- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Azi am curatat depunerile de pe cilindrii cu hartie abraziva f fina. S-a curatat super bine, nu se mai simte nimic la deget. Tot ce se vedea erau depuneri de alu... Imi pare rau ca nu am avut camera la mine..
Am intors chiulasa cu capul in jos, am umplut-o cu apa, si nu am observat nici o picuratura de apa pe nicaieri. Banuiesc ca nu e fisurata...
Am intors chiulasa cu capul in jos, am umplut-o cu apa, si nu am observat nici o picuratura de apa pe nicaieri. Banuiesc ca nu e fisurata...
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
pai e posibil sa nu curga...tre sa fie presiune.. ca daca era sa curga cand puneai apa inseamna ca aveai ba ditai gaura in ea uita-te atent pe suprafata care calca pe bloc , si la ghidajele de la supape, si pe interior unde e vizibil. un prieten de-al meu a patit asa la o chiuloasa de c20xe, a prins un mecanic destept boltzu prost, si s-a fisurat unde calca surubu din chiulasa pe bloc. Si inca o chestie, verifica daca trebuie sa rectifici scaunele de la supape. Cu supapele puse, intorchi chiulas cu fata in sus (supapele in sus) torni motorina acolo si nu trebuie sa curga, sa nu iasa nici o bula de aer, atunci cand ele sunt inchise
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
trebe la un service care are ultrasunete, sau nu mai stu cu ce metoda verifica integritatea ei. Dar pot sa iti spun ca si eu am facut greseala de multe ori sa pun apa mult sub temperatura motorului cand am completat si nu am patit nimic. Deci probabilitatea sa distrugi o chiulasa in felu asta e destul de mica, in cazul in care chiar nu esti norocos deloc.
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
@ToX: Tu doar ai completat ....el a ramas fara apa si a pus.
Cu verificatu chiulasei ...exista niste substante (nu ma intreba care sunt) in care se scufunda obiectul de studiu, care apoi se scoate, se spala cu jet de apa si se baga sub o lumina (UV cred) sub actiunea careia se vede pe unde a mai ramas acea substanta (crapaturi, fisuri etc). Banuiesc ca un service de reprezentanta sau daca nu chiar altul dar care se respecta ar trebui sa aiba asa ceva (sau daca nu macar banalul control cu ultrasunete)
Cu verificatu chiulasei ...exista niste substante (nu ma intreba care sunt) in care se scufunda obiectul de studiu, care apoi se scoate, se spala cu jet de apa si se baga sub o lumina (UV cred) sub actiunea careia se vede pe unde a mai ramas acea substanta (crapaturi, fisuri etc). Banuiesc ca un service de reprezentanta sau daca nu chiar altul dar care se respecta ar trebui sa aiba asa ceva (sau daca nu macar banalul control cu ultrasunete)
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
In sfarsit revin si eu . Motorul meu se invarte din nou, si asta fara sa mai amestece apa cu uleiul.
Am cumparat 2 pistoane noi + segmenti am alezat bloc motor si introdus camasi si totul e OK. Motorul merge foarte bine, numai ca are o putere scazuta datorata altor minuni pe la sistemul de vacuum (turbo nu face mai nimic). In rest motorul merge OK pot spune. Mecanicul sef a facut o treaba excelenta, cu dezavantajul trepadusilor de pe langa el care la montarea treburilor din jurul motorului au mai uitat sa bage o mufa, au mai uitat o piesa, doua etc... treburi care le-am rezolvat eu. Primul lucru care il fac e sa cumpar furtune si coliere noi la racire... ca mi-a ajuns... Iar apoi sa vad pe unde scapa circuitul de vacuum sa ii dau calutii lipsa inapoi.
Costul total a fost de vreo 2 luni + 20 mil. Majoritatea timpului l-am pierdut asteptand sa vina pistoanele din "Anglia" care in loc de 10 zile (ceea ce e mult) au venit in 3 saptamani... timp in care am invatat ce inseamna sa fi pieton
Maine o pun la punct cu ce a mai ramas si sper sa nu mai incep topicuri la probleme tehnice prea curand
Am cumparat 2 pistoane noi + segmenti am alezat bloc motor si introdus camasi si totul e OK. Motorul merge foarte bine, numai ca are o putere scazuta datorata altor minuni pe la sistemul de vacuum (turbo nu face mai nimic). In rest motorul merge OK pot spune. Mecanicul sef a facut o treaba excelenta, cu dezavantajul trepadusilor de pe langa el care la montarea treburilor din jurul motorului au mai uitat sa bage o mufa, au mai uitat o piesa, doua etc... treburi care le-am rezolvat eu. Primul lucru care il fac e sa cumpar furtune si coliere noi la racire... ca mi-a ajuns... Iar apoi sa vad pe unde scapa circuitul de vacuum sa ii dau calutii lipsa inapoi.
Costul total a fost de vreo 2 luni + 20 mil. Majoritatea timpului l-am pierdut asteptand sa vina pistoanele din "Anglia" care in loc de 10 zile (ceea ce e mult) au venit in 3 saptamani... timp in care am invatat ce inseamna sa fi pieton
Maine o pun la punct cu ce a mai ramas si sper sa nu mai incep topicuri la probleme tehnice prea curand
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
andreih
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat