Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • k8m3l

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salut sunt la a doua masina tot vectra c si la prima si la a doua motor y20dth si la amdele s-a fisurat furtunul de la intercooler cel spre acumulator, am tot cautat nou e foarte scump iar sh mai rar fiindca la majoritatea se strica asa ca am cautat la desmembrari la alte masini si in diametru se potriveste de la fiat ducato turbo diesel ,este mai lung si din el se poate taia o bucata numai buna numai ca nu stiu ce detalii de motorizare chestii de astea etc. Deci eu la ambele am platit 50 lei pe buc si de montat l-am montat eu.De retinut ca trebuie precizat ca furtunul sa fie de presiune de aer sa nu va dea altceva.





vectra c y20dth 2003
Skip ads

  • lorenzolaurlorenzo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut! ma intereseaza si pe mine un astfel de furtun. ma poti ajuta ?\
merci !


72DAD a scris:
stefanello_cs a scris:raspund "on topic" deci nu-s pe langa subiect Very Happy :
la mine, furtunul asta ajunge 1,5mil; este SH Smile

Este adevarat ca varianta ta are castig prin prisma pretului, dar e loterie.Nu ai nici un control (de aia se si numeste SH) asupra piesei pe care o schimbi.Eu sunt adeptul pieselor noi .

  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
si eu am gasit furtunul de la tubo la intercooler spart si am bagat o teava si am prins cu coliere, dar cand bag picioru zdravan in acceleratie, intra pe avarii si nu mai iese pana ce nu o opresc si o pornesc din nou, deci nu stiu cat de buna e ideea, desi am pus si silicon la inbinaturile furtunului unde la-m taiat si nu s vede ca a suflat pe acolo, dar totusi tt intreg este mai bun Very Happy
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
eu am bagat o bucata de teva de 5 cm lungime si am prins cu colier si merge ca si cum ar fi nou
Skip ads

  • lorenzolaurlorenzo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
unde pot gasi un furtun SH la pret bun ? nu vreau sa incerc artificii d-astea Smile)
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
El oricum are un tub de plastic prins cu colier ,dar am zis ca poate plasticul cedeaza daca il string cu colierul am zis ca o bucata de teava e mai ok ,decat sa dau cateva sute de lei pe unul second si poate si ala va ceda mai bine asa daca megre si tot nu se vede ce si cum (tu daca te-ai uita nu ti-ai da seama ce e acolo),,,,,,dar la dezmembrari gasesti SH sau unul nou si atunci nu mai ai parte de artificii o sa ai in buzunar o gaura facuta de o bomba de 600-700 lei,,,,,,,,,,tu sa faci cum crezi ca e mai bine
  • lorenzolaurlorenzo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu ma gandesc ca orice modificare facuta, respectic magaria asta cu teapa poate duce la uzarea turbinei mai repede de termen. daca fac o comparatie intre 200 ron pretul furtunului SH (aprox) si pretul turbinei sh sau reconditionata...prefer furtunul Razz chiar daca are un pret astronomic pentru un cauciuc ordinar.
  • danieel

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2007 19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu stiu ce legatura are faptul ca astup o gaura cu uzura turbinei (turbina nu se uzeaza ca am astupat gaura ,se uzeaza din alte motive )eu am facut aproximativ 18.000km si merge perfect ,,,dar daca cineva nu este deacord cu mine sa cumpere furtun nou sau SH ,nu este obligatoriu ca cineva sa faca ce fac eu ,,,,,,eu am dat o solutie gratis sau cu costuri minime care face treaba ca unul nou ,,,,,
Skip ads

  • lorenzolaurlorenzo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu te-am inteles perfect, merci pt sfatul tau, dar iau in calcul si vreun eveniment care iti umple casa de bucurie...turbina Smile))
  • lorenzolaurlorenzo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut. unde pot gasi si eu furtunul acesta SH ? caut de cateva zile si nu am gasit nicaieri...
ma ajuti cu o recomandare te rog ?

cristiandvd a scris:De care furtun, din cele 2, ai avea nevoie ?













  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ieri mi sa spart furtunul de la intercooler la admisie si m-am hotarat sa le modific ca nu dispun de banii pentru un set nou de furtune.Sper sa pot ajuta cu aceste poze.Am adaudat teava de aluminizata,mai trebuie sa fac mici retusuri dar in rest sunt multumit ca am scapat cu 20 ron (teava) + 4 coliere.
  • georgeboy4u

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.9dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
munteanu a scris:eu am patit acelasi lucru,mi s a spart acelasi furtun dar cand am aflat pretul de la reprez.opel am zis ca mor.
in drum spre casa mi-a venit o idee
Am luat un cuter ,am taiat furtunul ,in locul unde am taiat furtunul am adaugat o teava de inox, am pus la un capat si altul coliere si am facut o economie de vreo cateve milioane.
Asta am facut in luna februarie
Poate nu e o solutie prea buna dar nici ni mi se pare ok sa dam atatia bani pe un amarat de furtun.
La mine merge asa din noiembrie


salutare,

Astazi am vorbitcu o gramada de specilaisti si cred ca s-a rezolvat ceva,sper din tot sufletul.Am vorbit cu un specialist si mi-a spus ca pot rezolva problema cu filtru de particule doar sa merg cu ea.Asa am si facut m-am urcat in masina si am mers cu ea in treapta 1 ca a doua nici nu se putea.Mergem cu treapta intai aveam acceleratia calcata la podea si masina mergea cu 1000 de rotatii pe minut si scotea un fum negru,de mai multe ori prostia mea a fost ca am oprit-o si am stat pe loc sa o ambalez si tot asa scotea un fum negru de tot.Ei toate bune mi-a cedat intercoolerul si acum sunt nevoit sa-l schimb.Apropo stie cineva cam cat costa unul?.Sper ca problema cu filtrul de particule infundat sa se fii rezolvat si sa dau banii doar pe acest intercooler.

p.s ca sa schimbi intercoolerul trebuie sa dai toata bara jos asa ca aveti grija.
Skip ads

  • tarpanu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut

Am patit-o si eu cu furtunul si l-am inlocuit cu un furtun de inalta presiune de acelasi diametru. Mentionez ca rezista la mult mai multe atm decat cel original, dar nu este la fel de flexibil. Treaba asta s-a intamplat acum mai mult de un an si nu am avut nici o problema cu turbina sau de orice alt gen din cauza asta. Deci recomand fara nici o problema o astfel de improvizatie.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
futunul are diametru exterior de 50 mm
azi sa spart partea aia care o aveam din furtunul original
maine ma duc sa caut si daca gasesc va anunt
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Furtunul actioneaza ca un tampon la varfurile de presiune generate de turbina. Inlocuind furtunul cu un tub fix, orice suprapresiune se duce in intercooler si apoi revine in admisia turbinei, provocand o unda de soc. Evident, nu e o idee foarte buna. O solutie ar fi un blow-off valve pe tubul ala fix, dar deja e prea mare ingineria. O alta solutie ar fi un tub mult mai larg, dar se adauga turbolag semnificativ.

Daca eram in locul lor, o faceam altfel, dar asta e alta poveste (un tub fix larg cu interiorul din cauciuc expandat care sa se comprime la presiune mare).
  • luke

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mdaaa.... se pare ca am patit-o si eu. 700ron cer la Iasi pe furtun.
Sigur nu le dau atat pe un furtun, caut ceva inlocuitor sau merg pe teava interioara + coliere.

A mai gasit cineva alta varianta?
  • luke

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Aveti idee de unde as gasi un furtun sa aiba cam 52-55mm interior?
Pe la camioane n-am gasit.
  • Roly

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La 1.9 CDTI DTH ati avut careva probleme? La mine se aude un fasait puternic in dreapte fata ( sub fitrul de aer ) la acceleratii puternice. Sa fie oare intercooler-ul?
  • edytion

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
care ma ajuta si pe mine cu un sfat :
am futunul de la turbina care duce la interculer fisurat, si l-am bandajat eu dar parca nu mai are forta de tragere ca inainte ,e posibil sa-si piarda din putere din cauza asta .ms
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
edytion a scris:care ma ajuta si pe mine cu un sfat :
am futunul de la turbina care duce la interculer fisurat, si l-am bandajat eu dar parca nu mai are forta de tragere ca inainte ,e posibil sa-si piarda din putere din cauza asta .ms

nu e posibil..e foarte sigur..Very Happy...
clar..furtun fisurat= presiune de supraalimentare scazuta =putere scazuta(sau muult scazuta)...ia'ti altul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR