Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut, am o vectra b din 98 cu motor de 2.5i la 180cai
momentan masina atinge 240km/h dar sta in 6600 ture nu imi place nici ca omor motorul si nici consumul
eu lucrez ca si un curier rapid "personal" si fac foarte des traseul romania germania si imi trebuie sa scot timp cat mai mic
as dori o cutie in 6 trepte pt a ajuta putin motorul si de ce nu sa ating o viteza mai mare la turatii mai scazute ex 5000
spunet-mi va rog ce ar implica un transplant de cutie si costurile si riscurile acestuia
cam care ar fi riscurile sa merg mai tare de 250 km/h
cu tot respectul dar nu raspund la intrebari personale sau ironice, daca cineva ma poate ajuta cu un raspuns concret si profesional as fi recunoscator
multumesc anticipat
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Sfatul meu e acelasi cu cel pe care il dau cei de pe acest forum cand e vorba de schimbari atat de serioase cum ar fi cutia de viteze si top speed-ul: vinde-o pe cea care o ai si ia alta cu 6 viteze. Nu cred ca s-au facut pe VectraB cu sase viteze dar cred ca gasesti Vectra C de 3.2 cu 6 viteze. Cu o deblocare a ECU, trece lejer de 250 la ora. In plus, masina chiar a fost proiectata pentru asemenea viteze, deci nu o sa-ti fie teama ca cedeaza ceva la viteza maxima. Ce ar putea ceda, la o schimbare de care vrei tu? Aproape orice in trenul de rulare, mai ales daca contine componente aflate la limita tolerantei. Mai adaugam la asta vechimea masinii si viteza la care o exploatezi, deci o uzura accelerata a trenului de rulare, si dezastrul e gata.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline