Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ionut_astraG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dupa cum poate va amintiti am un opel cumparat de o luna si prima problema crestea nivelul la ulei si pierdea antigel, problema cu uleiul a fost fatala adica aveam 7L de ulei. am scos uleiul care era in plus si am continuat, am mers la mai multe servisuri si toti acelasi diagnostic GARNITURA de chiuloasa, am facut tot schimgul distributie curea ulei filtru role antigel tot si dupa ce am plecat de la mecanic surpriza pierd in continoare antigel si a crescut nivelul la ulei. cand am dat chiuloasa jos am constata ca garnitura nu are nimic ci chuloasa nu a fost bine stransa si sa ovalizat dinenteles mai fusese o data umblat la motor. dupa atatea reparatii am aceiasi problema, am inteles ca in ulei poate fii motorina de la in injector sau ceva de la injectie si apa se pierde pe la un colier sau furtun.dar asa as vrea eu sa cred nu stiu daca e adevarat.
daca a avut cineva problema asta va rog un msg pt ca nu mai pot de suparare.
va multumesc


Ultima modificare facuta de ionut_astraG la Vin 01 Feb, 2008 5:25 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca nu e arsa garnitura de chiulasa si antigelul se duce in baie (adica se duce antigel in ulei)? De ce ai gasit atunci cu 3l mai mult ulei in baie? Cum crezi ca se unge turbina cu antigel in care e si ceva ulei? De aceea suna asa.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
antigelul era in baia de ulei,iar zgomotul care il auzeai dimineata la turbina era dotarata antigelului din ulei,toata lumea stie ca uleiul sta deasupra apei-antigel,pe timpul noptii acestea separindu-se,iar dimineata la pornire pompa de ulei tragea in primele minute antigelul din baie,pina amesteca din nou uleiul cu antigelul.garnitura este arsa,sper sa nu ai o problema mai mare,dar mai ramine de vazut turbina,ca nu i-a fost nici ei usor aceste socuri la pornirea cu auntigel in loc de ulai.
  • ionut_astraG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am scos uleiul din motor sa fiu sigur ca intra antige si sa pot controla mai usor adica sa cunosc nivelul la antigel si ulei. dar vreau sa va spun ca uleiol inafara faptului ca e foarte negru e curat foc fara nici o picatura de apa. din mai multe discutii de pa forum cam la concluzia asta am ajuns si eu(garnitura de chiuloasa arsa sau mai rau chiuloasa fisurata) dar prima data cand am vazut doar ulei am crezut ce e termoflotu.
va rog mult sa imi dati o adresa un nr de tel sau un nume se dervis unde sa pot merge cu masina si sa descopar ce are
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pai stai putin, ce are una cu alta? Ce termoflotul fabrica ulei sa-ti bage in baie? De unde 3l de ulei in plus, daca zici ca e curat, fara spuma si antigel? Cine a pus ulei la greu in motor si de ce?
  • ionut_astraG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu masina am cumparat o acum 5 zile si a doua zi a inceput sa faca urat prima zi sa dea cu fum la greu si sa nu mai traga si pierdea antigel non stop. am vb la service si a zis ca poate e termoflotu de baga ulei in vasul de antigel apoi dupa ce am verificat uleiul am descoperit minunea aveam si ulei de rezerva in motor chiar 3l cat sa fac un schimb.
yo va intreb pe voi daca ati mai auzit poate pana deschide la servis imi dati un sfat sau poate ma paziti de asa zisi mecanici care vor sa ma ruineze.
va multumesc si un an nou fericit fara evenimente rutiere si fara probleme la masini
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
primul lucru sari la gitul aluia care ti-a vindut masina,al doilea e sa faci un schimb complet de ulei si filtre,pregateste si bani de o distributie,daca nu acum cit de curind,si mai vezi dupa aia.ai cumva ulei in vasul de expansiune?
  • 1964b

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salve. in primul rind nu ai spus ce opel ai.in al doilea rind vezi ca ai supapa EGR blocata deschis ,si de aici si fumul negru.asa ca schimba uleiu si filtrele si apoi verifica nivelul periodic. antigelul e cel mai probabil de la pompa de apa. cit despre EGR tre sa faci o vizita la un service. intra pe site la" total diesel service"si fa o programare. succes.
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca termoflotul este fisurat are mari sanse ca antigelul sa ajunga in ulei .
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am mai auzit de o minune la o nova: in dorinta de a se schimab uleiul ieftin, cu niste baietasi din cartier care "se pricepeau", s-a dat drumul la uleiul din cutia de viteze si s-a mai bagat inca vreo 3.5 l de ulei in motor. Si a doua zi, cand a observat proaspatul proprietar ca dacia scoate fum de inegreste rufele puse la uscat in curte, a sarit la gatul vanzatorului. Si dupa vreo 2 zile..timp in care s-au platit bani grei pe la reprez Dacia sa isi dea cu parerea care e problema, aia i-au mai schimbat o data uleiul..de data asta pe bune. Smile)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
livcro are dreptate, se poate si asta. Problema e ca Opel are foarte putine cutii cu buson de scurgere, evident cap patrat ca la Dacie, majoritatea au o placa de tabla cu 10 suruburi.
Si eu cunosc un caz in care mioriticul a dat drumul la ulei cutie si a pus la motor !
  • chelu adrian

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cauta-ma pe adriano872 pe mess! si vb acolo despre problemele tale!
Skip ads

  • ionut_astraG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Daca termoflotul este fisurat are mari sanse ca antigelul sa ajunga in ulei .
am schimbat ganitura de chiuloasa distributie ulei ...tot si dupa o zi de mers cu ea am observat ca antigelul scadea si nivelul la antigel crestea. mentionez ca prima oara nu era garnitura ci chiar chiuloasa ovalizata dar am plaat chiuloasa am schimbat uleiulsi tot as dar acum ce mai fac.
  • ionut_astraG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:primul lucru sari la gitul aluia care ti-a vindut masina,al doilea e sa faci un schimb complet de ulei si filtre,pregateste si bani de o distributie,daca nu acum cit de curind,si mai vezi dupa aia.ai cumva ulei in vasul de expansiune?
am schimbat ganitura de chiuloasa distributie ulei ...tot si dupa o zi de mers cu ea am observat ca antigelul scadea si nivelul la antigel crestea. mentionez ca prima oara nu era garnitura ci chiar chiuloasa ovalizata dar am plaat chiuloasa am schimbat uleiulsi tot as dar acum ce mai fac.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
"am observat ca antigelul scadea si nivelul la antigel crestea"

Nu inteleg nimic. Cine crestea? Nivelul la ulei? Si nu avea spuma pe joja?
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Deja este o nebuloasa totala:
Antigelul scadea in ce? In densitate?
Cred ca da, din moment ce nivelul aceluiasi antigel crestea...
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Verifica prima data starea uleiului; daca e alb si seamana cu smantana inseamna ca ai garnitura de chiulasa impuscata. Si dupa asta, fa o verificare si la EGR.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR