ciudate...am mai intalnit problema, dar la a 4 tot asa din cauza folosirii intense
  • ILIE OVIDIU

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1995 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
BogdanFrontera a scris:in primul rand trebuie sa desfaci diferentialu spate si in functie de jocul dintre pinionul de atac si coroana se comanda saiba.poti sa o faci u la strung sau poti sa o comanzi de la fabrica, dar sar putea sa fie mai scumpa.saiba se monteaza ca sa apropie pinionul de coroana


Am desfacut capacul dar se pare ca va trebui sa scot si "planetarele"pt. a putea scoate grupul afara....alta modalitate NU am gasit pt.a putea desface pinionul.Exista si o alta modalitate..daca m-ati putea ajuta cu o solutie...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate nu. Trebuie scoase planetarele. Si daca la ARO se facea f. simplu (nici nu trebuia sa dai roata jos), la Frontera e mai complicat.
  • ILIE OVIDIU

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1995 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Din pacate nu. Trebuie scoase planetarele. Si daca la ARO se facea f. simplu (nici nu trebuia sa dai roata jos), la Frontera e mai complicat.

Am scos planetarele,capacele de la rulmenti dar,mai departe m-am blocat deoarece nu pot sa scot diferentialul afara,I-mi puteti spune care este de acum inainte ordinea operatiilor....

Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ciudat, trebuia sa iasa. Eu nu am demontat pana acum diferential de Frontera, dar nu poate fi foarte diferit fata de cel de ARO. Ai invartit de pinionul de atac? Poate e tinut in dantura. Altceva nu vad sa mai fie.
Bafta
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
de ce ar suiera turbo pe evacuare ?
din cate eu stiu eu daca ar fo vreo problema cu turbina ar suiera doar dupa 2000rpm cand functioneaza, daca suiera esapamentul si la relanti ... de la ce ar putea fi ?
  • ILIE OVIDIU

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Frontera 1995 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
BogdanFrontera a scris:in primul rand trebuie sa desfaci diferentialu spate si in functie de jocul dintre pinionul de atac si coroana se comanda saiba.poti sa o faci u la strung sau poti sa o comanzi de la fabrica, dar sar putea sa fie mai scumpa.saiba se monteaza ca sa apropie pinionul de coroana

  • Benetelo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am un opel astra classic pe motorina ,l-am cumparat anul acesta de nou si am o problema: se aude un suierat la schimbarea treptelor doar pana in momentul in care turometrul trece de 2000 de turatii.Tin sa precizez ca azi am fost la prima revizie le-am spus de problema au verificat motorul acestia spunandu-mi ca functioneaza la parametrii normali
Suieratul se aude de 2 -3 saptamani masina o am de 10 luni
Nu am tinut cont de unde alimentam, de acum incolo am mare grija ma gandesc ca poate totusi asta e cauza Sad
  • Benetelo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mi-am dat seama ca vorbiti aici numai de frontera,totusi poate imi dati si mie un raspuns!
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Posteaza la probleme tehnice. Acolo ai mai multe sanse sa primesti un raspuns. Aici suntem putini. Pe mine unul ma depaseste problema. Oricum, e masina noua asa ca e in garantie.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. ca tot este vorba de "zgomote" am si eu o intrebare: cind accelerez se aude un zgomot la motor ca un tacanit cum se auzea la dacia cind aveai probleme cu tachetii. la noi stieam ca tachetii sunt hidraulici. atunci ce tacane? stie cineva? dar cum pot rezolva jocul de la reglajul pe verticala a volanului ? PS. pentru moderayori precizez ca am postat si pe "probleme tehnice" intrebarea ref. volan ,dar de doua saptamini nu a raspuns nimeni si de aceea postez si aici.
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mihai, vezi ca "mitraliera" (suportul coloanei de directie) e prinsa in 3 suruburi pe care si eu le-am gasit slabite.
Pentru operatiunea asta trebuie dat jos panoul de sub volan si carcasele de la volan, eu am dat si volanul jos, dar cerd ca nu era nevoie, ATENTIE! daca dai si volanul jos, scoate bornele la baterie asta daca ai airbag.
Suruburile de prindere care trebuiesc stranse n-au hexagon, sunt cu cap rotund, eu le-am inlocuit cu unele cu cap hexagonal pentru orice eventualitate... nu stiu, poate se mai slabesc...
Numai bine!

PS. Tachetii chiar daca sunt hidraulici se pot uza si astia... zgomotul poate fi de la ei... nu-i exclus.
Totusi, poate nu-i de la ei poate fi din cauza combustibilului motorina/benzina nasoala.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR