Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare : la astra mea am o bujie arsa .trebuie sa le schimb pe toate sau numai cea care nu face treaba ca sincer sa fiu nu prea ma dau banii afara din casa ?
una singura e in jur de 90 roni
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fan_florea a scris:am si eu o intrebare : la astra mea am o bujie arsa .trebuie sa le schimb pe toate sau numai cea care nu face treaba ca sincer sa fiu nu prea ma dau banii afara din casa ?
una singura e in jur de 90 roni


Salut. Cauta pana gasesti cu 50 lei si schimba-le pe toate daca vrei sa porneasca la sfert.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma nu am schimbat decat 3 buc pt ca a patra era buna ...de atunci a trecut mai bine de jumatate de an si totul e ok
  • kklader

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am patit si eu la fel. am schimbat doua bujii doua mi s-au rupt in chiulasa...m-am chinuit o juma de zii sa le scot cu spray si scule normale ...ramane varianta cu demontatul chiulasei...off...are cineva vreo idee ..sau sa ma duc la o reprezentanta opel...cred ca o sa ma cam coste asta ...
Skip ads

  • coktavi

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca sti despre aceasta trusa te rog da mai multe detalii gen pret si bineinteles unde se poate achizitiona. Ai fi de mult ajutor multor oameni. Multumim anticipat. Wink
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu e o idee rea,dar bujia are parti de ceramica si alte materiale neferoase(care nu le poti scote cu magnetul).Compresia facuta invartind roata nu cred ca este suficienta pentru a arunca tot ce a ajuns in camera de ardere si daca raman resturi atunci nu e bine deloc.
P.S. : Nu te contrazic,dar nu cred ca merge asa usor cum spui
  • Blanka2all

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
La bujiile ceramice ai putea sa le spargi mai intai cu un patent ceva dupa care sa le suflii cu jet de aer si apoi sa le gauresti k asa ma gandesc io ai scapa de partile ceramice si ar merge mai bn desi nu bag mana in foc pt succesul reusitei. Multa Bafta!
  • xadi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002 y2000dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru cei care au opel zafira cu motor 2000 diesel care monteaza bujii incandescente beru pot sa va spun sigur suta la suta ca nu are nici o parte din ceramica. Imi pare rau ca nu am una acum ca ii faceam poza, pot sa spun doar ca bujia este compusa dintr-un invelis extern care este din varf pana la partea superioara unde se pune cheia pt a le desface sau monta partea unde vine mufa de alimentare este izolata de invelisul extern prinr-o garnitura speciala cauciucata care merge prin interior pana in varf unde este sudata.
De fapt cand s-a rupt bujia, la mine era rupta in partea superioara a filetului, deci mare parte din filet era ramas in chiulasa dupa care am luat un patent din al mai mare - o specie de cioc de papagal si invartind intr-o parte si cealalta sa rupt electrodul central dinauntru din varf de unde era sudata, astfel in blocul motor a ramas practic numai invelisul extern al bujiei.

Sper sa fi fost destul de clar si pe intelesul tuturor, cred ca e mai bine ca unu sa ia o bujie incandescenta in mana si sa ii rupa electrodul central si asa va intelege foarte bine mecanismul.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am citit tot ce s-a scris aici si ca un patit va spun parerea mea personala.
pentru Vali Zak in primul rand bujiile se schimba toate chiar daca numai una este arsa. Daca nu se face acest lucru celelalte se vor strica in scurt timp si in acelasi timp o vor strica si pe cea sau cele noi schimbate. E posibil apoi daca schimbi doar 2 sa zicem si pui alta marca sa iti apara in continuare martorul de bujie chiar daca toate sunt bune pentru ca au parametrii diferiti. O poate confirma Gabi Feraru din Sibiu cu care am testat acest lucru.
Cat despre ungerea cu vaselina am citit aici pareri pro si contra si realitatea este cea care este scrisa pe site-ul producatorului BERU. Acolo daca aveti rabdarea sa cautati si si cititi scrie clar: Bujiile incandescente noi introduse se ung cu vaselina speciala Beru si iti da exact si tipul. Este o vaselina care rezista pana la temperaturi foarte mari asa cum este si vaselina pe baza cu cupru de de la Motorex care rezista pana la 1000 grade C. Deci nu se introduce niciodata bujia fara ungerea filetului cu vaselina.
Cartea spune clar ca odata la 50.000 km se scot si se verifica bujiile incandescente si se curata iar daca sunt bune se pun la loc cu ungerea filetului. Cine vrea detalii sa ma contacteze si va pot da.
Cu respect si Sarbatori Fericite si La multi ani!
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
asa asa dom`le eu eram hotarat sa incerc singur si daca nu iesea dadeam chiulasa singur jos, ca doar nu e ozn
dar daca se poate dom`le ... acum la modul cel mai serios, am ajuns la un service si a spus "sa-i las masina ca are scula si doar daca nu poate sa o scoata ii da chiulasa jos..." hai sa fim seriosi! asa ca ne pregatim sa tragem o beuta(pardon sa scoatem bujiile)
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal, trage aer in piept, pune virgula si punct unde tb., si zi asa: ce masina ai, ce motor, si daca e diesel sau benzina.
Dupa aia s-ar putea sa ne dam cu parerea, ca pana acum nu prea avem cum...
  • deleted-22328

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu pot spune ca am avut probleme dar mi se intampla sa nu porneasca la prima cheie dar ma gandesc sa nu fie altceva de vina si sa imi fac de lucru. Masina are 67000 km si nu au fost schimbate bujiile.
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Va salut. Discutii pe aceasta tema (incluzad probleme, experiente, modalitati, preturi) mai gasiti in sectiunea "probleme tehnice" sau mai bine zis aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24611
Chiar eu am postat acolo. Cred ca discutiile ar trebui unificate. E parerea mea. Constat ca bujiile incandescente chiar sunt o problema la Opel....din pacate. Sau poate nu numai la opel.
Stima.
  • rcostache

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat bujiile la 200 mii km si erau 3 arse, insa masina pornea relativ bine iarna . Bujiile sunt ieftine , 40ron/buc, si poti sa le schimbi singur fara probleme daca respecti ce au zis colegii mai sus . Spor la treaba !
  • heni

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gata.
am citit tot.
pot si EU sa schimb bujiile.
DAR UNDE SUNT ELE?.
am o vectra b din 1997 motor x 20 dth.
cine poate sa ma asute ( cu poze ca altfel....)
  • heni

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Embarassed
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21254
  • heni

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
merci vali zak
ma cam incurc cu cautarea.Smile
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am citit pe-aci destule... dar totusi nu m-am lamurit ...
in afara de sfatul cu "desfa bujia si mergi cu ea la magazin" ... ce ma sfatuiti sa cumpar ? (pe tester am avut "eroare" la bujii...)
preturi ce-am gasit eu:

Producator: Preþ cu reducere / Preþ fãrã reducere
- PRODUCATOR FEBI : 41.44 / 48.75
- PRODUCATOR NGK : 52.48 / 61.75
- PRODUCATOR FAE : 62.97 / 74.08
- PRODUCATOR CHAMPION : 64.09 / 75.40
- PRODUCATOR BOSCH : 64.61 / 76.01
- PRODUCATOR ELSTAR : 71.14 / 83.70
- PRODUCATOR DENSO : 72.26 / 85.01

preturile sunt in lei cu tva.
*reducerea e pentru comanda pe net
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
beru
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR