Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am cumparat astazi 4 capace pentru ventiluri de la valvele jantelor , pentru a le inlocui pe cele vechi .
Nu mare mi-a fost mirarea cand nu am putut sa desfac nici unul din cele vechi(attn: niste prostii de capace rosii cumparate din carrefour) .
Nu s-a mai umblat la ele de aprox. 2 luni si s-au intepenit. Am dat cu WD-40 de m-am plictisit, insa fara nici un fel de succes .
Nu stiu ce sa le mai fac, poate s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema si i-a gasit rezolvarea .

Daca nu merg desfacute, ma gandesc ca nu am alta solutie decat sa inlocuiesc cele 4 valve.


Multumiri !
Skip ads

  • Alexutzzz

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
wd40...vad ca ai dat,mai dai cu el si cu patentul sau cu un papagal
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pune capacele de plastic. Oricum protectia exista iar in ceea ce priveste pastrarea aerului nu capacelul este ultima solutie ci schimbarea ventilelor cu scapari.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@cozmino:Tine cu un papagal de valva imediat sub capac si cu un patent desfaci capacul. Daca nu, mergi la Iulian ca te ajuta.
@petrecila: Capacele de plastic, pui daca nu ai prieteni sau copii care iti baga bete de chibrit in valve! Eu am pus capacele metalice la care le-am taiat partea subtire si despicata de strans/desfacut ventilul. Eu le strangeam cu patentul si ei le desfaceau cu moneda de 1000. Si nu eram singurul, cand ii apuca damblaua luau la rand tot sirul. Acum dorm linistit.
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri !
Avand doar un patent la dispozitie , am tinut cu patentul de valva si am incercat sa desfac cu mana capacele insa fara succes .
O sa-i fac o vizita saptamana asta d-lui Iulian Wink .

@petricila - Eu vreau mai intai sa le desfac pe astea Wink si pe urma vad eu daca le pun pe astea cumparate(tot niste pocnitori) sau cumpar altele .
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu a trebuit sa tai toate 4 valve,cost total 40 ron
  • yeti

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa le incalzesti putin cu o bricheta. Ba chiar poti sa insisti cu flacara, daca tot le schimbi.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu am mentionat, insa capacele sunt din metal . Ma gandesc ca nu are nici un efect flacara asupra lor .
Merg la cineva saptamana asta, sa incercam sa le desfacem. Daca nu reusim, merg la vulcanizare, le schimb si o sa-mi fie invatatura de minte sa nu mai cumpar toate rahaturile .
Skip ads

  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Flacara ar avea efect, cat de mult ramane de vazut, de la incalzire se vor dilata.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mai bine mergi direct la vulcanizare. Dacã mergi la acel prieten de care vorbeai ºi vei constata cã trebuie sã schimbi mai mult de 1 valvã, vei avea o mare problemã cu ajunsul la vulcanizare.
  • starter666

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LEx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cozmino ... nu esti singurul Very Happy si eu am avut aceeasi problema .. cu aceleasi capacele din carrefour .. numai ca ale mele erau argintii..
am reusit sa le desfac doar dupa ce am scos roata de pe masina .. doar asa am reusit sa tin bine ventilul cu patentul ... si mai merg taiate cu un mini-bonfaier .... necesita mai multa migala ca altfel tai si ventilul.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mi-a adus un coleg de serviciu ceva ustensile(mai multe modele de patent) si m-a ajutat sa incercam sa le desfacem . Am incalzit si cu bricheta insa sunt intepenite bine de tot acolo . Am fortat atat cat s-a putut, evident pentru a nu strica valvele .
In concluzie, singura varianta care mi-a ramas e sa merg la vulcanizare , si sa incerc acolo sa le desfac, daca nu sa schimb valvele .

Embarassed De fiecare data cand treceam pe la o vulcanizare sa fac presiunea, imi ziceau baietii aia sa schimb capacele, ca nu sunt bune si la un moment dat nu am sa le mai pot desface , Confused si se pare ca au avut dreptate .

Inca o data, nu recomand cumpararea acelor capacele, urmatoarele care le pun vor fi de plastic . Embarassed
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu ti-am zis.am patit-o eu.ca sa nu se intepeneasca rebuie sa le desfaci o data la 3-4 zile.si daca vei reusi sa le desfaci dupa cativa km vei avea cateva pene.vei fisura valvele si nu cred ca vrei sa mergi pe pana.eu am patit-o la a mea si dupa ce am reusit sa le desfac am facut 3 pene
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
schimbat doua valve pana acum, mai am doua Evil or Very Mad
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
lol Very Happy
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Capacelele voastre miros a valve noi. A avut loc efectul de pila electrica , efect ce a dus la sudarea efectiva, de aia este imposibil de desfacut. Iar metoda bruta cu patentul sau alti clesti minune este una dintre cele mai proaste. Tendinta este de a apasa pentru a invinge forta enorma de frecare,apasare care sigur duce la deformare( material relativ moale). Apropo, aveti cumva si valve cu senzori de presiune? Ati bagat azot in roti?Probabil ca nu, dar o sansa, mica este adevarat, este tot wd40. Dati, asteptati, incalziti capacelul, asteptati racire, iar wd si tot asa de vreo 3-4 ori.Normal ar cam trebui sa cedeze (daca intre timp nu le-ati deformat mecanic). Credeti ca baietii de la vulcanizari in afara de patent mai stiu si alte metode? Poate pila sau bomfaierul. Deci rabdare si perseverenta.Si inca ceva, ce va costa la montarea unui capacel sa ungeti finut buza valvei cu o vaselina fina?Nu mult, cat dai la un herpes la buza Very Happy Daca nu, capacele de plastic si gata, cum am mai spus. Daca le fura copiii, iaca pozna, pai asa iti zgaraie si masina de ciuda ca nu poate lua capacelul sa-l puna la bicicleta. Asa ca e mai bine sa-l ia. Very Happy
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
In toamnã am vãzut la un service roþi niºte valve îngropate pentru jenþile de aliaj. Pachetul conþine: 4 valve cu supapã, 1 prelungitor cu ventil, 4 cãpãcele speciale, 1 cheie din plastic pentru cãpãcele. Valva este metalicã ºi se monteazã cu piuliþã. Când vrei sã modifici presiunea în roþi, desfaci cãpãcelul ºi montezi prelungitorul care deschide supapa ºi ansamblul funcþioneazã ca o valvã obiºnuitã.
Când am gãsit acele valve nu le-am luat iar când am montat roþile de iarnã nu mai aveau pe stoc. Acum, dupã acest topic, am început sã mã gândesc la varianta sã nu mai pun aºa ceva niciodatã pe maºinã.

P.S. Are cineva asemenea valve montate? Cum se comportã cheia de plastic la desfacerea cãpãcelelor?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema prin inlocuirea valvelor . Cost 45ron(inlocuire valve + echilibrat roti) .
Pentru a evita eventuale neplaceri(cu toate ca cei de la vulcanizare m-au asigurat ca nu o sa am astfel de probleme cu noile capace), am desfacut fiecare capac si am dat cu wd-40 pe filet .
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR