Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • manuks

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Vectra 2003 Z20net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2004

  • Mesaj Privat
salut

Am un opel Astra caravan din 2002 motor 1.7dti si are scurgeri de ulei pe la pompa de vacum.

Poate sa-mi spuna cineva daca a mai patit, pot fi numai semeringurile de vina?

De unde pot cumpara piese opel mai ieftine?
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Pompa de vacum este pusa pe alternator si are 2 furtune pt ulei (tur si retur) Vezi daca-ti curge prin aceste furtune ,sa nu fie crapate.
Mai are un simering care este cam 400000 in interior.
  • slim_jim

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu pompa de vacuum....sau cel putin asa cred eu...pompa are mai mult de 2 furtune...are intrare si iesire la ulei si mai are un furtun care e legat la servo-frana prin care face vacuum...probabil ca e vreun furtun slabit ca semeringuri pompa nu are...
  • manuks

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Vectra 2003 Z20net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2004

  • Mesaj Privat
unde ai gasit semeringul cu 400.000 lei?
Skip ads

  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai la masina care o ai tu pompa de vacum este plasata in dreapta pe chiulasa si are doua racorduri de vacum unul pentru servofrina si unul pentru comanda prin electrovalve a motorului.
Pompa are semering pentru etansarea cu chiulasa, dar nu cred ca se vinde separat. Foloseste silicon care rezista la temperaturi ridicate, se gaseste pe la selgros... Oricum etansarea nu este foarte importanta.
Este foarte importanta functionarea corecta a sistmului de vacum pentru performante optime ale motorului.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
balog a scris:Pai la masina care o ai tu pompa de vacum este plasata in dreapta pe chiulasa si are doua racorduri de vacum unul pentru servofrina si unul pentru comanda prin electrovalve a motorului.
Pompa are semering pentru etansarea cu chiulasa, dar nu cred ca se vinde separat. Foloseste silicon care rezista la temperaturi ridicate, se gaseste pe la selgros... Oricum etansarea nu este foarte importanta.
Este foarte importanta functionarea corecta a sistmului de vacum pentru performante optime ale motorului.



vechi topicul dar incerc Rolling Eyes
aceasi problema cu pierderea uleiului pe la pompa de vacum am si eu ,
sa lnteleg ca semering separat nu gasesc? trebuie sa cumpr pompa cu totu ?
am vazut ca pompa mai are si garnitura ,nu ar putea fi de la garnitura?
nu prea vreau sa fac improvizatie cu silicon
multumesc
  • calafatt

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2008

  • Mesaj Privat
pai chiar nu stiu daca este indicat sa pui silicon,parerea mea este sa incerci sa cauti semering
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Chiar daca este vechi subiectul este bine de precizat pentru @balog: 1,7 are pompa de vacuum pe alternator, 2,0 o are in capul chiulasei.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
revin cu rezolvarea si foto
deci la modelele care au pompa in capul chiuloasei,
nu are semering ,ci doar o garnitura care se schimba relativ usor,
ceva probleme sunt cu pozitia suruburilor

  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Garnituria se poate confectina din clingherit.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
simeontimplaru a scris:Garnituria se poate confectina din clingherit.


banuiesc ca se poate confectiona si din clingherit
dar costa 13 lei ,asa ca nu vad de ce nu ai cumpara una de cauciuc?
dar intli desfa pompa si vezi daca poti face una identica din clingherit,
ptr ca garnitura are ceva grosime cca. 2/2,5 mm
spor la treaba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR