Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Injector care sa curga mai greu in schimb un ECU care comanda injectorul garla am mai vazut, uda bujia de numa si ai un consum fantastic.
ECU vede rateu (cand nu se face scanteia) masurand consumul pe bobina aferenta cilindrului.
In plus fata de ce a scris Cristi (neaparat fa testele alea) iti pot spune ca exista cazuri in care defectul este la cilindru respectiv gen piston, segmenti, valve, tachet, chiulasa si compresia este buna.
Injectoarele le schimbi simplu, zbori de acolo trottle tit ce iti sta in cale, scoti injectoarele cu tot cu rampa (teava aia) dupa care le schimbi intre ele.

Caz identic cu a tau tot pe cilindrul doi este in Iasi, pe bune ca aseara am vazut masina. ECU a fost trimis la reparat dar nu avea nimic suspect, a fost si probat. De siguranta am pus eu un alt ECU si tot P0300 si P0302 avea. Am facut test compresie si parca pe 2 era foarte putin mai mica si asta la una din masuratori ca am facut vreo 5. In prealabil omul mai facuse 3 teste si doar unul a spus ca e ceva mai mica pe 2 si ala cu scula digitala nu cu ac cum am eu. Bujia este neagra dar nu uda sau sa miroase puternic a benzina gen injector care curge. Defectul este pur mecanic si numai prin demontare se poate trage o concluzie dar asta implica bani nu gluma.
Skip ads

  • KiD

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De consumat consuma normal, ulei daca mananca e insesizabil. Are 110-120k km, nu cred ca e supapa si nu as vrea sa desfac motorul pana nu elimin restul de posibilitati.
Un contact imperfect?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai rar, cauta firele sa nu fie roase de soareci, in rest putin probabil.
  • cristi_br

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut. am si o problema cu masina. de vreo saptamana doua imi pornea greu, trebuia sa fac pedala k la dacie, ieri am pornit-o cu greu si am dat o fuga pana la service , opel braila , cand am ajuns la baietii masina s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca deloc. am impins-o pana la tester au verificat-o si mi-au zis k defectul este din cauza la calculatorul de motor mai mult nu da masa ,, nu are nici scanteie la bujie. Mai nou io avem probleme si cu supapa EGR. Intrebarea e urmatoare: 1. e posibil k aceasta sa se fi blocat pe inchis si calculatorul sa nu mai dea curent, si sa nu trebuiasca schimbat calculatorul? 2. stitii vreun meserias care se pricepe sa umble in calculator.?
Astept raspuns urgent, sunt disperat.
va multumesc.
Skip ads

  • KiD

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Injector care sa curga mai greu in schimb un ECU care comanda injectorul garla am mai vazut, uda bujia de numa si ai un consum fantastic.
ECU vede rateu (cand nu se face scanteia) masurand consumul pe bobina aferenta cilindrului.
In plus fata de ce a scris Cristi (neaparat fa testele alea) iti pot spune ca exista cazuri in care defectul este la cilindru respectiv gen piston, segmenti, valve, tachet, chiulasa si compresia este buna.
Injectoarele le schimbi simplu, zbori de acolo trottle tit ce iti sta in cale, scoti injectoarele cu tot cu rampa (teava aia) dupa care le schimbi intre ele.

Caz identic cu a tau tot pe cilindrul doi este in Iasi, pe bune ca aseara am vazut masina. ECU a fost trimis la reparat dar nu avea nimic suspect, a fost si probat. De siguranta am pus eu un alt ECU si tot P0300 si P0302 avea. Am facut test compresie si parca pe 2 era foarte putin mai mica si asta la una din masuratori ca am facut vreo 5. In prealabil omul mai facuse 3 teste si doar unul a spus ca e ceva mai mica pe 2 si ala cu scula digitala nu cu ac cum am eu. Bujia este neagra dar nu uda sau sa miroase puternic a benzina gen injector care curge. Defectul este pur mecanic si numai prin demontare se poate trage o concluzie dar asta implica bani nu gluma.

daca ii dati de cap as vrea sa stiu si eu care a fost problema.
  • gryg

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
AM UN OPEL ASTRA H SI NU VREA SA MAI PORNEASCA INVARTE SI NU PORNESTE IN BORD NU SE APRINDE NIMIC TOTUL ESTE OK CE SA FAC AM PUS TESTERUL SI TOTU E OK
  • radu astraG

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut . am si eu o problema cu opelul meu astra g 1.4 16v 1998 care are la activ 210 000km parcursi am schimbat acum o luna distributia pompa de apa garnitura de chiuloasa supape semeringuri bujii etc si acum cand am mers vro 200km o data si sa incalzit mai bine motorul a inceput sa dea in nas daca eram la 1000-1500 de ture si o calcam un pic mai brusc nu se aprinde nici un bec in bord dupa pornirea motorului .De cand am facut servisul am parcurs 2000 km .Cand este rece motorul merge super ok .Eu suspectez ca ar fii modulul de aprindere.daca mai are cineva problema aceasta va rog o sugestie. MULTUMESC
  • radu astraG

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut.revin cu noutati am curatat(trottle body)era putina mizerie pe acolo mai multa mizerie era intro supapa micuta in corpul clapetei am facut o proba sa vad daca sa schimbat cv si inafar de soc care pornneste de fiecare data nu e nimic diferit. apoi am curatat ERG la fel putina mizerie nimic spectaculos am facut ceva probe la ERG adica l-am legat la baterie
si functioneaza ok si am observat ca acel bulb din centrul ERG intra in interior nici de cum ,cum am citit pe aici sa iasa in afara.
Skip ads

  • radu astraG

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut revin cu noutati dar vad ca nu mai scrie nimeni aici.Am rezolvat problema cu mersul in hopuri la cald inlocuind modulul de aprindere cu altul nou.Numai bine
  • cda72

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2010

  • Mesaj Privat
radu astraG a scris:salut . am si eu o problema cu opelul meu astra g 1.4 16v 1998 care are la activ 210 000km parcursi am schimbat acum o luna distributia pompa de apa garnitura de chiuloasa supape semeringuri bujii etc si acum cand am mers vro 200km o data si sa incalzit mai bine motorul a inceput sa dea in nas daca eram la 1000-1500 de ture si o calcam un pic mai brusc nu se aprinde nici un bec in bord dupa pornirea motorului .De cand am facut servisul am parcurs 2000 km .Cand este rece motorul merge super ok .Eu suspectez ca ar fii modulul de aprindere.daca mai are cineva problema aceasta va rog o sugestie. MULTUMESC



Radu aceasi problema am si eu, care mi-au aparut dupa aproximativ 6 luni dupa ce am schimbat distributia.(astra Z14 xe).In acest timp am fost de 3 ori la servisuri inclusiv OPEL si mi-au gasit aceleasi erori (misfire la cilindrul 2 si 4).Am schimbat la indicatiile celor de la servis-bujii,bobina inductie,curatat EGR, curatat clapeta de acceleratie dar nu am rezolvat.O sa postez mai jos ce am gasit pe un forum care cred ca poate fi cauza problemelor noastre, dar eu din cauze financiare momentan nu imi permit sa mai intru intrun servis. Dupa ce citesti tu si ceilanti colegi opelisti va rog sa va dati cu parerea, daca ce voi posta poate fi cauza problemei noastre.
"Problema cu misfire pe toti cilindrii am avut-o si eu, ba pe toti cilindri, ba pe cilindrii 1,2 si 4 sau alta varianta 2,3 si 4 De cele mai multe ori era cand era frig afara si lasam sa se incalzeasca un pic motorul incepea sa se balbaie....si pac se aprindea checkul....schimba filtre, schimba bujii, schimba fise, schimba senzori de pe motor ( pana la urma i-am luat si schimbat pe toti prin eliminare ) schimba bobina principala, nu i-am dat de cap...ma invatasem asa cu ea....pornea indiferent de frig sau cald, motorul avea putere, crestea usor in turatie ( v.max.= 210 km/h) dar de misfire nu scapam. In turatie nu avea nicio problema doar la ralanti motorul se balbaia. Nu de mult timp s-a uzat pompa de apa ( mentionez ca i-am schimbat distributia, pompa de apa, intinzatoarele+ curea de accesorii, cand s-a defectat pompa de apa avea 30 de mii km ) Am inlocuit-o....SURPRIZA......unul din axele cu came nu era la punct la distributie....pusa din nou distributia la punct....surpriza...masina merge de nu iti vine a crede...nu imi mai recunosc masina. ( am seat toledo 1,6 16v motor AUS).....asa ca incearca sa schimbi mecanicul.....sunt profesionisti si mecanici.....bafta"
  • radu astraG

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cda72 Salut ma bucur ca ai rezolvato . Dar la mine a fost modulul de aprindere acela de vine deasupra bujiilor .Am luat altul nou cu 120E .Acum merge super ok.E bine ca ai scris si tu rezolvarea ta pentru colegi nostri care au mai multe rezolvari pentru aceasta problema . Drum bun si sa ne auzim de bine.
  • wargasm

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Dupa o perioada lunga in care masina a mers ok, p0300 si colegul p0303 au reaparut.

Am observat ca dupa o perioada (1-2 saptamani) de mers cu benzina 95, incepe sa trepideze la relanti, sa dea in nas grav, iar cand turatia trece de 3000, sa imi para MIL.
Atunci cand circul cu benzina de 98/99/alto, n-am nici o problema.
Acest indiciu ar putea reduce cautarile la mai putine cauze/piese, gen injector, EGR, bobina?
Skip ads

  • Digital

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Cum pot lua legatura cu userul 1.7dti_edition2000
Am un ECU (posibil defect )
Cu respect.
  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut. am un vectra z16xe din 2001 si dimineata cand am plecat cu ea am observat ca imi taie gazu atunci cand accelerez in orice treapta pe o perioada scurta dupa care revine si iar se taie...am crezut ca e de la benzina si am facut vreo 100 km astazi cu ea inafara sa o ,curat, putin dar tot asa face. tin sa precizez ca ieri am cam fortat-o...am urcat destul de mult intr-a 1-a si ma gandesc sa nu se fi desprins vreun cablu ceva sa scape presiune...relantiul nu fluctueaza, merge frumos, dar atunci cand calc putin pedala mai tare ma da in nas . ce poate fi?
  • 63ggd

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
va salut

intampin si eu o problema destul de mare.. mi se opreste motorul in mers..si nu mai porneste decat dupa cateva minute...se aude ca si cum nu ar primii benzina...am pus tester-ul pe ea si a aparut ca ar fi de la releul pompei de benzina....am patit si in trafic si cand am vrut sa plec de la munca(motorul fiind rece,nepornit 8 ore) sa fie de la acest releu?sa taie alimentarea?
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.am si eu o problema de care simt ca nu ii dau de cap.....
Astra g z16xe,115000km(pe bord),in realitate......
Problema.....relantiu instabil.....foarte putin tremura motorul....si mici rateuri..se simt la esapament......
Am fost cu ea la service...
s-a inlocuit de pe un opel astra din curtea serviceu-lui care cica era functionabi:
-bobina inductie,corp clapeta acceleratie,probat egr si functioneaza,scos mufe sonde lambda,ntr-un cuvant mai tot ce era pe langa motor...dar el tot la fel merge..Mecanicul mi-a spus ca ultima varianta ar fi ca o supapa sa nu inchida.Am citit pe acest topic,undeva in paginile anterioare ca ar putea fi si din cauza distributiei montate un pic aiurea....ce pareri aveti?
  • wargasm

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat de circa 2-3 saptamani corpul de bobine si bujiile.
Am trecut pe 95, caci cu 95 bugul se reproducea mult mai evident si mult mai rapid.
Deocamadata e bine, revin (sper sa nu fie cazul) cu informatii daca se mai intampla ceva.
Deci p0300 si p0303 date de bobina.
  • raul_bucatos21

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna,

Tocmai ce am terminat de facut testele cu OP-Com la zafira mea Z16Xe. ( varianta OPCOM081016_EN)
Ce mi-as dori? Daca e cineva amabil sa le interpreteze Sad .... Erorile aparute sunt 2 si mai am si log-urile in fisiere Csv.

1)
Identifier: 15B3
CalibrationDate: P0201A07
Total number of fault codes: 1
P0300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
(0B) - Not present
Ceea ce e ciudat e ca asta seama cu " P0313 = Misfire Detected Low Fuel Level"
E aceeasi? Sau? Remedii? Unde sa caut? Ce sa desfac , unde?
2)
Identifier: 0103
systemNameOrEngineType: ABS5.3
ECUInstallationDate: 00
systemSupplierECUHardwareNumber: 0273004362
systemSupplierECUSoftwareNumber: 024673
Total number of fault codes: 1
C0040 - Front Right Wheel Sensor Incorrect Signal
( 08 ) - Present

Ok , vis-a-vis de eroarea asta cu care am mai fost la electrician inainte (martor ABS aprins in bord) s-a pus atunci tester, eu nu stiu ce a dat exact ca nu m-am uitat pe ecran , mi-a zis doar ca ( dupa ce a masurat cica senzorul , nici macar nu stiu daca se poate face asta....) e stricat si trebuie schimbat. Ok... ma duc , cumpar senzorul care ( iar nu stiam) e cu tot cu butuc , il schimba , pune testerul fac 2-3 ture , frane , e ok.. merge.. dupa 2-3 sapt din nou apare eroarea. Nici nu m-am mai stresat sa ma duc sa mai vad ce e! Acum apare chestia asta de mai sus ( tot la aceeasi roata drepta fata) si chiar nu mai vreau sa ma duc sa-mi spuna ca iar e stricat.! Poate aparea din alta cauza? Contacte imperfecte? Undeva pe cablu? Altceva?

Poate cineva sa ma ajute la interpretarea datelor din log-uri ? poate d-nul dancuciureanu ? sunt niste fisiere excel ( csv) cu datele din test ( motor oprit si motor pornit ) parametrii... si altele.
Multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0300 are un milion de cauze din pacate, le iei pe rand fara sa dai bani pe piese, cauta pe forum ca vei gasi.
P0313 nu stiu sa existe la acest motor.
C0040 vezi cablaj, mufe pana la ABS
  • raul_bucatos21

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR