Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Exista niste probleme..:

1) Daca depunerile au fost dinainte (vezi loviturile de pe piston si sunt exhivalente si in chiulasa) atunci segmentii s-au uzat dupa canturile alea, si daca inlatur depunerile scapa ulei

2) Daca nu au fost dinainte, trebuie desfacuti segmentii (3 zile de demontat super nasol Sad )


ATI MAI INTALNIT VREUNU DEPUNERI PE CILINDRII ? E CLAR CA SUNT DEPUNERI PANA SUS, ADICA NU CAUZATE DE SEGMENTI CARE SE VEDE CLAR PANA UNDE SE DUC IN CILINDRU ???
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
hmm nu prea arata a depuneri. cel putin din poza aia
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
am curatat cu unghia si cu briceagul, clar sunt si depuneri. si e aluminiu ca nu se ia cu magnetul
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
atunci e bun daca esti sigur.
Skip ads

  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am revenit. Nasol momentul.
Daca sunt depuneri din aluminiu, pot fi doar de la segmenti.
Asta ar insemna ca cele doua pistoane nu lucreaza bine in ansamblul biela-manivela. Vreu sa spun ca articulatia biela-piston nu lucreaza bine tot timpul. Daca poti, scoate cele doua pistoane cu biele cu tot (Ai grija la cuzineti). Verifica daca nu ai ceva gauri ovalizate, sau bolturi deformate.
S-ar putea sa fii nevoit sa schimbi ori pistoanele(cele 2), ori bielele, ori doar bolturile.
Ma gandesc si la segmenti. Daca ai avea altii sa-i compari cu ai tai.

Stop.
Avem un membru pe forum care lucreaza la Opel West Oradea.
Cauta printre membri "pattila" si ia legatura cu el. Dupa modul de manifestare pe forum pare un tip saritor. Cred ca o sa te ajute daca ii prezinti situatia. Oricum, e mai avizat decat noi toti, lucrand in domeniu si avand specialisti aproape.
Din pacate nu il cunosc personal si nu stiu cum sa-l contactez altfel.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
imi mentin parerea de mai sus. Oricum esti cu motoru facut bucati scoate pistoanele alea 2 si o sa iti dai singur seama. Macar cele 2 pistoane ar trebui schimbate
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
...si nu te stresa sa faci testul cu benzina. Aceasta va curge indiferent de starea motorului, atata timp cat acesta nu este la temperatura normala de functionare. Este vorba de fanta segmentilor, care se inchide doar cand acestia sunt dilatati.
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
libra a scris:Am revenit. Nasol momentul.
Daca sunt depuneri din aluminiu, pot fi doar de la segmenti.
ai.


adik de unde ai tras tu concluzia ca daca e aluminiu e de la segmenti??

mi se pare o aberatie, scuze ca trebuie sa spun, dar segmentii sunt din otel.. aluminiul nici nu se preteaza la asa ceva, fiindca se gripeaza instant, indiferent de lubrifieire si mai ales la temperatura... ia zi si mie cate lagare de aluminiu ai vazut tu??

ma gandesc ca depunerea de aluminiu provine din inelul garniturii de chiuloasa?? ia zi-ne slick, in ce stare erau inelele respective.


Ultima modificare facuta de horheus la Joi 16 Jun, 2005 10:16 pm
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Pistoanele sunt din Al. Sau ma rog ditrun aliaj de Al
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Kappy a scris:Pistoanele sunt din Al. Sau ma rog ditrun aliaj de Al


true.. true, nici macar nu mi-a trecut prin minte. bai frate, chiar ca a fsot foarte aproape de gripare.

@kapix, la faza cu testul cu benzina s-ar putea sa ai dreptate. eu l-am adaptat de la rodarea supapelor Smile stii cand montezi supape noi trebuie rodate. si ca sa vezi daca sunt rodate (adik inchid complet) lasi supapa sa stea pe scaun in greuatea proprie si torni benzina in capul ei... daca nu trece benzina in spatele ei, atunci e rodata... dar la faza cu segmentii, ai dreptate, s-ar putea sa treaca.
  • slim_jim

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
salut...eu am avut probleme multe cu opelul meu diesel...iti trebuie niste chei hexagonale(inbusuri) pentru desfacut si strans chiulasa...iti trebuie unele bune ca altfel se uzeaza repede...trebuie sa ai grija atunci cand pui cureaua(lantul) de la distributie la semne...exista niste semne pe volanta(la mine e OT si P)...trebuie sa ai grija ca atunci cand reglezi distributia sa te uiti daca esti pe compresie sau evacuare...eu am reglat gresit axa cu came si cand am dat la automat batea un piston in supapa...asa ca ai grija Smile in principiu nu iti trebuie scule prea deosebite...doar rabdare si atentie daca nu ai mai facut lucrul asta vreodata... inca un sfat: la mine cand reglez distributia semnul volantei trebuie sa fie in dreptul lui OT si pistonul dinspre radiator are camele neatacate..adica pistonul e pe compresie... multa bafta...
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
deci mai zic o data poate de data asta citeste toata lumea Smile

Urmele respective NU AU CUM sa fie de la segmenti pentru ga zgarieturile si materialul depus sunt pana SUS IN CILINDRU ! Se vede CLAR pana unde ajung segmentii si cum urmele depasesc acel nivel.

Problemele sunt urmatoarele
1) De unde este acel aluminiu depus ? Garnitura de chiulasa pare intreaga. Nu are nici o urma pe ea... Pistonul 3 e intreg, nu are nici o "bucata lipsa" deci slabe sanse sa fie depunerile de pe piston. Ca depunerile sa ajunga pana sus in cilindru, trebuia sa se vada macar ceva pe marginea pistonului 3, care pare intreg, si totusi sunt depuneri si pe cilindrul 3.

2) Ce am gasit o fi cauza supraincalzirii de acum? sau dinainte ? Mentionez ca se vad urme CLARE pe pistonul 2 si pe chiulasa deasupra pistonului 2 de ceva prins in cilindru si lovit si in piston si in chiulasa.(mentionez ca am facut 45.000 Km de cand am luat-o si clar eu nu am scapat nimic in cilindru, mai ales ca nu am gasit si obiectul cu pricina) In caz ca era dinainte, motorul mergea bine. Daca ar merge la fel ca inainte cu ce e acolo nu as avea nici o problema. Probabil segmentii s-au adaptat la depuneri...

3) Daca aleg sa curat cilindrii, cum as putea sa ii curat ? cu vreo substanta ? cu smirghel ? cu vreo masinarie de prelucrat ?
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
2) ce ai gasit este cauza supraincalzirii de acum, cu uzura respectiva ai fi auzit sigur batai la motor chiar daca este diesel, suspectez totusi si faptul ca ai bagat apa rece in vasul de expansiune cand el era supraincalzit.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ok, si atunci de unde e materialul ala ? de ce nu s-a intamplat la fel si la ceilalti 2 cilindrii ?
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Idee:

Se pot demonta pistoanele de pe arborele cotit ? Separat ?

M-am gandit sa las blocul motor pe masina, si sa demontez cele 2 pistoane, le scot pe sus, si verific si segmentii si cilindrii cum trebuie.

Am vazut in TIS ca fiecare biela are 2 semicercuri prinse intre ele cu doar 2 suruburi. Deci daca dau jos baia de ulei, pot sa desfac bielele s sa scot pistoanele in sus sa verific.
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sigur ca poti scoate numai pistoanele
dai baia jos, desfaci bielele respective de pe arborele cotit si iese tot pistonul pe sus. la montare ai sa iti faci un colier din tabla pe masura pistolui ca sa poti comprima segmentii toti odata si astfel il plantezi foarte usor inapoi. de asemenea ai grija la fantele segmentilor... nu stiu, s-ar putea sa aiba niste opritoare in canalul segmentilor si sa nu ii poti pune decat intr-o singura pozitie.


nu te apuca sa dai cu smirghel in cilindru... depunerea respectiva o inlaturi cu o sipca din lemn putin mai dur, dar nimic metalic
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Slick a scris:ok, si atunci de unde e materialul ala ? de ce nu s-a intamplat la fel si la ceilalti 2 cilindrii ?


materialul din cilidru par a fi bucati care s-au desprins de pe suprafata capului pistonului(comparativ cu suprafata celuilalt piston-bun asta arata cam urit.materialul din craterele alea s-au depus pe pereti si par a fi rezultatul supraincalzirii capului pistonului.
la o privire mai atenta am observat ca ai doua fisuri (spar ca ma insel-doar tu poti confirma) deasupra locului unde se termina depunerile- pe dreapta in poza care ai facut-o.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:2) suspectez totusi si faptul ca ai bagat apa rece in vasul de expansiune cand el era supraincalzit.


care-i faza cu apa rece? ca ... sincer am mai pus si eu acum de cand mi-a crapat radiatorul.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@slick: Sau dus numai cei doi cilindri din mijloc pt ca ei stau "mai la caldura" fata de ceilalti 2.

@arthurro: socul termic. Daca pui ceva fierbintew sub un jet de apa rece devine casat sau chiar se sparge. Oricum la tine nu cred sa fie problema ca am inteles ca nu ai ramas fara nici un fel de apa in instal. La Slick nu mai era pic de apa cand a turnat el rece.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@ arthurro exact socul termic, am inteles de la un mecanic ca problema apare deoarece blocul la trecerea apei reci se cotracta brusc iar pistoanele se contracta mai tarziu Sad din aceasta cauza exista posibilitatea sa se gripeze
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR