Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu ai pentru ce! Daca vei mai folosi acest forum iti sugerez sa citesti REGULAMENTUL.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
gaby catalin a scris:opel astra g motor 2000 diesel an 98.
egr as vrea sal schimb?

La remapare mai castigi 25 de cai. Se merita.
EGR-ul trebuie schimbat doar daca are membrana sparta. Tu decizi.
  • gaby catalin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
explicami de unde imi dau seama ce e dth sau dtl?
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ai 80 de cai sau 101? Cel de 101 este DTH
Skip ads

  • gaby catalin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
unde pot face remparea daca imi recomandati ceva as fi recunoscator ptr k nu toata lumea se pricepe.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La tine in ograda https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
Vezi titlul discutiei ? Ce are remaparea cu curatarea ?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
contacteaza-l pe maiandrei (colegul nostru drag) care te v-a lamuri ce si cum...

corect Dane - ai fost mai rapid decat mine

bafta
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
La 7 zile dupa ce am inlocuit furtunele de retur pot concluziona faptul ca s-a rezolvat cu pornirea greoaie dimineata. Pleaca din nou la sfert, asa cum eram invatat. Prin urmare le dau dreptate tuturor celor care spuneau ca atunci cand umbli sa cureti admisia este util sa inlocuiesti si furtunele chiar daca aveti impresia ca nu le-ati "deranjat". Va urez sa incepeti de maine o saptamana reusita! Numai bine!
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
dupa ce m-am chinuit juma de zi sa scot bucatele de furtun de retur de prin motor...am gasit ieri in cora un set de sule/suli/suluri sau cum vreti voi:



costa 8 lei parca si se gaseste la raionul de scule si unelte.

sper sa va fie util. bafta.
  • keopsss

  • Mesaje scrise: 1,516
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua domnilor....deci incep aceasta discutie deoarece vreau ca sambata sa o curat si io pe vectruta mea.....
Vreau sa va intreb ce fel de degresant sa cer....si cate garnituri trebuie sa iau,stiu ei deja masura daca le zic ce motor am?furtunurile de retur trebuie neaparat schimbate?Daca trebuie neaparat schimabte le gasesc la un magazin auto mai serios sau trebuie sa dau comanada?
Sambata ma apuc de treaba....
Sanatate!Smile
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
iti trebuie 2 garnituri, una vine intre clapetele de admisie si chiuloasa, cealalta intre clapete si capacul admisiei(cel pe care vine montat egr-ul), furtunasele de retur ar trebui schimbate ca sa nu-ti dea dureri de cap mai tarziu din cauza problemelor la pornire, se gasesc mai la toate magazinele de piese auto un pic mai rasarite(cam 20 ron costa) . ca degresant eu am folosit motorina+benzina si wd40 .
Spor la treaba ! Laughing
  • keopsss

  • Mesaje scrise: 1,516
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am auzit ca exista un degresant puternic..dar nu stiu cum se numeste....motorina si benzina nu prea dizolva toate mizeria.....
As vrea sa cumpar un degresant puternic...Smile
Dar garniturile oare stiu sigur cei de la magazin de care imi trebuie....adica daca ii zic pentru ce motor...o sa stie?nu?
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
garniturile le gasesti usor pe comanda la un magazin de piese auto, le dai talonu si ti-le comanda . ca degresant poti incerca decarburol (se folosea inainte pt curatarea carburatoarelor). cand cureti ai grija sa nu impingi mizeria in admisie pe la supape .
  • STEFICO

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna tuturor. Sambata am facut si eu operatiunea de curatare si dupa montare vreau sa zic ca intr-adevar nu a mai vrut sa porneasca dar cu o carpa imbibata in benzina tinuta in dreptul gaurii de sub supapa EGR a luat-o la prima cheie asta ca sa absoarba niste vapori de benzina pentru a porni. Doresc sa precizes ca la mine era smoala si de 2-3 cm in anumite locuri, merita pe deplin curatirea admisiei.
Eu am curatat-o cu benzina si o periuta de dinti si a iesit ca noua.
Bafta tuturor.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Puteti sa curatati cu un spalator de vase din sarma. Sunt din acelea ca un ºpan, nu zgârâie. Eu asa am curãþat, cu motorina ºi spãlãtor de vase din sârmã ºi a ieºit ca nouã valva EGR. Trebuie lãsat în prelabil la muiat vreo 15 min.
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ieri am curatat si eu admisia si egr-ul,a iesit muuulta mizerie si cea mai enervanta a fost mazga aceea formata din motorina + praf + ulei si cine stie mai ce,a iesit super;motorul parca se simte doar o idee mai vioi insa nu mare lucru fata de cum mergea inainte am facut plinul sa vedem...poate daca admisia e mai buna si evacuarea la fel se simte ceva si la consum,va tin la curent.

PS am si poze insa nu vreau sa incarc topicul aiurea le pun doar la cerere.
am folosit 4 litri de motorina buretel de vase din acela se sarma,si niste decarbusol,si niste silicon 'etans' cu care am dat pe garnituri care se prezentau destul de bine.
  • dani resita

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am efectuat si eu sambata aceasta operatiune de curatare impreuna cu fratele meu si sincer am ramas socat de ce am gasit acolo.in fine......problema este ca pe galeria de admisie este o pompa(supapa) de vacum care este angrenata de o tija in momentul accelerarii motorului,pompa care din cate am observat eu actioneaza si asupra celor 2 pompe(supape) de vacum mai mici aflate langa vasul cu lichid de racire.la mine aceasta pompa care se afla pe galeria de admisie este rupta din suportul ei ,iar tija care o actioneaza impinge practic pompa respectiva in sus.spuneti-mi va rog ce rol are aceea pompa si daca mai pot circula cu ea asa rupta din suportul ei?mentionez faptul ca masina este un vectra b2 cu motorizare y20dth.multumesc.
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aceasta e valva egr la z1.7dtj? se poate curata? are anumite particularitat

multumesc
  • johnnytuch13

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Victorieeee! Am reusit si eu operatiunea! Mi-a luat toata ziua de ieri. Ma asteptam sa fi avut mai multa mizerie p-acolo, oricum a fost destula. La furtunasele de retur, ca sa le scot, am impins intai, apoi le-am rasucit pana le-a luat dracu' tragand foarte usor. Totusi 2 dintre ele tot s-au rupt inauntru, celelalte doua iesind frumos. Mi-au facut probleme conductele de la injectoare, nu aveam curajul sa trag prea tare de ele, pana la urma am dat deoparte pompita de vacuum din dreapta galeriei si bateria si am scos piesele prin dreapta. La pornire, lasat fiecare injector pe liber, una bucata nevasta dadea la cheie pana arunca destula motorina, apoi dupa vreo 2-3 chei in gol, a pornit.
Am folosit un spray de curatat carburatoare (nu mai stiu firma, l-am si consumat, si aruncat) 9 lei.
1m de furtunas de retur 3,2mm diametru interior, 10lei (gros, fara plasa la exterior).
1,5 litri motorina (moaka - era de la tata, industriala) - a fost cam putina.
o cutie de metal pentru scurs uleiul imprumutata de la un prieten.
2+2 silicone instant gasket pentru a etansa piesele.
nu-stiu-cate perechi de manusi si tot degeaba pentru ca motorina imi ataca manusile si mi le rupea Very Happy
3 bureti de sarma, 2 perii de sarma.
Mai mentionez ca nu am schimbat garniturile, acestea erau in stare buna, am avut grija cand le-am scos, mai ales ca am folosit silicon.
Masina a mai suferit cel putin o operatiune de genul asta de la proprietarul dinainte, aveam deja dat cu silicon 2+2 inclusiv la supapa egr. Eu nu am mai folosit la supapa EGR deoarece am garinitura si mi se pare ok.
Cam atat! Multe multumiri celor care au postat poze si mi-au facut viata usoara. Aveam o pierdere de putere in jurul a 3000rpm. Nu mai e! Nu am facut poze pt ca n-as fi venit cu nimic nou. Mai folosesc aditiv de motorina M______D, probabil de aceea era destul de curat in admisie zic eu, comparativ cu pozele ce le-am vazut. bye bye.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Si eu vreau sa ma bag, si ma gandeam ce ar fi daca as baga cu o seringa motorina pe la conductele de la injectoare, si in pompa pe unde intra furtunasul de retur. Asta ca sa porneasca mai usor dupa operatie.

Ce zici e posibil ?
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR