Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Inca o masina cu toate bujiile la locul lor.
Multumesc Bunicule si scuze de plecarea fulgeratoare fara inca o stringere de mina. Recomand cu incredere.
Cu stima. Marius DUMITRACHE.
Skip ads

  • mariusiasi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 z17dht
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai am fost sambata 29 septembrie 2014 la Bunicu in Urziceni sa schimb bujiile blocate (din care una rupta in chiuloasa) la Opel Astra H 1.7 cdti.

S-a rezolvat fara nici o problema, Bunicu mi-a scos toate cele 4 bujii blocate in chiuloasa.

Mentionez ca sunt din Iasi si chiar am batut drumul pana la meserias deoarece toti mecanicii pe care i-am contactat judetele iasi, suceava, botosani, vaslui, galati, mi-au dat un singur verdict: jos chiuloasa, gaurite bujiile, bucsat chiuloasa, trasa la plan, etc cu cheltuielile pe care anticipoa si singuri.

La bunicu a durat 4 bujii cam 4 ore din care 1 ora adunata probabil am povestit diverse probleme socio-culturale si bineinteles si mecanice.

Masina se comporta excelent, mi-a disparut si eroarea de dupa pornire, ECU sesiza o bujie arsa.

Recomand cu incredere si chiar daca aveti un drum lung de mers. Va scutiti singuri de alte probleme ulterioare daca umbati la motor.

Costurile sunt la jumate cu tot cu combustibil decat daca a-ti umbla la motor sa-l desfaceti.

Telefonul dansului il gasiti pe forum sau il puteti solicita chiar de la el prin forum.

Ii doresc succes in continuare si la cat mai multe bujii blocate/rupte - eliminate.

Sfaturi:
- nu discutati politica decat daca sunteti pe aceeasi lungime de unda si cred ca veti fi avand in vedere situatia in care se afla tara si legile emise de actualii guvernanti.
- nu incercati sa scoateti bujiile singuri si apoi sa mergeti la Bunicu tractati. Veti fi trimisi inapoi de unde a-ti venit.
- Fiti cinstiti si corecti si veti primi exact ceea ce oferiti.
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare prentru voi,imi da eroarea 68302 de bujie/releu dus/a.Am scos fisele si am verificat bujiile cu firul de la + bateriei sa vad daca fac scanteie si toate au facut scanteia.Am probat cu alta bujie noua fiecare fisa sa vad daca incalzeste bujia si nu au fost probleme,toate mergand perfect. Acum problema care este de imi da eroarea aceasta ? Masina este astra H 1.7
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Una sau mai multe bujii in scurtcircuit. Proba cu firul de plus este irelevanta. Bujiile se masoara cu ohmmetrul nu cu firul. Daca pui firul de plus pe cutia de viteze ai sa vezi ca sigur face scanteie dar asta nu inseamna ca te ajuta la pornire

In rest,toate bune.
Skip ads

  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E posibil ca o bujie sa nu fie arsa de tot, adica nu incalzeste la capacitate maxima, doar se incalzeste putin de aceea la un control cu firul, cum ai facut, nu-ti spune care e arsa. Mai bine pui un aparat de masura (asa cum zice si bunicu) si vezi care din ele iti da alta valoare fata de celelalte. Eu am patito la fel, le-am controlat cu becul, toate pareau bune dar eroarea nu disparea din bord si tot insistand cu becul pe la bujii am observat ca la o bujie cand puneam firul pe ea, becul se aprindea usor sesizabil mai slab decat la celelalte. Am schimbat acea bujie si eraorea a disparut
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat pana la urma,desii toate functionau se incalzeau cam greu,erau cele originale ale masinii,am pus Beru si a disparut si eroarea.Multumesc baieti
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bujiile se mai intampla sa fie bune dar sa nu mai incalzeasca cum trebuie varful si sa incalzeasca tot corpul din zona electrodului si atunci da eroare ca ii creste rezistenta lucru sesizat de releul de bujii. Asa ca cel mai sigur o bujie se verifica cu aparatul de masura asa cum scrie si Bunicul mai sus sau se scoate si se pune cu 2 fire pe baterie si se vede daca se incalzeste doar varful sau tot electrodul ceea ce nu este bine...
  • MARIUS1975

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am avut o bujie rupta in chiuloasa dar am reusit sa o scot fara a da chiuloasa jos cu ajutorul lui nea stefan din satu mare care este un profesionist si in aprox.30 min a reusit sa o scoata.La toate servisurile unde am fost inclusiv la reprezentanta opel baia mare singura solutie ;demontarea chiuloasei;Ce s-a observat dupa ce a scos bujia rupta si concluziile:cand au mai fost schimbate bujiile au ramas un pic de span din aluminiu"chiuloasa fiind din aluminiu" si infiletand-o pe bujia noua spanul din filet a blocat bujia care nu a mai ajuns pana in capat ca virgula conul bujiei sa inchida ermetic si pe acolo a afumat-o gazele si s-a depus zgura care a blocat-o si fortand bujia s-a rupt.Deci degeaba dai cu wd40 pentru filetul bujiei ca nu filetul este de vina si lichidul nu ajunge pana in varful bujiei blocate de zgura. Mecanicul care a schimbat bujia trebuia sa formeze un pic filetul dupa ce a scos bujia veche ca spanul desprins din filetul din chiuloasa sa nu blocheze bujia noua sa ajunga pana in capat sa inchida ermetic conul bujiei sa nu o afume dar mecanicul nu a facut-o si nu avea cum sa stie ca bujia nu a ajuns in capat pt. ca era blocat filetul de ramasite.Nea STEFAN mi-a explicat toate astea aratandu-mi bujia care a scos-o cu un arsenal de scule.Deci bujia nu s-a scos nu din cauza filetului ci din cauza ca era blocat capatul ei cu zgura care sa depus pt. ca nu era infiletata pana in capat.La d-l. stefan este o nimica toata si costa doar 100 lei decat sa dai chiuloasa jos.Nr.tel.stefan 0748132101.
Skip ads

  • zady

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Azi am fost la Bunicu. Am avut bujie rupta in chiuloasa. Rezolvat in jumate de ora. Inca o Astra H, cu toate bujiile in regula. Multumesc frumos pentru promptitudine. Desi nu ne cunosteam problema s-a rezolvat . Recomand cu incredere.
  • nino

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Frontera 2000 X22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am fost ieri la Bunicu, am schimbat toatele cele 4 bujii incandescente (Frontera 2.2 DTI), Bunicu este un profesionist desavarsit pe aceasta problema - fara stres, in siguranta, eficient! Recomand! Peste 2 ani (sau cand va fi nevoie), tot la Bunicu ma voi duce!
  • eyes_6666

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salutare opelisti! la corsa c-ul meu z13dt azi de dimineata i-am rupt o bujie in chiuloasa iar la 16:45 mi-a fost scoasa si inlocuita cu una noua(fara dat chiuloasa jos) de catre seful de service, Paicu George, operatiunea durand aprox. o ora, suma fiind de 100lei(doar manopera). Pentru cei interesati, eu sunt din Dr.Tr.-Severin, service-ul este in orasul meu pe str. Panduri nr.11, SC Auto Tabaci SRL, tel:0252311977 / 0769251445 / 0769251446. Am asistat la toata operatiunea, s-a lucrat chirurgical si cu scule special destinate cauzei, fara bajbaieli, incercari sau propuneri/idei de la asistenta.Concluzia:sunt multumit si am postat cele de mai sus dupa ce am citit vreo doua ore(tot azi) cele postate de dvs. si pentru a sti si ceilalti patiti(ca mine) unde sa caute ajutor. Nu este reclama, azi am auzit si eu de ”George din Tabaci” si la ora la care postez problema este rezolvata.Sper ca v-a fost si va fi de folos postul meu ,cum si ale dvs. sunt pentru noi toti.Sa auzim de bine opelisti!
  • valydraku

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna ! Am o incandescenta rupta in chiuloasa si nu stiu unde sa o scot , sunt din zona Clujului. A ma un astra h 17 cdti.
Cu repect.
Skip ads

  • Adymax92

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua!.
Navigand pe net pentru o rezolvare a unei bujii incandescente rupte in chiuloasa am dat peste acest thread(nu am opel..am logan)..mai auzisem de la cineva de un mecanic din urziceni care se ocupa de acest lucru..La bujie s.a incercat metoda cu sudura unui surub de otel de capatul bujiei fara succes si as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva fara sa se dea chiuloasa jos..mentionez ca otelul sudat pe bujie a ajuns la o duritate aproape de cea a unui spiral cu vidia..
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ia legatura cu @Bunicu...
  • Adymax92

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2014

  • Mesaj Privat
ok..i.am dat un pm
  • valydraku

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pt cei din zona DEJULUI pot schimba bujiile sau sa extraga bujiile rupte la atelier la INGERASU.
Este meserias foarte bun si are doua truse de extractie bujii de cea mai buna calitate.
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Ma poate cineva indruma in Craiova unde sa scot bujie rupta?
  • enache vasile

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un astra h 17 cdti. Masina porneste la sfert, dar mi se aprinde martorul cu cheia in bord. Daca accelerez la 3000 rpm pana nu apuca motorul sa se incalzeasca, acest martor se stinge, daca nu fac aceasta operatiune, nu se mai stinge oricat asi accelera.
La skanner imi indica .. releu bujii incandescente defect ..
A mai avut cineva aceasta problema ?
Multumesc anticipat.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Verifica bujiile. Ai cel putin una arsa. Schimba-le pe toate daca nu au fost schimbate in ultimii 3 ani.
Nu mai tura motorul cand e rece. Il pui pe butuci repede.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
enache vasile a scris:Buna ziua,
Am un astra h 17 cdti. Masina porneste la sfert, dar mi se aprinde martorul cu cheia in bord. Daca accelerez la 3000 rpm pana nu apuca motorul sa se incalzeasca, acest martor se stinge, daca nu fac aceasta operatiune, nu se mai stinge oricat asi accelera.
La skanner imi indica .. releu bujii incandescente defect ..
A mai avut cineva aceasta problema ?
Multumesc anticipat.


Problema expusa nu are nicio legatura cu subiectul acestui topic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR