Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • marian2oo6

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salutare!
Am un Opel din 2004 cu motor de 1.7cdti cu cca 160000km.Singura problema care ma streseaza e faptul ca porneste numai cu acceleratia putin apasata.Daca nu o pisc putin (nu conteaza daca motorul e cald sau rece)da sa porneasca dupa care se opreste.
Daca aveti idee care e problema...multam frumos
Skip ads

  • Marius Chiriac

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vezi daca poti verifica bujii injectoare pompa de injectie...
  • alyvo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut ! Fai-i o diagnoza, e imposibil sa nu-i gaseasca vreo eroare. O cauza a-r fi senzorul de la acceleratie, e ca un pontentiometru, poate s-a uzat prea mult in pozitia '0' si atunci ecu nu stie ce sa citeasca. E doar o idee, diagnoza e sfanta !
succes si scrie-ne ce ai rezolvat !
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai schimbat pina acuma injectoarele?buba motoarelor de 1,7cdti sint pompa si injectoarele.o diagnoza cu verificarea presiunii pompelor si a injectoarelor cred ca ar fi indicata.fi bucuros ca porneste si asa.stiu masini care la60.000km pornesc la a 4-a cheie.
Skip ads

  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
adevarul ca este ca cdti-urile sunt defectuoase ca injectoare si pompa.(performante in detrimentul fiabilitatii)
avantajul este ca se diagnoza se face simplu. Smile

totusi la problema descrisa....as crede ca este defect de ecu. pornirea este gestionata in exclusivitate de ecu
  • marian2oo6

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
merci baieti de sfaturi,dar am uitat sa va spun in mesajul anterior ca am bagat-o pe tester si 0-erori...deci concluzia?
Nu am schimbat la ea pina acum decit senzorul de arbore cotit.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ha ha ha..unde ai pus-o pe tester?daca acolo unde stiu eu(kamsas) nici o sansa sa iti spuna cineva ceva.daca ai veni la intilniri,toma_marius te poate ajuta,sau dc nu la sorin la BOSH.
  • marian2oo6

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit iarasi cu subiectul meu dar de data asta cu noutati.Deci cum spuneam 0 erori pe tester.Ieri am schimbat uleiul,filtrul de ulei si cel de motorina.Ei pe aici pe undeva este buba.Dupa ce am schimbat filtul de motorina ,primele 20 de porniri au fost normale,adica ii aratam cheia si pornea.Apoi "si-a revenit".Adica si acum porneste putin accelerata din pedala.Ce sa fie? Question Oare?
  • Jericho

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
La mine problema s-a rezolvat dupa curatearea body throttle-ului (clapeta acea ca la carburator). La fel facea si la mine, daca nu piscam o idee acceleratia nu pornea neam. Dupa curatare merge excelent asa ca poti sa incerci ca nu te costa nimic Smile
  • marian2oo6

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat dar daca imi spui si unde e mi-ai fi de mare ajutor.Sper ca ai observat ca sunt diesel.
  • Jericho

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Corpul unde este acea clapeta, este situat la capatul furtunului mai gros care iti iese de la filtrul de aer. Te uiti unde ai filtrul de aer si urmaresti furtunul gros care pleaca de la el. Acesta este prins cu un colier de body trottle. De acolo te descurci ca nu e greu de curatat. Este si un tutorial pe forum despre curatarea acestuia. Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR