Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
nimic, nimic?
86,84 T, S?
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
arthurro, sa le stapanesti sanatos, sper sa nu ai surprize...
La ora actuala chestionarul arata cam in felul urmator insa:
Bune 1 vot 5%
Nu prea 8 voturi 44%
Proaste 9 voturi 50%
Ar fi interesant de urmarit daca situatia se va schimba semnificativ in timp.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
chiar sunt curios si eu. mai ales ca am 4 cauciucuri pe masina deci ... pot experimenta pe pielea mea.
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Of, azi am fost la o vulcanizare sa imi montez antifurturi ptr. jenti si tipul de acolo care de altfel se vedea ca era meserias a bagat groaza in mine cu caucioacele mele resapate. atentie, viteza mare....posibil orice. asa ca o sa le folosesc iarna si voi baga mana adanc in buzunar si iau noi. asta e
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
si...lasa-ma sa ghicesc, precis avea el niste cauciucuri pe-acolo din intamplare nu? Smile am patit-o si eu
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
gresit. omul nu mi-a facut nici o oferta de asa ceva, doar ma atentionat. de altfel vulcanizarea respectiva e renumita ptr. reparatiile pe care le face la cauciucuri. din cate am inteles cauciucurile uzate se finiseaza si peste ele se lipeste o alta banda in care se face profilul respectiv. e daca cumva la viteze mari acel profil se deslipeste oare cam ce patesc? multi in schimb zic ca acum au ceva tehnologii super si ca nu se ma iintampla prostii din astea dar cine stie. nu prea am chef sa risc
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu mai e nimeni care foloseste de mai multa vreme astfel de cauciucuri??? Numarul celor care au votat este destul de mic pentru a elimina dubiile si noi ne dam toti cu parerea pe aici desi singurul care le-a "testat" este arthurro, pe care l-am speriat de mai-mai sa renunte la ele. Sunt convins ca peste cateva mii bune de km Arthurro ne va da informatii complete, dar pana atunci nu avem nici un "Stan patitul" sau din contra, unul superincantat de ele?
Si apropos de garantie - m-am documentat - minimul prevazut de lege pentru cele noi este 6 luni, dar sunt producatori care acorda garantie PE VIATA. Cum? - simplu - garantia nu acopera uzura si nici defectele produse de utilizarea necorespunzatoare a lor (adica unghiuri caracteristice incorect reglate, presiune prea mare sau prea mica, deformari de la gropi, borduri, taieturi samd). Prin urmare, daca teoretic garantia este de n luni, practic ea se pierde in momentul umflarii. Daca are vreun defect de fabricatie se vede la prima umflare, ulterior fiind foarte greu de dovedit culpa producatorului.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am luat azi niste viraje si intoarceri pe loc cu ele de m-am plictisit si nici urma sa se dezlipeasca sau orice alta problema. Chiar sunt curios cat or sa tina.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am mers cu Sava si Debica foarte bine cei drept nu la viteze de 200 cum am vazut pe aici pe cineva dar la 140 160 nu sunt probleme nu "bat".daca vrei siguranta si viteza scoti banul si cumperi de firma si in mod OBLIGATORIU noi.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
partea proasta este ca te lasa cind vor ele nu cind vrei tu, asa ca degeaba le supui la teste.
eu unul nu agreez ideea reesapatelor
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
la 190/h se comporta ireprosabil
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut ca a mai aparut un vot "pentru" as dori sa ne spuna autorul care este motivul pentru care a votat asa.
Skip ads

  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@arthurro: intra pe www.marix.it . am inceput sa ma mai linistesc un pic, iar sa dau 12 mil. pe 4 nokianuri atunci mai bine mor....
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Thx! Cool

virgil a scris:nimic, nimic?
86,84 T, S?


94 V acolo am vazut ca scria ... Load index / speed code Ce inseamna ?

http://www.marangoni.com/co...D=7&CCA_ID=21

ale mele...205/65/R15
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
V = max 240 km/h

http://www.tyresave.co.uk/tyrspeed.html
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai e bun atunci Smile ca peste 210 nu fuge
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
aduc in actualitate acest topic deoarece vreau sa imi iau si eu niste resapate, doar doua dar ma rog......
din discutii cu "furnizorii" de motorina, adica soferii de camioane de balastru, ei folosesc doar resapate din cauza pretului, mai ales, iar masinile sunt incarcate de obicei dublu peste limita admisa in talon, si pana acum nu prea au avut probleme cu ele
la masini mici nu prea am gasit utilizatori doar decat seconduri
am 2-3 variante:
1: marix 205/60r15 in targoviste la 130 roni
2: marix 195/65r15 in targoviste la 120 roni
3 maraoni parca 195/65r15 in iasi la 80 roni de la unu andrei dumitrachi de la care retin ca am mai luat pentru dracie su nu au fost prbleme dar cei drept nu am tinut prea mult dacia

mai astept si alte experiente ale altora daca nu cred ca o sa va spun eu......, eventual care ati mai luat de la tipu asta din iasi
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot s-a relansat topicul imi spun si eu optiunea:
pentru vara: 1. noi; 2 resapate
pentru iarna: 1. resapate; 2. noi
nota: 1 are prioritare, sh nu intra in discutie
Tehnologia de resapare s-a imbunatatit mult si s-a ajuns ca anvelopele resapata sa aiba garantie 5 ani in conditiile in care cele noi au doar unul sau maxim 2. La cele de iarna, calea de rulare este mai bine adaptata decata la cele noi.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am folosit reesapate si am fost foarte multumit. Prima oara 225/70/15c pe un ARO 320 D. Erau pe carcase Pirelli P 600 reesapate in Italia. Superaderente si rezistente (incarcatura medie era de cca 2500kg + 2200 masina = 4700kg). Nici o problema. Iar ca aderenta, gol, nu prea erau masini care sa se tina in curbe dupa mine.
Pe o alta masina am folosit niste cauciucuri reesapate in Germania. Foarte bune si acelea. Carcasele erau Continental 165/70/14.
Cele mai proaste cauciucuri pe care le-am avut au fost niste Barum. Dezastru ! Nici un pic de aderenta, si carcasele foarte proaste. La garantie mi-au tinut cauciucul defect 6 saptamani sa-l verifice si bineinteles ca au constatat ca s-a deteriorat din vina mea (daca nu l-am tinut in puf).
Nici Sava si Debica nu m-au impresionat. In schimb, niste Montana M900 185/65/14H (de export) au fost mai bune: aderenta - mediu, carcase foarte rezistente.
Dar cele mai bune: FULDA 185/65/14T: 10+ la toate capitolele. Cele dupa spate le-am schimbat la 180.000km (duse la extrem, desigur).
In ultimii 6 ani n-am mai avut reesapate (185/64/14 nu am gasit), deci nu prea mai sunt la curent, dar cum reesapate se folosesc si la avioane... am incredere in ele.
Sau nu? Oare Concord-ul care s-a prabusit in Franta avea cauciucuri reesapate?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
fir-ar ale dracului de reesapate. cum scoti tu cauciucurile pe teava de esapament? si inca de 2 ori?

o sa parasesc forumul asta numai ca sa nu mai vad porcarii din astea.

R E S A P A T E !
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Chestionar

Cauciuciuri resapate ( pareri )
Bune 25%
Nu prea bune 34%
Proaste 40%
164 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR