- pif
- ****
- 1,320 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- robert_florin
- *
- 5 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Corsa 2001 1.4
- Iasi
robert_florin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
cnm
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Probabil autocolantul Oracal e cea mai buna solutie, asa cum s-a zis si mai sus. Eu vreau sa fac pe Garfi precum Bagaboanta lui kegpr:
Exista autocolant Oracal imitatie de fibra de carbon? Parca asa e original.
Sau da mai bine negru? Mat sau lucios?
DB77AAA nu pui niste poze? Probabil si 3M e la fel de bun.
Exista autocolant Oracal imitatie de fibra de carbon? Parca asa e original.
Sau da mai bine negru? Mat sau lucios?
DB77AAA nu pui niste poze? Probabil si 3M e la fel de bun.
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
User-ul Remus Cristea are stalpi cu autocolant imitatie fibra de carbon: https://www.clubopel.com/alb...e.php?pic_id=6352
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- McFly
- ****
- 1,851 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Mures
McFly
- Mesaje scrise: 1,851
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ganditi-va si la scoaterea autocolantului. ca poate va plictisiti dupa o vreme
De altfel si eu planuiesc de mult sa-mi pun folie neagra pe stalpul B, citind posturile mi-a venit cheful de mesterit asa ca, chiar azi cumpar folia
Apropos, eu aveam logoul firmei (ex-proprietar a masinii) si alte decoruri pe care le-am dat jos, dar in unele locuri a ramas lipiciul si aduna praful... Scarpinat cu unghiile nu se poate da jos, nici spalarile nu ajuta cu nimic, de un an tot asa e.
Daca cineva a dat jos autocolante de pe masina, cu succes... care ar fi solutia?
De altfel si eu planuiesc de mult sa-mi pun folie neagra pe stalpul B, citind posturile mi-a venit cheful de mesterit asa ca, chiar azi cumpar folia
Apropos, eu aveam logoul firmei (ex-proprietar a masinii) si alte decoruri pe care le-am dat jos, dar in unele locuri a ramas lipiciul si aduna praful... Scarpinat cu unghiile nu se poate da jos, nici spalarile nu ajuta cu nimic, de un an tot asa e.
Daca cineva a dat jos autocolante de pe masina, cu succes... care ar fi solutia?
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Sperand sa nu o dam in off-topic, cititi despre eliminarea autocolantelor aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7417
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10490
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26514
Hai sa nu dezvoltam si aici subiectul.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7417
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10490
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26514
Hai sa nu dezvoltam si aici subiectul.
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
nu stiu de ce, pentru stalpii B, nu folositi de-a dreptul vopsea.
Se delimiteaza zona care urmeaza sa fie vopsita cu banda. atentie la chedere. Un metru de protectie de hirtie de jur-imprejur ar fi numai bine.
Se foloseste glasspapier 600
Se curata de praf
Se foloseste o vopsea metalizata gri inchis - aproape negru. (Eu nu prefer negru in acest caz). Din cauza ca este o suprafata relativ mica, folosind vopsea spray nu este prea urit. Ideal ar fi o vopsea profesionala...
Sunt zone la colturi unde autocolanul nu o sa stea prea bine.
Se delimiteaza zona care urmeaza sa fie vopsita cu banda. atentie la chedere. Un metru de protectie de hirtie de jur-imprejur ar fi numai bine.
Se foloseste glasspapier 600
Se curata de praf
Se foloseste o vopsea metalizata gri inchis - aproape negru. (Eu nu prefer negru in acest caz). Din cauza ca este o suprafata relativ mica, folosind vopsea spray nu este prea urit. Ideal ar fi o vopsea profesionala...
Sunt zone la colturi unde autocolanul nu o sa stea prea bine.
- gxg_tm
- ****
- 1,176 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,176 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Se delimiteaza zona care urmeaza sa fie vopsita cu banda. atentie la chedere. Un metru de protectie de hirtie de jur-imprejur ar fi numai bine. Imeidiat in vecinatatea zonei care trebuie vopsite eu am folosit o banda adeziva de hirtie. Adezivul nu este prea puternic insa suficient, iar la dezlipire merge mai usor. Trebuie avut grija in partea de sus, la delimitarea conturului intre cele doua chedere de la geam. Granita negru-culoarea masinii sa continue cit se poate de lin linia geamurilor. Cu o singura bucata de banda adeziva se trece de pe o usa pe alta, insa apoi in deschizatura intre usi banda se taie pentru a nu intra "ceata" de vopsea pe sub banda. Trebuie verificat sa fie perfect lipita altfel vopseaua se infiltreaza pe sub banda. In partea de jos la fel. Chederele laterala care marginesc zona de vposit se cracaneaza un pic de pe usa si se acopera si acestea cu banda adeziva. Atentie la colturile de sus. Acolo trageti ceva mai tare de cheder (fara a-l deteriora) si acoperiti-l de asemenea cu banda adeziva.
apoi se adauga ziare de jur imprejur, bine fixate cu banda adeziva, lipite pe banda deja existenta avind grija sa acoperim cel putin jumantate din banda deja pusa de dur imprejur.
Se matizeaza cu smirghel fin (600) zona ce urmeaza sa fie vopsita. Se curata de praf cu cirpa uscata curata (sa nu lase scame sau urme de grasime)
Eu am dat cu vopsea din tub gri foarte inchis, metalizat (nu negru) MOTIP (nu ii mai stiu codul, insa in seara asta pot sa il scriu) un strat cit se poate de uniform si subtire sa nu inceapa sa curga. (Se respecta intervalul de temperatura indicat pe tub (15-25 grade). Nu se face operatia in aer liber pentru ca sigur o sa bata vintul si o sa controlezi mai greu jetul.
Se lasa la uscat vreo 2 ore.
Se mai da un strat de vopsea.
Se lasa la uscat.
Acum ...daca lasi asa aspectul este mai "plasticos". Daca vrei sa fie mai lucios poti sa dai cu un fel de lac (MOTIP Car Varnish High Gloss; cod 50000)
Eu nu am mai dat cu Gloss.
Problema e ca atunci cind mai am ceva in mina (plasa, rucsac etc) si ma strecor pe linga masina in garaj (foarte ingust) si trebuie sa pun acel ceva pe scaunul din dreapta, risc sa zgirii acea vopsea. Poate Gloss-ul o protejeaza mai bine.
La fel, in parcari de supermarket, miserupistul francez se freaca de masina si poate zgiria acea zona vopsita. De aia spun, foate cu autocolant este mai durabil, insa cred ca este mai dificil de lipit frumos in sona colturilor de sus ale geamurilor.
apoi se adauga ziare de jur imprejur, bine fixate cu banda adeziva, lipite pe banda deja existenta avind grija sa acoperim cel putin jumantate din banda deja pusa de dur imprejur.
Se matizeaza cu smirghel fin (600) zona ce urmeaza sa fie vopsita. Se curata de praf cu cirpa uscata curata (sa nu lase scame sau urme de grasime)
Eu am dat cu vopsea din tub gri foarte inchis, metalizat (nu negru) MOTIP (nu ii mai stiu codul, insa in seara asta pot sa il scriu) un strat cit se poate de uniform si subtire sa nu inceapa sa curga. (Se respecta intervalul de temperatura indicat pe tub (15-25 grade). Nu se face operatia in aer liber pentru ca sigur o sa bata vintul si o sa controlezi mai greu jetul.
Se lasa la uscat vreo 2 ore.
Se mai da un strat de vopsea.
Se lasa la uscat.
Acum ...daca lasi asa aspectul este mai "plasticos". Daca vrei sa fie mai lucios poti sa dai cu un fel de lac (MOTIP Car Varnish High Gloss; cod 50000)
Eu nu am mai dat cu Gloss.
Problema e ca atunci cind mai am ceva in mina (plasa, rucsac etc) si ma strecor pe linga masina in garaj (foarte ingust) si trebuie sa pun acel ceva pe scaunul din dreapta, risc sa zgirii acea vopsea. Poate Gloss-ul o protejeaza mai bine.
La fel, in parcari de supermarket, miserupistul francez se freaca de masina si poate zgiria acea zona vopsita. De aia spun, foate cu autocolant este mai durabil, insa cred ca este mai dificil de lipit frumos in sona colturilor de sus ale geamurilor.
- gxg_tm
- ****
- 1,176 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat