Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Intentionez sa iau un Astra Classic 4 usi, 1,7l CDTI echiparea urmatoare: ABS, Climatronic, geamuri fata si oglinzi electrice, dublu airbag, pachet drumuri grele (scut si garda la sol mai mare un pic), inchidere+alarma, pachet Beauty (oglinzi vopsite si manere usi interior cromate), vopsea metalizata, volan si scaun sofer reglabile, preechipare audio.

Cu discountul de rigoare ies la 13000 euro DDP (fara jante, fara proiectoare, fara parbriz cu protectie solara, fara audio - vreau MP3 si imi iau separat) dar masina e absolut noua, din fabrica. Alta optiune diesel noua nu prea am (ar fi VW Polo nou, 1,4l TDI 80 CP, dar e in trei cilindri - deci e varza! Cam tot la banii astia ar fi, dar mai bine echipat). Oricum sunt fan Opel, deci inclin spre Opel.

Astept niste pareri de pe la voi (nu ca nu m-as pricepe, ca sunt in bransa rau de tot...) dar e bine sa aflu si alte opinii. E bun pretul sau nu, e buna masina sau nu?

Sunt genul care ma atasez de masina - urmeaza evident tuning de calitate pe ea, inclusiv motor - si nu o dau decat dupa cativa ani, poate peste 6, cu kilometraj greu pe an (peste 50 000). De asemenea, ma deplasez cam repede pe fata pamantului, genul fast cruising - nu dobitoc care omoara masina.

Sa auzim de bine!

PS Daca va intrebati de ce sunt fan Opel, ei bine, am condus (temporar, la teste, fara a fi proprietar, dar destui km) toate modelele de Opel (si cam toate celelalte marci...). Am ramas placut impresionat de toate (in special Zafira, Vectra GTS si V6 CDTI, Astra Caravan 1,9 CDTI 150 CP). Visul meu e un Vectra OPC diesel, am si povestit la mine pe site, dar cel mai tare Opel, pe care l-am regretat amarnic, cand m-am despartit de el, a fost Opel Astra Coupe Turbo 190 CP (Bertone). Atunci am devenit cu adevarat un admirator al modelelor Opel.


Ultima modificare facuta de turatii la Lun 25 Jul, 2005 1:30 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pai ia-l! Smile

O sa ai consum ff mic, insa sa nu te astepti la cine stie ce performante dinamice.

Pentru ca mi-am pus fundul in destule masini care concureaza cu Astra Classic, pot spune destul de linistit ca e cea mai buna alegere la banii aia.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La 14500 euro iei Megane II 1.5dci de 80 cai putere care nu se compara de nici un fel cu Astra G fiind diferenta de o generatie.
Sau daca ai 13 mii fix euro poti sa iei un Megane II pe benzina 1.6 115 cai putere in locul unei masini proiectate in urma cu 7-8 ani.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca vrei sa iei masina sa o tii, iti sugerez sa iei una cu distributia pe lant.
Intr-adevar acum masina momentului dpdv al pretului este Megane II
Skip ads

  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, chestia cu Megane II o stiu. Are toate calitatile, mai putin: directia care e varza, nu are 16V, distributia e tot pe curea, la consum e mai slab ca Opelul, la tinuta de drum e sub Astra, il iau la 14800 (tot 80CP - mai ieftin nu e nici o varianta, iar Sedanul e la 15800) dar sarac in optiuni (fara climatronic, nemetalizata, etc). Ce e mai rau e ca Renault nu imi da discount deloc si apoi masina e Renault. Fara suparare, imi plac masinile franceze, sunt confortabile, ieftine, dar prefer sa am una nemteasca. Ca nemtii au inventat si dieselul si benzina...

O problema care ma deranjeaza la Di-Bas e ca au Casco la leasing doar prin Allianz, care iti impune aceeasi prima de asigurare pe toti anii de leasing. Adica eu in anul II de leasing platesc Casco la fel ca in primul an, ceea ce nu-i corect...
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
sincer nu prea merita masina noua...poti sa-ti cumperi din germania cu maxim 10.000( cu tot cu 16% tva din germania - bani care ii recuperezi) euro veche de un an cu km putini - pana in 30.000( impecabila dupa parerea mea..)

b90nos
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
EU zic ori H noua, ori G sh ori Megane II noua.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic la 13K euro, o Vectra B+ (de prin 2002-2003) din Germania este mult mai buna decat toate comparate aici...
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
De acord cu Slick.
In orice caz, eu asa as face.
Varianta 2 ar fi totusi Megane II. Dar, Renault e Renault iar Opel e Opel Idea
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Slick a scris:Eu zic la 13K euro, o Vectra B+ (de prin 2002-2003) din Germania este mult mai buna decat toate comparate aici...


Vectra B s-a facut pana in 2001 (inclusiv)
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Bai da rai sunteti. Eu unul nu sunt adeptul masinii second hand, am uitat sa va zic. Pe urma o iau pe firma, deci mai scutesc un pic de TVA, adica pana la urma iese la 10000. Apoi in ceea ce priveste dinamica masinii, eu unul sunt foarte mutumit. Daca va fi sa ma faca vreunul cu un Astra de 200 de CP o sa inteleg, dar ca sa ma faca un Megane de 115 CP pe benzina si io sa fiu cu Astra diesel de 80 CP, ei bine, dati-mi voie sa ma indoiesc de treaba asta. Nu dau trei parale pe Meganele benzina. Respect pentru Megane Sport, da restul sucks.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu suntem rai, dar suntem realisti, pretul la Astra Clasic II de 13 mii euro este prea mare.
Atunci ia-ti astra de 80 cai, ai sa vezi ca te "face" o nova LEJEEEEEEER, sau o Vectra de 10 ani cu motor de 90 cai putere (1.8i), si crede-ma, stiu ce vorbesc. Confused
Un Megane II de 1.6 16v 115 cai putere pur si simplu zboara pe langa Astra 1.7CDTI, nu ai nici cea mai mica sansa.
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
... sa ma faca un Megane de 115 CP pe benzina si io sa fiu cu Astra diesel de 80 CP, ei bine, dati-mi voie sa ma indoiesc de treaba asta.



Eu zic sa te mai gandesti .... Rolling Eyes
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sandubogdan, eu AM o nova GT supertare, a aparut in trei reviste, de la 0 la 140 ma bat cu masini "grele", mai departe nu am sanse ca e lunga rau a cincea. Daca umblu putin la Opel si il fac de 100 CP nu mai zic. Repet, Megane de 115 CP nu zboara pe langa Opel. Nici prin vis! Am condus si stiu ce zic, apoi mai apare si consumul, care nu e de neglijat. Acum intrebare (cu precizarea ca am condus inclusiv Porsche si Lamborghini): unde mergi in Ro cu peste 170 la ora in mod curent in conditii de siguranta? Nu prea ai unde... Opelul merge bine intre 0 si 170 la ora si in mainile unui profesionist e o scula eficace (na ca ma dau si rotund acum...) Very Happy
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic sa te linistesti cu performantele sportive scoase din cel mai puturos si slab motor diesel de pe Astra.
Pentru consum mic e ok, dar demaraje si viteza mari NU!
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Hmmm, asa o fi, oricum il pot face lejer de 100. H-ul are in oferta 1,7 CDTI de 100 CP, care este exact acelasi motor. Si nu e foarte rau la performante. Daca am un regret la Classic-ul asta de care vorbim, e ca as fi vrut computer de bord si 6 trepte. Daca avea 6 trepte era vis. Pentru cine nu a condus, recomand cu caldura 1,3l CDTI 90CP cu 6 trepte (e disponibil pe H), se tureaza ca un motor pe benzina, ramai prost de ce misto poate sa mearga.

In fine, sper sa scot Classicul pe la 10000 de euro, ceea ce nu e rau. Ce dreaq, e 1000 peste Logan si nu se compara!

A, mai am o nelamurire. Scrie pe undeva printr-o revista ca un catalizator de Astra H e vreo 2000 si ceva de euro si ca e foarte scump la intretinere modelul H. Daca stiti care e treaba, bagati aici, ca mie nu prea imi vine a crede. Revista e AutoExpert, ii stiu pe baieti, dar mi-e jena sa ii intreb. Oricum, pretul care l-au dat e urias!

Daca sunt off topic, scuze, n-am citit regulamentul! Embarassed
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic de pret, dar masina e misto, legata, cu allura sportiva, motorizarea e una ideala pentru drumurile noastre, si merge bine si afara (un prieten are versiunea caravan si face cu ea 4-5 drumuri Romania-Franta in fiecare an).
Totusi versiunea asta de motorizare este destinata unui stil de condus mai cuminte, daca nu-ti iei masina asta ca sa rupi asfaltul cu ea la liniute, eu zic ca e super-OK.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ce mai allura sportiva la 80 cai putere. Laughing
E printre cele mai slabe motoare diesel god damn it.
La 140km/h incepe sa gafaie si sa urle in acelasi timp, la 160-170km/h zici ca explodeaza, sau cel putin asta e senzatia mea pentru ca am mers si cu alte masini inafara da dacie din '70, fata de care intradevar, astra G 1.7dti este foarte sportiva, chiar F1.
Masina este foarte buna, dar pentru un mers linistit, viteza decenta, consum mic, etc..
Daca sa gusti putin din ce inseamna sport, roaga un posesor de Calibra sau Vectra cu motor de 2.0 10V sa te plimbe putin.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca am intrat pe forumul impatimitilor de F1. Mai oameni buni, acum conduc o Octavia Tour TDI de 90 CP, care e data cu 191 km/h viteza. N-am prins cu ea mai mult de 185 nici mort, de la 2500 rpm nu mai stai in masina de zgomot, iar la relanti vibreaza ca dracu.

Consum la forja 7,4, la lene 5,2. Nu as da Opelu pe ea, chit ca Skoda asta are in plus ESP si computer de bord. Cu Opelu am prins 175 si nu-i adevarat ca nu stai in ea de zgomot. E mult mai silentioasa. La 140 la ora in Opel nu auzi decat zgomotul oglinzilor, pe cand in Octavia parca mergi prin padure si treci printre craci.

A, apropo de mers tare, cu Octavia am facut Bucuresti-Pitesti in 38 de minute, azi 10-06, ajungeam si mai repede, dar pierdeam timp cu datul la o parte al romanilor nostri, care merg cu 110 pe banda de viteza. Erau masini pe benzina destul de tari, care la 170 la ora se dadeau la o parte.

Iar de Vectra de 2l n-am nimic de zis, dar prefer un BMW 330 Xi. Care vreti sa experimentati senzatii sportive incercati masini de peste 200 CP. Orice Passat diesel de 150 CP sparge toate Vectrele si Calibrele de 2l (respect pentru Calibra). Nu ma refer la ce scrie in fisa tehnica, ci la ce se intampla pe drum, de la 180 incolo, benzina isi pierde suflul.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ii dau dreptate lui turatii. Am mers si eu cu 150km/h in a 5-a vreo 3 minute pe Tg.Frumos-Roman (mai mult nu am reusit ca incepea Romanu, in plus am carnet de numai 3 luni) si pot spune ca zgomotul nu e sensibil mai mare decat in a 4-a, la 90km/h. Daca nu ma uitam pe vitezometru nu as fi remarcat ca am 150km/h.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR