Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • INGERUL NOPTII

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra W0L0ZCF6931151611
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Revin si eu cu o problema mai delicata ,pentru cunostintele mele vagi de mecanica.Posed un auto vectra C diesel capacitate 2000,indicativ motor ,si aici intervine una dintre dilemele mele,pe actele din olanda este trecut Y20DTH,iar pe porbagaj are trecut 20 DTI si din aceastata cauza nu pot sa imi dau seama ce fe de distributie are ,pe curea sau pe lant,si spun asta pt ca as vrea sa o tractez din cauza ca nu mai pornrste.Primul pas pe care l am facut a fost sa i inlocuiesc filtrul de motorina ,ca sa nu mai mentionez faptul ca in rezezervor exita cam 30 de litri de mazot.dupa ce am inlociut filtrul de motorina ,am incercat sa o potresc ,fapt pt care cred ca am omorat bateria.Am tras paralel cu vectra CIELO am cablurile de curent pe ea si la fel nici un rezultat , asa ca m am lasat pagubas.Tre sa va spun ca masina sta pe dreapta din cauza taxei cam de trei luni ,insa am pornit o regulat dimineata la plecare si seara cand soseam de la munca.Pe la mijlocul lunii ianuarie am pornit o dimineata ,a luat o fara nici o greata ca deobicei, a functionat cam 10 20 de secunde dupa care fara nici o alta simptoma s a oprit.Am mai incercat sa o pornesc dar fara rezultat.Primul pas ,am inlocuit filtrul de motorina schim realizat profesional sa zicem asa ,innaintea introducerii noului filtru am turnat in vas motorina , i am schimbat si garniturile,a urmat faza cu cablurile si de aici nu mai stiu ce sa i fac.Va rog ajutati ma cu cateva sfaturi ! apropo in momentul in care am dat la cheie motorul in vartea fff bine ,insa nici un gram de fum la esapament.Va rog ajutati ma ,
VA multumesc anticipat si va rog nu imi ocoliti discutia .
Va doresc o zi buna si sa auzim numai de bine.
Skip ads

  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand ar trebui sa-ti completezi locatia in profil.
Motorul tau este Y20DTH Euro 3 - distributie pe lant.
Probabil la tine are aer in instalatie, sau conductele de alimentare s-au infundat.
Masinuta cu cheita este aprinsa in bord?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
in primul rand,ai distributie pe lant
II-mai ai motorina in rezervor?
III-a luat aer cand ai schimbat filtrul
IV- trebuia sa accelerezi mai tare cand o reporneai(2500-3000ture)
V-poti sa o tragi.
  • INGERUL NOPTII

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra W0L0ZCF6931151611
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
scuze pt locatia necompletata.
masinuta cu cheia nu este aprinsa
motorina are
nu stiu daca sau cum sa fi luat aer
o sa incerc sa o trag azi si va mai deranjez maine
multumesc
Skip ads

  • mnm230180

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu cand am schimbat filtrul de motorina, am dat la cheie..si dupa 20 sec. a murit. Numai tras aprox.300-400m a pornit. Bafta!
  • calinbont

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La fel am patit si eu cam mi-am schimbat filtru de motorina la service. A tras aer pe instalatie.
Cei de la service au scos o conducta de la un injector si am dat la cheie pana a aruncat motorina. L-au montat si a porinit la a 2 cheie.
De curand mi-am schimbat eu filtru de motorina si ca sa nu prinda aer pe instalatie, am pus filtru nou si am umplut cu motorina vasul de la filtru. Filtru plutea putin in motorina.
Cand am pus capacul am apasat si filtru. Chiar daca a curs putina motorina pe motor nu am avut nici o problema la pornire.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cumpara spray de pornire diesel si dai cu el la admisie (dupa filtru de aer!) in timp ce altul da cheie. Daca vrei sa amorsezi numai la cheie incingi electromotor si omori bateria. Nu e bine sa tragi un diesel.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
de fiecare data cand schimb filtrele(fac asta de 5ani): la astra am pus motorina in filtru si am insurubat...la vectra am pus motorina in vas am introdus filtrul iar am pus motorina......
la pornire....dau cheie si tin accelerat (2000-2500 ture)pana trece de punctul in care a prins aer...se simte un zvac un sut cand ramane fara motorina,dar avand o turatie mare, motorul nu se opreste.
nu am dat gres niciodata!
dece nu se trage dieselul dane?
cred ca spray-ul este mult mai nociv decat o tragere
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
spray-ul nu face rau unei masini diesel.atata timp cat stii cum sa-i dai si cum s-o pornesti.la noi se da cu spray direct in galeri de admisie a motorului(asa e prevazuta galeria din fabrica cu un capacel care se da jos)si motoroarele sunt euro3 deci nu o generatie antica.dar totul tine de modul cum ii dai.daca ii dai prost...aleluia motor.
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cu a3a luand usor piciorul de pe ambreiaj,porneste fara probleme.Sprayul daca nu stie sa-l foloseasca....
  • INGERUL NOPTII

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra W0L0ZCF6931151611
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Neata tuturor.Vreau sa va multumesc pt sfaturi,mi au fost ff utile.Aseara am reusit sa o pornesc,si sa nu ma certati Rolling Eyes am pornit o trasa,mi a fost cea mai la indemana solutie.A luat o cam in 300 de metrii.Dupa ce am pornit o am lasat o sa mearga cam 40 de minute si am parcurs cu ea si cam 28 de km.E super! Va multumesc mult,am sa apelez si pe viitor la voi pt sfaturi.O zi buna tuturor va doresc.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:daca ii dai prost...aleluia motor.


Poti fi putin mai explicit? ce inseamna "aleluia motor"? Crapa?
Skip ads

  • INGERUL NOPTII

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra W0L0ZCF6931151611
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Neata la toti.Vreau sa imi spuneti si mie va rog de ce imi apare in cadranul cel mic aflat in partea de jos a ceasului de turatii la vectra C Y20dth acel martor de bord cu pompa de ulei cu cheia pe el.Asta se intampla la fiecare pornire chiar si dupa ce am schimbat uleiul.Precizez faptul ca de cand am luat masina din luna august din Olanda , am schimbat doar o data uleiul si asta datorita faptului ca la un moment dat imi arata si faptul ca am nivelul uleiului scazut fapt confirmat si de masuratoarea pe joja.Deci intrebarea mea este :daca este normal ca la pornire chiar si dupa schimbarea uleiului este normal sa imi apara acea pompa de ulei cu cheita pe ea.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu,nu e normal.
ai din nou nivelul scazut,verifica joja.

Bogeyman a scris:
naniacostin a scris:daca ii dai prost...aleluia motor.


Poti fi putin mai explicit? ce inseamna "aleluia motor"? Crapa?

s-a referit la spray..daca pulverizezi ca taranu...poate sa se produca detonatii pe galeria de admisie...sau ceva de genu asta. Rolling Eyes
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
de la service opel mi s-a spus ca daca ajung totusi sa folosesc spray sa nu-i dau mai mult de 1 secunda la fiecare incercare de pronire ...
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am depistat astazi urmatoarea problema :

- cutia filtrului de motorina are un joc, este slaba( daca o misti cu un deget zici ca nu e prinsa in nimic).

am schimbat filtrele acum 1 luna si de atunci masina merge foarte prost.


Este posibil sa fi tras aer in cutia filtrului si de aceea sa fie motorul asa zgomotos?


Multumesc
  • crblx2

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua stimati posesori de opel motorul Y 20 DTH nu mai vrea sa porneasca dupa ce am schimbat filtrul de motorina. Am pus filtru nou fara sa pun motorina ,am strins capacul si am pornit dupa care a mers 1 minut si sa oprit de tot ,am dat la automat in repetate rinduri fara nici un rezultat , am pus inapoi filtrul vechi tot nu vrea ,mentionez ca in timp ce dau la chee se aprinde in bord masinuta cu cheita ,am duso la un service unde au scos conducta de la injector si da motorina dar nu porneste decit cu spray de pornire cei de acolo zic ca sa dus pompa de injectie ....se poate strica pompa cind schimbi filtrul de motorina si dai prea mult la automat?
  • crblx2

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema care era de fapt dezamorsarea pompei tragea aer pe la returul injectoarelor si pe la capacul filtrului de motorina, acum trebuie sa imi cumpar t-uri noi , furtun de retur si capac filtru nou
  • IBanica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2022

  • Mesaj Privat
Va salut dragi colegi, sunt detinatorul unui Opel Vectra C 2.0 dti Vreau sa va spun ca am venit cu masina din Romania pana in Germania, totul bun si frumos, dupa cateva zile aici, am observat ca masina nu mai vrea sa porneasca cand o las cu botul in sus, daca era cu botul in jos pornea la sfert, la un momentdat nu a mai vrut sa porneasca deloc, am observat ca si filtrul de motorina e aproximativ jumatate, i am scos furtunul de tur din filtru si am incercat sa dau la automat, nu vrea sa porneasca de niciun fel, i am dat putin spray si incearca oarecum sa porneasca, dar cand o las din spray nu mai vrea, va rog, ma puteti ajuta cumva?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR