- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
urat de tot.
ori bolturi ori segmenti, dar cel mai probabil bolturi. dar cum naiba eu putut sa iasa aia din pozitie?..normal au inele in extremitati. poate a iesit doar inelul......ciudat rau.
nu prea stiu ce e de facut..... acum numai la asta o sa ma gandesc.
cred ca seamana a set motor nou treaba asta.
fa totusi niste poze cu macro
Ultima modificare facuta de Thanatos la Joi 16 Jun, 2005 10:27 am
ori bolturi ori segmenti, dar cel mai probabil bolturi. dar cum naiba eu putut sa iasa aia din pozitie?..normal au inele in extremitati. poate a iesit doar inelul......ciudat rau.
nu prea stiu ce e de facut..... acum numai la asta o sa ma gandesc.
cred ca seamana a set motor nou treaba asta.
fa totusi niste poze cu macro
Ultima modificare facuta de Thanatos la Joi 16 Jun, 2005 10:27 am
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu imi place cum arata avand in vedere zona de pe bloc unde au aparut, poate fi vorba despre bolturi, insa nu pot sa imi dau seama de ce urmele de pe suprafata sunt asa de late(2-3 cm - este o aproximare) Nu imi dau seama exact, ce anume s-a gripat, pentru a cauza respectiva uzura, care din cate vad este pronuntata.
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Iti spun eu ce sa intamplat: ai ramas fara apa si sau incins in asa hal pistoanele alea 2 si sa dilatat fusta lor (e partea care vine in jos de la bolturi) si a frecat in camasi. Acum trei zile am vazut si demontat un motor de 1,6 benzina (nu de opel) cu aceleasi simptome ca al tau si cei 2 cilindrii din mijloc aveau exact aceeasi uzura cum ai tu. Boltul nu prea cred sa fi iesit; daca era trebuia sa ai zgarieturi numai pe o parte a cilindrului ca nu iesea prin ambele parti.
Deci, in concluzie tre sa dai pistoanele afara si sati iei set motor (recomandabil). Trist da asta e (
Motorul se poate face si numai inlocuind cele 2 pistoane dar nu o sa fie facu ca lumea si in plus nu prea vad unde ai gasi numai 2 pistoane pt motorul ala.
Oricum bafta in continuare
Deci, in concluzie tre sa dai pistoanele afara si sati iei set motor (recomandabil). Trist da asta e (
Motorul se poate face si numai inlocuind cele 2 pistoane dar nu o sa fie facu ca lumea si in plus nu prea vad unde ai gasi numai 2 pistoane pt motorul ala.
Oricum bafta in continuare
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
mai intreb odata slick, simti la mana uzura?? ar fi bine sa o poti masura... sau dupa ce montezi la loc sa verifici presiunea... se monteaza un manometru in locul bujiei de incandescenta...
din ce ai zis tu... ca tre sa schimbi blocul motor.. inteleg ca nu ai camasi la cilindri... in cazul asta ai 2 variante:
1 schimbi numai segmentii si speri ca astia noi or sa poata inchide ca lumea uzura respectiva
2 iei frumos blocul si te duci la un meserias de meseriash si il pui sa alezeze cilindrii respectivi, apoi sa honuiasca si apoi tre sa montezi segmenti pentru noua cota care vor fi un pic mai mari si nu stiu daca se exista asa ceva
sper sa poti rezolva cu prima varianta. eu am vazut un motor cu aceeasi problema, ce-i drept era mai mic ( seat marbella motor 900 cc) si i-a schimbat cilindrii si merge beton. la tine totul depinde de cat de mare e uzura .
Bafta
din ce ai zis tu... ca tre sa schimbi blocul motor.. inteleg ca nu ai camasi la cilindri... in cazul asta ai 2 variante:
1 schimbi numai segmentii si speri ca astia noi or sa poata inchide ca lumea uzura respectiva
2 iei frumos blocul si te duci la un meserias de meseriash si il pui sa alezeze cilindrii respectivi, apoi sa honuiasca si apoi tre sa montezi segmenti pentru noua cota care vor fi un pic mai mari si nu stiu daca se exista asa ceva
sper sa poti rezolva cu prima varianta. eu am vazut un motor cu aceeasi problema, ce-i drept era mai mic ( seat marbella motor 900 cc) si i-a schimbat cilindrii si merge beton. la tine totul depinde de cat de mare e uzura .
Bafta
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am mai zis, uzura se simte la mana. Cum sa o masor? nu sunt santuri uniforme.. Doar ochiometric...
Daca montez la loc mai distrug o garnitura de chiulasa si arunc pe geam 2 milione...
Nu sunt camasi la cilindrii...
1) Daca schimb numai segmentii, nu se rod si astia dupa santurile alea ?
2) Nu cunosc nici un "meserias"... si nici nu stiu daca gasesc pistoane majorate...
PS:
Un bloc motor nou nu exista, doar cu pistoane si arbore cotit (adica tot motorul) si costa 115 mil lei adica 3800$... Nici daca as avea banii astia nu as lua alt motor, deci asta nu e o solutie..
Daca montez la loc mai distrug o garnitura de chiulasa si arunc pe geam 2 milione...
Nu sunt camasi la cilindrii...
1) Daca schimb numai segmentii, nu se rod si astia dupa santurile alea ?
2) Nu cunosc nici un "meserias"... si nici nu stiu daca gasesc pistoane majorate...
PS:
Un bloc motor nou nu exista, doar cu pistoane si arbore cotit (adica tot motorul) si costa 115 mil lei adica 3800$... Nici daca as avea banii astia nu as lua alt motor, deci asta nu e o solutie..
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Slick a scris:Am mai zis, uzura se simte la mana. Cum sa o masor? nu sunt santuri uniforme.. Doar ochiometric...
va trebui sa faci rost de un micrometru
Slick a scris:1) Daca schimb numai segmentii, nu se rod si astia dupa santurile alea ?
2) Nu cunosc nici un "meserias"... si nici nu stiu daca gasesc pistoane majorate...
2) Nu cunosc nici un "meserias"... si nici nu stiu daca gasesc pistoane majorate...
1) pai segmentii nu se rod.. drept dovada vezi ce ti-ai facut astia la cilindru...
2) pai ma gandesc ca ce simti tu la mana e vorba de 1-2 zecimi de milimetru si cred ca segmentii noi pot acoperi aceasta distanta... problema e ca uzura nu e uniforma, de asta ziceam de alezat...dar pentru asta trebuie sa gasesti un strungar sau rectificator foarte bun. problema cea mai mare nu e alezarea in sine fi centrarea blocului motor in masina, ca de altfel la orice strunjire de finete...
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
cred ca postam in acelasi timp... daca ai gasit cotele astea de reparatie pentru cilindri, exista deci posibilitatea repararii blocului undeva.. acum depinde cine iti face reparatia si la ce cota din astea 3 ti-o scoate, dupa care tu cumperi segmenti & pistoane, le pui si gata (ce simplu pare, sorry, nu fac misto)
edit 1> incearca totusi faza cu benzina in capul cilindrului
edit 1> incearca totusi faza cu benzina in capul cilindrului
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Pana la urma nu e dracu asa de negru. Azi, pe lumina m-am uitat mai atent la cilindrii si am observat ca de fapt ei nu sunt zgariati, ci au depuneri longitudinale de aluminiu pe laterale. Am dat cu unghia si usor cu o lama de briceag si se curata aluminiul ala. In plus, nu are cum sa fie cauzat de segmenti pentru ca zgarieturile sunt pana sus in cilindru si nu sub linia segmentilor :
(Poza mai clara de atat NU se poate. Salvati-o in HDD si faceti zoom (in caz ca nu aveti rezolutie de 2048))
Cilindrul cel mai afectat :
Ceilalti 2 cilindrii sunt FOARTE in regula.
(Poza mai clara de atat NU se poate. Salvati-o in HDD si faceti zoom (in caz ca nu aveti rezolutie de 2048))
Cilindrul cel mai afectat :
Ceilalti 2 cilindrii sunt FOARTE in regula.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
e foarte buna poza acum.
daca e asa...adica depuneri...atunci e mai bine. motivul a fost emperatura exesiva si din cauza asta au interevenit dilatari-deformari. oricum dubios rau. ai fost la secunde de o calare a motorului
fa cumva sa cureti cat mai bine depunerile....fara sa intervii mecanic, si monteaza motorul la loc.
daca e asa...adica depuneri...atunci e mai bine. motivul a fost emperatura exesiva si din cauza asta au interevenit dilatari-deformari. oricum dubios rau. ai fost la secunde de o calare a motorului
fa cumva sa cureti cat mai bine depunerile....fara sa intervii mecanic, si monteaza motorul la loc.