Ai uitat parola?


  • DIAVOLUTU

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Kadett din 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
SALUTARE
Am gasit un opel ascona 1.6c(j) asta nu am inteles exact,pentru ca nu am reusit sa vb cu propietaru si nu este specificat.masina arata impecabil,acum cum o fi restu(ma refer la celalte chestii infara de tablarie,motor,cutie ,etc...) si vrea 1500 de euro pe ea.problema e ca nu stiu prea multe despre opel,poate doar faptul ca au reputatie proasta pentru durabilitatea tablariei in timp...
as dori daca stie cineva sa imi spuna cam ce consum au aceste masini si care ar fi diferenta in tre C sau J,si daca se poate la ce trebuie sa ma uit la ea ma deosebit daca ma hotarasc sa o cumpar.
multumesc anticipat celor ce ma vor ajuta cu ceva sfaturi...
salutare
  • Senator

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Bun venit pe forum!

Inteleg ca masina pe care vrei sa o cumperi e un Opel Ascona insa nu stii prea exact despre ce e vorba.
Exista 3 generatii de Opel Ascona notate ca aproape orice model Opel cu litere in ordine alfabetica. Concret Ascona exista in variantele A , B si C.

Ascona A 1970-1975:





Ascona B 1975-1981:


Ascona C 1981-1988:


Ceea ce e scris pe portbagaj se refera la motorizare , i sau E pentru alimentarea cu injectie , S pentru alimentarea cu carburator sau D pentru variantele diesel.

Nu e unul din modelele Opel care are probleme deosebite cu tabla , adevaratele probleme de acest gen au aparut la Opel abia dupa iesirea din fabricatie a Asconei C. Rugina din zona pasajelor spate poate fi considerata normala avand in vedere varsta.

Ca si motorizari paleta e destul de larga si in general motoarele sunt simple si robuste si nu ridica probleme deosebite ca si intretinere.Exceptii in acest sens ar face doar motoarele diesel .
  • maxone

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Ptr. Senator

Am si eu o intrebare. Ai ideea motorul de Ascona C 1.6 Diesel este transversal sau longitudinal? Si aceeasi intrebare si ptr. cel de Kadett parca tot de 1.6 sau 1.7.
Eu am un motor de 2000 si as fi vrut sa pun unul mai mic, dar as prefera unul longitudinal, banuiesc ca sunt mai putine modificari de facut.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul 1.6D de pe Ascona C si Kadett E e transversal avand in vedere ca cele doua au tractiune fata.
Pentru a putea monta acest motor pe Ascona B ai nevoie de o cutie de viteze de Opel Rekord E2 1.8i/1.8s sau Omega A 1.8i/20i.Singura problema care se pune si la care nu pot sa-ti raspund e daca trebuie sau nu modificat tunelul cardanului intrucat e vorba de o cutie de viteze cu 5 trepte.

Mai trebuie sa stii ca acest motor nu e tocmai campionul fiabilitatii de aceea trebuie sa te gandesti bine inainte de a face miscarea.

Motorul Opel diesel de 1.7 e o varianta usor imbunatatita a celui de 1.6. Difera pistoanele , galeria de admisie si cateva chestii in zona chiulasei si a axului cu came.
  • maxone

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Asta e, raman la motorul meu.
La motorul asta pe care il am eu, nu ma omoara atat consumul (7,5-8 in oras eu zic ca e onorabil ptr. un motor mare si vechi) cat faptul ca nu gasesti piese. La unele magazine nici nu il gaseau in cataloage !!!!! Pana am fost la baietii de la fostul magazin Coleus din piata Galati care mi-au spus ca se potrivesc multe piese de la motorul de 2,1 sau 2,3 de pe Rekord. Nu-ti spun ce aventura a fost pana am gasit un set de segmenti, cuzineti biela si palier, set de garnituri etc.
  • DIAVOLUTU

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Kadett din 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci e un opel ascona c 1.6i,vi se pare mult 1500 euro pe el avand in vedere ce e din 86,eu spun ca masina arata bine,insa cum am mai spus ma speriasera zvonurile despre tabla acestor masini...
  • maxone

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Daca tabla arata bine pana acum, de ce crezi ca ai avea probleme in scurt timp cu tablaraia. Sfatul meu sa ridici masina pe elevator si sa te uti bine pe dedesubt, sa ciocanesti bine tabla, nu cumva sa aiba glaspapir lipit de tabla si apoi chituit si dat peste cu antifon si asa masina sa arate bine. Vezi cu atentie la pedalier, mai ales in partea soferului. Sfatul meu, da o raita pe la magazine si vezi cat
te-ar costa sa faci motorul (segmenti, cuzineti, garnituri, semeringuri), asta in ideea ca daca nu anul asta, la anul s-ar putea sa umbli la motor. Restul pieselor le mai gasesti si SH pe la dezmembrari.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu daca e mult sau putin asta se poate vedea doar la fata locului.
Asa cum am, mai spus nu sunt probleme deosebite cu tabla doar daca ai ghinionul sa fi fost "lucrata" in tara .

@maxone
Stiu povestea cu magazinele de piese , cam toate Opel-urile mai vechi de 1986 se confrunta cu absenta din bazele de date. Mad

Daca mai ai astfel de probleme in viitor pot sa-ti dau o mana de ajutor oferindu-ti informatiile necesare si nu ma refer aici doar la piese de motor.
  • maxone

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Fii sigur ca o sa te deranjez pe viitor cand o sa mai am nevoie de piese.
Merci mult.

Ptr. "DRACUSOR": daca masina este asa boboc cum spui tu, adica nu are probleme la caroserie, directie, suspensie si motorul nu este in ultimul hal eu zic ca asa la limita merita 1500 Euroi. Ptr. banii astia, asa cum zicea SENATOR iti iei o masina robusta, buna de alergat toata ziua prin oras. Poate ar trebui sa mai cauti, eu zic ca pe autovit.ro, pe neogen.ro, pe bursa.rol.ro ai ocazia sa gasesti si mai ieftina
  • dragoshel

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
OK...parerea unuia care a umblat cu Ascona de 8 ani de zile.
Daca vrei masina fara probleme, iti iei masina noua
Daca vrei sa iti iei una second hand la banii astia nu prea ai ce sa iti iei in afara de DACIA, Kadet, un Golf 1, si alte cateva modele.In 8 ani de zile problemele au aparut si s-au dus.Asa ca sa te astepti la ceva reparatii.Parerea mea incearca una cu injectie...pt ca au avut probleme cu carburatoarele.Neaparat bag-o pe rampa si verifica lonjeroane spate(boala mare la Ascona), pedalierul si pasajele spate roti. .

Pentru banii astia Ascona C este o masina exceptionala fara probleme majore.In plus piese gasesti garla,..TRUST ME...si in plus ...60 % din masina este CIELO...Asa ca ai de unde sa alegi
Pt magazine,,iti recomand cu caldura PROMOTOR pe strada Agricultori 52.Iti aduc si lapte de matca baetzashii aia,,,si plus ca sunt mai ieftini in comparatie cu alte magazine,,"cu pretentii"
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1.6i C16LZ din 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
masina pe care ai vrea sa o cumperi e cumva verde si e "expusa" in colentina la d-na ghica ?
  • ioan_francezu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! As avea si eo o intrebare: Ce stie sa faca o ascona ( nu stiu nici un fel de detaliu despre ea ) intreb pentru ca maine dau o liniuta cu ea... mai precis eo o sa conduc o mazda, nu are importanta ce mazda, o sa va dau detalii dupa cursa - e o mazda care a facut calibra mea c20ne 115 cai, am auzit ca asconele sunt babutze vechi dar fug de rup... astept raspunsuri. Multumesc
  • catalin-g3

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona din 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Care a fost rezultatul?
  • ioan_francezu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Mazda Win, apoi a dat mazda o calibra normala ( fosta mea masina adica ) apoi WV de 170 cai, apoi Calibra SFI... ma uimeste pe zi ce trece

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata