becksari
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
hopasuss- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
hmmmmmmmmm
incearca sa ajungi la motoras cumva (nu ma intreba ca nu stiu cum) si sa il ungi cumva sau chiar sa il desfaci si sa cureti periile , dar probabil pentru aceasta operatiune trebuie sa dai tot bordul jos (nu sunt sigur)
Incearca si la o reprezentanta sa vezi ce spun si "mecanicii" de acolo
incearca sa ajungi la motoras cumva (nu ma intreba ca nu stiu cum) si sa il ungi cumva sau chiar sa il desfaci si sa cureti periile , dar probabil pentru aceasta operatiune trebuie sa dai tot bordul jos (nu sunt sigur)
Incearca si la o reprezentanta sa vezi ce spun si "mecanicii" de acolo
becksari
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
gata, am rezolvat.
era corect asa cum ati scris voi mai sus numai ca desteptul de mine a uitat sa faca masa la tranzistori
dupa ce am remediat situatia a mers perfect. Aproape perfect ca parca mi se pare mie ca "sufla" mai incet acuma decat inainte. Adica trebuie sa dau pe la treapta 5 sau 6 sa simt ceva.
Multumesc pt ajutor
raman dator ! mai ales acum ca de 1 zi am devenit si tatic
era corect asa cum ati scris voi mai sus numai ca desteptul de mine a uitat sa faca masa la tranzistori
dupa ce am remediat situatia a mers perfect. Aproape perfect ca parca mi se pare mie ca "sufla" mai incet acuma decat inainte. Adica trebuie sa dau pe la treapta 5 sau 6 sa simt ceva.
Multumesc pt ajutor
raman dator ! mai ales acum ca de 1 zi am devenit si tatic
- a1ur3l
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
a1ur3l
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Pentru cei care au de gand sa schimbe acei tranzistori la Vectra B, vreau sa va anunt ca se poate scoate modulu si fara a da pedala jos ( trebuie scoasa mufa de la pedala in schimb si desfacut din suport cablul care intra in modul ), dar RECOMAND ca pedala sa fie data jos ( trebuie o tubulara de 10, daca nu ma insala memoria , ceva mai lunga pentru ca este cam stramtorat spatiul si sunt 3 suruburi - 1 in pareta de jos cum te uiti la pedala si 2 in partea de sus), si de asemenea va mai trebuie un ledcon / aparat de lipit destul de puternic.
Eu m-am lasat pagubas saptamana aceasta, o sa incerc din nou saptamana viitoare, cand fac rost de un aparat mai puternic
edit: in Craiova am gasit la 55 Lei bucata, daca este cineva interesat sa dea un mp si ii raspund.
Pentru cei care i-au schimbat: cum i-ati prins la loc? (cu surubele,capate, sau se pot reutiliza capsele respective) pentru ca acestia am vazut ca sunt capsati, si mi-se pare de asemenea ca parca au o pasta de culoare alba intre ei si suport. a-ti inlocuit-o cu ceva? eu ma gandeam sa folosesc ceva pasta de se pune intre cooler si procesorul de la Pc
Eu m-am lasat pagubas saptamana aceasta, o sa incerc din nou saptamana viitoare, cand fac rost de un aparat mai puternic
edit: in Craiova am gasit la 55 Lei bucata, daca este cineva interesat sa dea un mp si ii raspund.
Pentru cei care i-au schimbat: cum i-ati prins la loc? (cu surubele,capate, sau se pot reutiliza capsele respective) pentru ca acestia am vazut ca sunt capsati, si mi-se pare de asemenea ca parca au o pasta de culoare alba intre ei si suport. a-ti inlocuit-o cu ceva? eu ma gandeam sa folosesc ceva pasta de se pune intre cooler si procesorul de la Pc
becksari
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
a1ur3l a scris:Pentru cei care i-au schimbat: cum i-ati prins la loc? (cu surubele,capate, sau se pot reutiliza capsele respective) pentru ca acestia am vazut ca sunt capsati, si mi-se pare de asemenea ca parca au o pasta de culoare alba intre ei si suport. a-ti inlocuit-o cu ceva? eu ma gandeam sa folosesc ceva pasta de se pune intre cooler si procesorul de la Pc
eu i-am prins cu un aparat de poc-nituri; poti sa incerci cu niste suruburi (daca gasesti)
Revin totusi cu o problema:
dupa aproape 2 luni in care masina a mers perfect (climatizarea) dupa ce am schimbat tranzistorii, astazi mi s-a intamplat (in timpul mersului) ca ventilatorul din habitaclu sa bage mereu ventilatie.
Chiar daca am motorul oprit, clima pe off dar am contactul pus imi porneste un ventilator. M-am uitat la cele 2 ventilatoare din fata, cel de AC si cel de racire dar acelea nu pornesc. Cel care porneste se afla pe undeva sub bord. (eu banuiesc ca e cel care baga aer in masina).
Problema: cum se poate rezolva ?
am vazut pe net ca e tot problema de la modulator. Dar de ce a mers 2 luni si acuma s-a ntamplat asa ?
adica de ce nu s-a ars complet si nu mai merge deloc ca la inceput ? in loc de asta acum baga mereu aer..
becksari
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
- a1ur3l
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
a1ur3l
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
becksari
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
becksari
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
RaduTM
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2006
- Mesaj Privat
- a1ur3l
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
a1ur3l
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
@RaduTM - asa arata https://www.clubopel.com/viewtop...=asc&start=60
de gasit ii poti gasii si la magazinele de piese electronice de la tine din oras (eu i-am cumparat din Craiova, de la un magazin de componente electronice si au costat aprox. 90 ron amandoi - adica 40 si ceva de lei bucata). de schimbat nu sunt greu (iti trebuie numai un ledcon puternic sau o statie de lipit)
de gasit ii poti gasii si la magazinele de piese electronice de la tine din oras (eu i-am cumparat din Craiova, de la un magazin de componente electronice si au costat aprox. 90 ron amandoi - adica 40 si ceva de lei bucata). de schimbat nu sunt greu (iti trebuie numai un ledcon puternic sau o statie de lipit)
leulucian
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
Din cate imi aduc aminte la masina mea am pus acum 2 ani mj11035, cerusem mj11033 dar nu aveau, foarte important la acesti tranzistori este temperatura maxima pe care o suporta.... Aveam undeva notat ce anume am pus. Functioneaza pe masina de 2 ani fara probleme. Am mai schimat si la o alta vectra vara trecuta...si inca tin Revin cu detalii.
RaduTM
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare azi am pus noii tranzistori Mj 11015 am ales varianta aceasta deoarece este cea mai apropiata de original.Sunt mai puternici dar nu ca si MJ 11033 care aveau cam de 3x plaja de putere fata de cei originali.Povesteam cu un electonist care zicea sa verific si cauza care a dus la arderea acestora.De fapt a unuia celalalt era bun.Oricum i-am schimbat pe amandoi.Am verifiact ventilatorul totul Ok.Cei de la Opel ziceau ca au un timp de functionare si acesti tranzistori si ca pe undeva 9-10 ani se mai duc.
Am remontat totul si functioneaza perfect, ca si inainte dealtfel.
Multumesc tuturor care m-au ajutat si indrumat.
Am remontat totul si functioneaza perfect, ca si inainte dealtfel.
Multumesc tuturor care m-au ajutat si indrumat.
leulucian
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
callu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema.
Am incarcat instalatia cu freon si uv,si in aproape 2 saptamani am pierdut tot freonul,am fost sa vad pe unde sunt pierderile dar pe la motor nu se vedea nici o scurgere.Persoana respectiva a spus ca este posibil sa fie o fisura pe sub bord.Am dat tot bordul jos si nu am constatat nici o scurgere.Vreau si eu o sugestie va rog MULTUMESC
Am incarcat instalatia cu freon si uv,si in aproape 2 saptamani am pierdut tot freonul,am fost sa vad pe unde sunt pierderile dar pe la motor nu se vedea nici o scurgere.Persoana respectiva a spus ca este posibil sa fie o fisura pe sub bord.Am dat tot bordul jos si nu am constatat nici o scurgere.Vreau si eu o sugestie va rog MULTUMESC
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
romi2
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut! Eu mi-am reparat clima saptamana trecuta,si eu facusem testul cu UV si nu s-a gasit nimic,ideea este ca eu pierdeam freonul in 10 Km,culmea e ca la o asemenea pierdere nu s-a vazut nicaieri ,si eu am crezut ca este undeva sub bord,dar pana la urma mi-a gasit defect compresorul.Mentionez ca am fost la trei ateliere cu specific AC si toti au gasit aceeasi defectiune.Pana la urma reparatia m-a costat 11mil.(compresor, manopera , freon, garantie).
Bafta!
Bafta!
- kalewensen
- *
- 8 mesaje
- din 04 Feb 2011
- Vectra 1996
- Galati
kalewensen
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,274 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,274
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
@romi2 Inseamna ca cei ce ti-au facut verificarea ereau rude apropiate cu Stevie Wonder! Nu aveau cum sa nu vada la UV o asemenea pierdere masiva! Cu aceleasi probleme ma confrunt si eu...prima oara am pierdut freonul in 2 sapt......am verificat cu presiune de azot , 11 Bar. si instalatia pierdea o zecime de bar la 30 min....am reparat compresorul (la indicatia mesterului...sa-l ia dracu ) si la un nou test aveam aceiasi pierdere in aceiasi unitate de timp! AM bagat freon/ulei/substanta de contrast UV si dupa 3 zile am verificat....NIMIC! Cert este ca nu am depasit inca timpul in care am pierdut prima data freonul! Acum 20 min am verificat aerul si merge beton....l-am incarcat martea trecuta! Prin urmare mai astept sa vad ce se intampla....si cand voi pierde (daca voi mai pierde) ma duc iar la examinarea UV...paote in timp se vede ceva! Deci....doar timpul imi va confirma despre ce este vorba!
romi2
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat