Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
sal, am si eu o problema, masina nu mai porneste...benzina vine dar pare ca nu da scanteie...in capatul delcoului am 12V masurati (pe fisa care vine din bobina) dar pe fisele de la bujii nimic....capacul de delcou, rotorul si fisele le-am schimbat si sunt noi, asa ca....intrebarea mea este...12V trebuie sa am in fisa de la bobina atunci cand dau la automat? ca sa fac proba pot pune o bobina de inductie de dacie? si daca da cum fac adaptarea la mufa...
poate fi alta problema?
astept intrebari si eventual raspunsuri
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din cate spui tu,3 sa fie aprinderea.Asta e o chestie neagra prinsa parca in 2 suruburi in capacul de delco,si care int-adevar e alimentata din bobina.Incearca sa mai gadili delco-ul pe la firele de jos,poate o fi vreunul slabit.Cel mai bine ar fi sa faci o proba cu alt delco.Si in functie de asta,poti sa-i cumperi alta aprindere(9) sau delco cu totul(S H)care era cam 150 roni in vitan(nu in MALL,ci in targ). Bafta maxima
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu cumpara nimic inainte sa faci niste teste. Asa am patit si eu in urma cu niste ani. Nu mai dadea scanteie, mai ales la frig sau umezeala. Verifica daca iti vine curent in bobina de la contactul cu cheie sau daca iti pleaca curent din capul bobinei (nu stiu ce fel de bobina ai - poate fi uscata, patrata si neagra, caz in care nu se potriveste de la dacie, fie normala cu ulei caz in care ar mai merge de dacie desi tot una conform specificatiilor ar fi cea mai buna in cele din urma). La mine spre exemplu, cand comutam cheia pe pozitia de demaror, acesta pornea, insa nu mai trimitea curent si in bobina. Avea zile cind face asa si zile cand mergea normal. II facusem un contact in bord prin care dadeam curent direct din baterie (de la plus) la plusul de intrare in bobina. Incearca sa pui fir direct de la borna plus a bateriei la cea plus a bobinei si da-i o cheie. daca tot nu merge, incearca cu alta bobina. Daca tot nu vreavezi daca nu cumva este crapat capacul de delco daca platinele sunt ok sau condensatorul functioneaza. Parerea mea este ca este fie un contact imperfect, fie bobina terminata.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
bobina la mine e patrata..arata ca un transformator cu tole si fire bobinate pe el...pe capatul bobinei cu contactul pus am 12v...nu am incercat sa dau la cheie sa vad daca raman aia 12v...
nu am platina...e injectie...capacul de delco si rotorul sunt noi...
in capacul de delcou am o chestie neagra cu multi pini care cica ar fi ceva pentru aprindere....
nu stiu ce sa-i fac.....nasol e ca nu mai am ITP Sad
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
aprinderea e in delco,nu incerca sa masori
la bobina si sa dai la automat poti sa te
accidentezi cel mai bine incerci cu un alt
deco.te-am sunat dar vad ca nr. este
nealocat am fost si in Pantilimon,daca te
gaseam la telefon poate ne intilneam.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
0740-879-716 ....mi-am schimbat numarul Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR