Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,341
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Uneori , la plecarea de pe loc am probleme : daca ridic prea repede piciorul de pe ambreiaj si motorul nu este turat masina se zgaltaie de parca as fi un incepator care nu stie sa tureze masina.Uneori face , uneori nu.Am cerut diverse pareri de la mecanici: cica ar fi discul de ambreiaj ovalizat ! Dar atunci de ce nu face mereu ?
Eu suspectez ambreiajul , care este hidraulic. Motorul trage bine nu sunt probleme gen ambreiaj pe duca.
Deci ? Ce se fie ? Masina estre o Astra G motor Z16XEP
Multumesc.
Like
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,076
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu ambreiaj ovalizat (asta e o aberatie, discul fiind presat intre volanta si placa de presiune la ambreiere, faptul ca nu este plan nici nu conteaza ), ci arcurile de la disc au joc in locasurile lor.
Like
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,341
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dar de ce nu face mereu ? Sub 0 grade nu face niciodata . Face aleatoriu . Se zdruncina toata masina. Se poate regla ambreiajul asta hidraulic ? Ma gandesc ca poate lichidul este imbatranit si nu isi mai face treaba.Asa am patit-o cu antigelul era neschimbat si isi pierduse proprietatile si ingheta sub -5 grade. Ingheta ca o apa obisnuita. Si a ramas termostatul pe deschis.
Numai probleme am avut cu masina asta. 😠
Like
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Din cate imi dau seama, este un pic comod. Fara suparare ! Din cand in cand mai verifici una alta la masina. Nu o lasi pana moare asta referitor la antigel, care este bine sa-l schimbi anual. Daca tu ai grija de ea , va avea si ea grija de tine.

La amrejajul hidraulic nu ai ce sa reglezi. Numai service-ul te poate ajuta. Uleiul il schimbi degeaba. Este ceva mecanic.
Like
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,341
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
costi petrescu a scris:Din cate imi dau seama, este un pic comod.

Daca ai sti cat ,,bibilisesc'' la ea. Am devenit mecanic in Opel (chei torx , tubulare torx, sonde lambda si alte asemenea)
Like
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
este laudabil. atunci cum de ti-a scapat ?

Legat de ambreiaj, verifica nivelul din cutie. Mai elimini din posibilele cauze.

Bafta
Like
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,341
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nivelul de ulei in cutie ? Ce legatura ar avea ?
Ma bate gandul sa fac o aerisire a pompei hidraulice dar nu stiu pe unde se aeriseste si cum.
Like
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ulic&start=20

poate te ajuta.
Like
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,076
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@costi petrescu: 1. Nivelul de ulei la cutie nu are legatura cu subiectul (masina nu are probleme de intrare in treapta de viteza);
2. Nici aerisirea nu are legatura, din acelasi motiv;
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG