Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa te justifici fata de noi, si nu trebuie sa te autoiluzionezi, stii cand iti doresti ca un anumit lucru sa isi faca efectul , cateodata chiar ti se pare ca are efect. Eu sper sa aiba efect. Iti doresc asta, pentru ca a-si incerca si eu, am cumparat 3 tuburi dar nu mi-am facut curaj sa le pun in motor conform instructiunilor, tocmai de aceea particip si la aceasta discutie. Intr-o vreme chiar am vrut sa le vand. Mi-am luat si o penalizare pe chestia asta. Crying or Very sad
Skip ads

  • hous3_natzie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mariano , nu vreau sa ma justific fata de voi , stai linistit in privinta asta , ceea ce am vrut sa subliniez este faptul ca la mine dupa primul tub s'au vazut efectele......acum urmeaza cel de al doilea tub.O sa va tin la curent.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
catre hous3,
Sper din tot sufletul meu de Opelist sa te ajute, cu ocazia asta poate imi da si mie imboldul de a le folosi. Te rog sa ne tii la curent cu ultimele noutati. Eu unul sunt chiar interesat. Smile
  • hous3_natzie

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2009

  • Mesaj Privat
astazi am pus al doilea tub, ca deh...am facut un drum pana la tara si am complectat nr de km impusi pt acest schimb .Nici un deznodamant "tragic" , totul merge super bine , motorul , accelerarea si decelerarea se simt mult mai bine , mai ales accelerarea , tinand cont ca este un motor de un litru.Se simte mai ales la treptele 1 , 2 si 3 atunci cand inainte de a pune xado in motor era lenesa .
Anyway , mariano , o sa te(va) tin la curent in privinta utilizarii acestui xado si sper sa vezi partea practica a acestui aditiv, a nu se interpreta ca iti spun in mod expres sa utilizezi si tu xado.

p.s. Am facut o revizie la masina pt ca vreau sa plec in Grecia la sf lui august si motivul pt care am ales acest aditiv a fost tocmai asta.,..vreau un motor mai "elastic" daca pot spune asa si sa'l pregatesc pt 1500km dus intors Smile
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Hmm. Deci parerea mea este ca rau nu are ce sa faca.Am mai bagat si eu aditivi in motor cand aproape trebuia schimbat uleiul si observam ca se facea cheaguri si se aseza aiurea, dar nu era pb ca oricum schimbam uleiul in 1000-2000 de km. Dar asta totusi tind sa cred(naiv fiind de fel) ca rau nu are ce sa faca si cu 180 lei nu cred ca moare nimeni.Eu cei drept am un tacanit la tacheti sau culbutori(sper sa nu vb prostii) si pierderi de ulei(nu mari) si consum imens 11urban 7.5 afara mers pana in 120 chiar mers constant cu 100(masina din semnatura).Cu prima ocazie o sa investesc 180lei fara sa clipesc si vreau sa fac si tratamentul pentru pistoane deoarece cand am facut segmentatrea aveam pistonul(e) mai mic(i) cu 0.02 sau 0.2 decat era normal numai tin minte exact.Asa ca in viitorul apropiat osa iau: in prima faza cele 3 tuburi miraculoase: http://www.xado.ro/Gel_revi...r_benzina_GPL.htm dupa care voi lua 4 buc : http://www.xado.ro/Chimical...decocsificare.htm
dupa care 4buc: http://www.xado.ro/Gel_revi...zant_cilindri.htm
si pentru cand vor fi si mai multi bani una bucata: http://www.xado.ro/Gel_revi...ntare_benzina.htm
Faceti si voi un calcul scurt cat v-ar ajunge si de unde puteti scoate banii, adica puteti renunta la unele vicii sau pofte si ....poate iese ceva.Asa cu scepticismul nu facem nimic si nu evoluam mai ales cand avem produsele cumparate si stam cu ele(fara suparare) si asteptam pe altul sa le incerce atunci de ce le-am mai cumparat?.Daca nu s-ar fi sacrificat pana acum animale ptr testarea a diferite produse nu am fi unde suntem(un exemplu scurt)
De pierdut nu am nimic decat bani care pe parcurs ii voi face(mai greu sau usor) dar daca va da randament, cine va fi fericit? Asa ca hai noroc si fiti dispusi la incercari ca sa aveti pareri de impartit Smile) si ca sa afle si restu despre ce e vorba. Salutare
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. la pretul asta , adica 180 roni, iei mai bine METABOND , el fiind un produs german nu ucrainian. eu l-am pus in motor si am urmatoarele efecte: zgomot mai mic, putin mai vioaie si un consum mediu de 8,5l/100 km.la o frontera din 2001/2,2 dth. cine nu crede sa intre pe www.metabond.ro .succes.
  • Lefty

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Fetesti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
sunt total de acord cu mihai1950, si eu folosesc METABOND si sunt multumit de el ca produs si ca efecte...
recomand cu incredere!
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine mai strangeti niste bani si faceti o segmentare ceva Very Happy
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Subiectul discutiei este Xado, nu stiu de ce se abate ubiectul spre alte produse, sau tehnici.....Pentru ca discutam de un produs cu bunele si rele lui, avantaje si dezavantaje. Laughing
  • kosfunny

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Sintra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am un VW Crafter cu care fac transport intern si international. Unul dintre clientii mei este XADO Romania , care ma remuereaza si in sistem barter. Automat , tot ce inseamna lubrifiant pe masina este de la XADO. Ulei motor, cutie, diferential, aditivi , cam toate le am pe masina. Eu am doar 10OOO KM facuti de cand am cumparat firma cu masina si contracte, si inca nu am facut vreun schimb. Fostul proprietar mi-a spus ca are Xado pe masina de cand e noua si ca imi reomanda sa lucrez in contiuare cu ei in sistemul asta. Masina are 200000 km, nu pierde un gram de ulei, are consum foarte bun, trage foarte bine. Cred ca voi ramane si eu cu ei.
Daca cineva vrea ceva de la ei ma poate contacta. Eu le pot obtine ceva mai ieftin decat pe piata.
  • darius 15

  • Mesaje scrise: 720
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mihai1950 a scris:sal. la pretul asta , adica 180 roni, iei mai bine METABOND , el fiind un produs german nu ucrainian. eu l-am pus in motor si am urmatoarele efecte: zgomot mai mic, putin mai vioaie si un consum mediu de 8,5l/100 km.la o frontera din 2001/2,2 dth. cine nu crede sa intre pe www.metabond.ro .succes.

Dar si uleiul de motor tot Metabond aveti in motarele voastre?,+ aditivul de ulei Metabond? sau...?
Lefty a scris:sunt total de acord cu mihai1950, si eu folosesc METABOND si sunt multumit de el ca produs si ca efecte...recomand cu incredere!

Si tu la fel?
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da' formula magica ati pronuntzat-o?

Da, si eu sunt genul sceptic. Pe mine m-ar convinge sa dau banii si sa pun "chestia" in motor o explicatie cat de cat coerenta a modului de actiune. (Eu am o oarecare pregatire tehnica, si am mai studiat si pe cont propriu, asa ca exprimari de genul "reconstructie moleculara" mai rau ma fac sa ma indoiesc...)
Singurul aditiv care avea o explicatie cat de cat coerenta a fost "lubrifiantul solid" (MbS2). In rest, se invoca "secretul" care e in pericol de a fi furat de concurenta....
E plina lumea de escroci.....

Toate cele bune!
Skip ads

  • darius 15

  • Mesaje scrise: 720
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
corsamare a scris:Da' formula magica ati pronuntzat-o?

Da, si eu sunt genul sceptic. Pe mine m-ar convinge sa dau banii si sa pun "chestia" in motor o explicatie cat de cat coerenta a modului de actiune. (Eu am o oarecare pregatire tehnica, si am mai studiat si pe cont propriu, asa ca exprimari de genul "reconstructie moleculara" mai rau ma fac sa ma indoiesc...)
Singurul aditiv care avea o explicatie cat de cat coerenta a fost "lubrifiantul solid" (MbS2). In rest, se invoca "secretul" care e in pericol de a fi furat de concurenta....
E plina lumea de escroci.....

Toate cele bune!

Si atunci tu ce ai recomanda?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sfat pentru cine are urechi de auzit ... nu mai folositi tot felul de aditivi in motor. O sa va treziti cu niste depuneri de toata frumusetea in motor si atunci sa te tii de buzunar. Puneti un ulei bun compatibil cu motorul pe care il aveti si remediati problemele de ordin mecanic care duc la un consum exagerat de ulei. Am mai auzit de super solutii care "refac" metalul, de super aditivi cu ceramica care micsoreaza suprafata de contact si alte minuni. Ca inginer chimist va spun ca e un mare bullshit pentru marketing. Pe moment gresc gelatiile la ulei, ai impresia ca nu mai bate si ca nu mai consuma si la urmatorul schimb de ulei sau chiar mai repede o iei de la capat. Si am mai auzit una ... se pune aditiv in ulei ca sa il schimbi mai tarziu. Nimic mai gresit! Un ulei uzat e un ulei uzat si atat. Structurile si legaturile initiale ale hidrocarburilor componente nu se vor mai reface nici cu 10 aditivi.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
regret dar te contrazic eu
folosesc de ani grei si ...sute de mii de km.[ numai calitati extrascumpe si marci germane]. never metabond sau duralube
acesti aditivi sau tratamente se folosesc exclusiv pentru intretinerea si mentinerea motoarelor in stare buna.nu fac din opel -mercedes si nici nu-ti dau cai putere din cer.
nu polemizez, dar folosesc de prea mult timp ca sa ma convinga cineva ca gresesc, cu folosirea acestor tratamente.
fiecare i-si intretine masina cum doreste,
n-am segmentat motor in viata mea.

cu precizarea ca nu tin neaparat ca cineva sa ma copieze la capitolul intretinere
  • susai razvan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut.in legatura cu xado.am bagat la 4 masini 2 opeluri ascona si corsa precum si 2 volvo s70 si v40.am bagat la motor si s a redus zgomotul tachetilor si la servo unde s a simtit imediat precum si la cutia automata de la s70.sincer il recomand.tehnologia provine din aviatia rusa.apropo fratele meu acum 4 ani a spart baia de ulei la ascona fara sa stie si a mers cu masina aprox 60 km.motorul nu a patit nimic.predizez ca nu am nici o legatura cu firmele care il comercializeaza.multumesc
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma - analizand si facandu-mi curaj am facut tratamentul cu Xado - cele 3 tuburi.
Nu vreau sa polemizez asemeni lui vik 71 - dar sincer nu observ nici o imbunatatire, dar absolut niciuna.
Motorul merge la fel, toarce la fel.
Singura chestie este ca sunt dezamagit total de uleiul GM pe care l-am bagat pentru prima oara in motor. Asa slab ulei credeti-ma nu am vazut nici pe vremea lui Ceausescu - da ce spun atunci se faceau niste uleiuri minerale de toata faima!
In concluzie m-am tepuit cu acest schimb de ulei GM - O PORCARIE!
Ca am facut tratamentul, avand in motor ulei GM - nu cred ca a avut importanta - dar repet nu mi se pare ca s-a schimbat nimic.
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am bagat acu 5 ani intr-un passat in ulei.
Ghinion de nesansa,nu numai ca nu a facut nimic bun dar s-a depus prin tot circuitul de ulei.Cand am desfacut motorul nu-mi venea sa cred,era o depunere ca de adeziv siliconic bucatele cauciucate in pompa de ulei,in sorb,in filtru si in toate canalele prin care circula uleiul,inclusiv la semeringuri si in epurator.Acu binainteles ca cei care au interes sa isi vanda teapa vor sari ca nu am pus cum sau cit trebuie dar am respectat tot ce mi s-a spus.
Motorul l-am desfacut fiindca s-a oprit si se blocase.Concluzia mea:este o mare prosteala la fel ca si cu praful magic care turnat in radiator iti astupa gaurile si nu mai ai probleme cu scurgeri de coolant.
Chestii de genul asta se intampla doar cand cei destepti si culti devin minoritate.
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Decat sa dati 100 de roni pe un aditiv....mia bine puneti aia 100 de ron si luati ulei calumea ca stiu aia ce fac uleiuri ce si cum Very Happy. Acuma chiar daca luati ulei bun si alimentati de la vecinu sa nu va asteptati sa mearga bine!
  • sorinacio70

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2012

  • Mesaj Privat
maddan a scris:Am primit acum cateva zile, de la magazinul de unde a cumparat cumnata-miu o toba noua pentru Opelas, doua prospecte despre un produs ucrainean numit XADO.

Zic astia in prospectele alea (traduse incredibil de prost, am crezut ca mor de ras), ca si pe site-ul lor www.xado.ro de altfel, ca gelul respectiv (17E bucata!) "rezolva" motoarele uzate, acoperind toate imperfectiunile din motor cauzate de uzura, prin aplicarea unui microstrat de ceramica peste partile metalice din motor.

Cum sunt un individ total sceptic la bagat produse straine in motor, am dat o cautare pe net, si am gasit, cu greu, asta:
http://www.3si.org/forum/sh...;page=6&pp=10

Este o discutie enorm de lunga (am dat linkul de pe la sfertul ei), in care mai intai un tip face reclama la XADO, apoi altii musca momeala si isi pun si ei (americani...), iar apoi care mai de care incepe sa laude produsul.
Din vreo 15 oameni de pe acel forum care au incercat produsul, 13 s-au declarat super satisfacuti, raportand linistirea cvasi-imediata a sunetului tachetilor si a intregului motor, mai multa putere si noxe mai mici. Unul a zis ca nu i s-a intamplat absolut nimic, iar altul a zis ca motorul ii merge mai naspa decat inainte, dar ca nu poate baga mana in foc ca e de la produs. Din aia 13, unii spun ca efectele dureaza si dupa vreo 3-5000 km, altii ca nu prea...

Acuma.... un tratament complet pentru un motor pe benzina ar costa 17E x 3(+TVA?). Adica undeva la 2 milioane si un pic. Nu excesiv de scump, da' nici ieftin.

Pentru ca vad ca au intrat si pe piata romaneasca, sunt curios daca a incercat cineva acest produs, si daca a observat vreo diferenta, in rau sau in bine.

Repet, in general nu bag nici un fel de aditivi in motor, dar asta m-ar interesa, daca nu acum, macar in viitor.

Multam de raspunsuri.


da eu folosesc si vreau sa spu ca sunt foarte multumit; toate tratamentele se fac intr-o ordine si cu respectarea unor conditii;
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR