Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • robert_o

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Vad ca si-a revenit. Mc mult de sfat
Skip ads

  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
azi am curatat si eu galeria de admisie si supapa EGR. Din pacate nu se stinge martorul din bord. La tester mi-au spus ca problema este de la EGR, dar nu stiau sa-mi spuna de unde anume. Motorul nu se tureaza mai mult de 3700 rpm si e foarte lenesa. Pe furtunasul care intra in supapa nu se simte vacuum. Aveti vreun sfat?
Eu am prevenit dezamorsarea pompei de injectie prin astuparea furtunasului care ajunge la aceasta de la injectoare, cu un cui.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ai pus toate furtunasele de vacuum la locul lor ?sa nu fi ramas ceva necuplat totusi.si e posibil supapa sa fie dusa de tot si e normal sa nu se mai stinga martorul.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
supapa este buna, am verificat-o. traseele furtunaselor nu le-am verificat pentru ca as vrea sa le schimb. am renuntat la ideea de le verifica acoperindu-le cu lac. poate fi electrovalva "buba"?
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
bineinteles
multi merg la unii mecanici [mi s-a intamplat si mie] care lasa egr-ul deoparte si se iau de electrovalvele de la turbo si de langa baterie.si uite asa cauti electrovalve si le cumperi degeaba si tot ramai cu problema.
ai pm
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa curat si eu EGR-ul si admisia la x20dth cam 3-4 ore de munca , cu ocazia asta am schimbat si cele 2 garnituri metalice ,rezultatat excelent, s-a vazut la un drum pana la Sibiu si inapoi la Brasov, a scazut un pic consumul iar masina are mai multa putere , recomand cu incredere.
  • puiugrosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salutare la tota lumea as avea o intrebare la desfacerea tevilor de la injectoare se desface normal in stanga ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, spre stanga.
Skip ads

  • puiugrosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salutare am incercat sa desfac conductele de la injectie ca sa curat admisia dar mie frica sa le desfac ....am incercat dar nu asi da drumul si sa trag prea tare sa le disfiletez parca mie frica stie cineva asa se desfac trebue sa tragi tare de cheie cand se disfileteaza?plss ms frumos
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
puiugrosu a scris:salutare am incercat sa desfac conductele de la injectie ca sa curat admisia dar mie frica sa le desfac ....am incercat dar nu asi da drumul si sa trag prea tare sa le disfiletez parca mie frica stie cineva asa se desfac trebue sa tragi tare de cheie cand se disfileteaza?plss ms frumos

Daca iti e frica sa tragi de cheie, mai bine cureti admisia la service. Parerea mea. Embarassed
  • puiugrosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nui problema de tras de cheie dar e normal sa fie asa stranse?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Gandeste-te ca prin conductele alea ai presiune de peste 200 de bari. Cat de stranse crezi ca trebuie sa fie ?
Skip ads

  • sandu_katau

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dupa curatare nam mai reusit so pornesc. dc?
  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
prin aceasta operatiune se dezamorseaza instalatia de alimentare si e normal s porneasca mai greu sau deloc pana se amorseaza !
eu am dat la automat pana am omarat bateria si tot nu a pornit , avand distributia pe lant am tras-o si in 10 metri a pornit fara probleme , deci recomand sa o tragi sa nu amori bateria si electromotorul !
  • 13NGJ

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut in legatura cu furtunasele la injectoare daca se rup cum scot restul de futrun ? daca aveti idee,Ms
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
13NGJ a scris:Salut in legatura cu furtunasele la injectoare daca se rup cum scot restul de futrun ? daca aveti idee,Ms

Daca furtunul nu are panza pe interior, se rupe sigur.
Iti trebuie penseta mica si surubelnite tip ceasornicar. Ai nevoie si de o lanterna cu led sa vezi daca ai curatat bine interiorul.
Spor la treaba.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am tot citit pe aici si vad ca majoritatea care si-au curatat EGR si admisia au probleme dupa , ori nu mai porneste masina ori erori la egr.pana la urma iti pui intrebarea : "e bine sa le cureti, sau mai bine le lasi asa?"
  • craciun mihai

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2011

  • Mesaj Privat
toata lumea a fost multumita dupa curatare. daca au mai aparut probleme ulterior s-au datorat in mare parte furtunaselor de retur de proasta calitate sau neschimbate. cand te gandesti ca la service te costa cam 100 de euro...
eu unul ii multumesc din suflet lui bogdan ca a deschis topicul asta
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am inteles.in urma acestei curatari , a egr-ului si admisiei , s-a observat o diferenta a consumului? a crescut sau a scazut?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, consum mai mic putin, zgomot atenuat, mai multa putere, mai putin fum...de ce nu vrei sa citesti ?
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR