Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am acizitionat un opel vectra b a carui inchidere la usa spate stg. nu functiona. Am hotarat sa rezolv aceasta pb si am desfacut fata de usa incercand sa descopar cauza. Curent imi vine pe fire, insa nu pot scoate actuatorul care dupa parerea mea este cu tot cu mecanismul de blocare a usii. Pozitie nu prea ai sa poti vedea si scoate tot mecanismul.
Problemele ar fi:
1. Cum scot acel mecanism pentru a verifica actuatorul mai sigur.
2. Eu am dezizolat firele ce vin la actuator cat mai aproape de acesta proband sa vad daca vine curent pe ele la actionarea din telecomanda a inchiderii.
3. La actuator vin trei fire negru/rosu, negru/galben, negru/albastru, eu am facut rost de un alt actuator care are doar 2 fire plus si minus si care nu seamana deloc cu cel de pe masina.
4. Pe furtunul dintre stalpul usii si usa am gasit cateva fire crapate plasticul dupa ele ceea ce ma duce cu gandul la un scurt intre ele si o posibila ardere a acelui actuator.
5. Se poate pune pune alt fel de actuator.
6. Mecanismul de blocare daca ar fi sa fie cu tot cu actuator se va potrivi de la vectra A.
7. A desfacut cineva aceast actuator pentru a ma ajuta cu ceva informatii si pe mine.
8. Are cineva unul in plus.
Skip ads

  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Chiar nu s-a lovit nimeni de pb asta.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ce e ala "actuator"? Embarassed
si eu am intampinat o problema la usa spate(astra)...nu se inchidea/deschidea din inchidere...am rezolvat cu izolarea firelor din furtunul de care ai pomenit si tu...alta problema nu a aparut..dupa ce am izolat totul a fost ok
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Motorasul electric ce inchide si deschide inchiderea centralizata. Ala de trage mututoiul din usa ba in sus ba in jos.
Cred ca am fost destul de explicit.
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
asa bre nea' pif! zii pe rumaneste......... Very Happy
pai vezi ca are parca are nituri sau ceva de gen,clipsuri...se desface in doua in sectiune...nu mai stiu exact ca am desfacut mai demult....
legat de fire...daca e de pe usi din spate au 3 fire,cele din fata care au si comanda de inchidere au cate 4 sau 5...
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am desfacut mecanismul din usa. Intradevar destul de greu dar am descoperit ca motorasul functioneaza nu e ars pb este de la o tija care s-a rupt si nu mai face servici. Am probat mecanismul si nu face alt ceva decat sa inchida sau sa deschida, cealalta comanda nu o mai face. Adica tija aia avea rolul de a trage/impinge inapoi mecanismul de inchidere. Drept urmare trebuie sa pregatesc bani pentru alt mecanism daca vreau sa mai am inchidere centralizaza la acea usa.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu se poate face alta...dintr-un electrod!?
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Nu e o piesa din plastic destul de ciudata.
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pune o poza...cine stie!
  • geo_dezu2000

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pif a scris:Chiar nu s-a lovit nimeni de pb asta.

buna
o problema similara am avut eu recent dar pe un astra g.initial am fost 'sfatuit'sa iim cumpar un actuator de stinga spate ca mai apoi la o depanare serioasa sa descoperim firul albastru-negru intrerupt in zona racordului usa-prag(in tubul gofrat de protectie). si la astra g actuatorul face corp comun cu broasca.acum am unul in plus pe care vrea sa=l vind.daca est interesat astept mesaj.
bafta multa
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Rezolvare problema actuator usa stanga spate la vectra b 97 x1.8xe.
De la un timp nu se mai inchidea/deschidea usa stanga spate din chieie, din telecomanda nu merge din cauza actuatorului de la usa sofer care nu se inchide/deschide doar din cheie.Am sa incerc sa rezolv si problema cu usa de la sofer,o sa revin cu detali daca o rezolv.

Sa revenim la actuator stanga spate.
Am facut cateva poze pentru a intalege cum decurge rezolvare problemei.
Asa arata actuatorul: Se desfac cele 3 suruburi si se gaureste nitul cu burghiu de 4.


Asa arata desfacut fara placa de circuit.



Problema este aici: intrerupatorul inchiderea circuitului spre (motoras) care actioneaza usa deschis/inchis, pentru a scurta timpul intrari curentului in motoras.



Aici este intrerupatorul si acel plastic era (butonul) care oprea intrarea de curent dupa inchiderea/deschiderea usi.

Problema anulari acestui intrerupator face ca motorasul dupa ce face inchiderea/deschiderea usi sa stea cuplat 2 secunde pana nu mai primeste curent de la unitatea de comanda a inchiderii centralizate.

Iar pentru siguranta actuatorului pentru ca ramane cuplat 2 secunde am incercat sa-l intaresc putin.



Am pus acel carton pentru ca motorul cand sta cuplat acel plastic tinde sa se ridice.


Iar la exterior am folosit un colier.




Asta a fost rezolvarea problemei. Daca aveti alte soluti nu ezitate sa le postati sau daca am gresit la ceva.

Sper sa va fie de folos acest mic tutorial. BAFTA Laughing
  • mari0tir

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ssergiiu multumesc mult pt post, a fost mai mult ca folositor, am reusit in sfarsit sa repar actuatoarele de pe partea dreapta care nu mai lucrau deloc din cauza acelor intrerupatoare mici care nu mai imi dadea drumul la curent in motoras. Le-am anulat si acum merge ok. Tot respectul !
Skip ads

  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ssergiiu a scris:Rezolvare problema actuator usa stanga spate la vectra b 97 x1.8xe.
De la un timp nu se mai inchidea/deschidea usa stanga spate din chieie, din telecomanda nu merge din cauza actuatorului de la usa sofer care nu se inchide/deschide doar din cheie.Am sa incerc sa rezolv si problema cu usa de la sofer,o sa revin cu detali daca o rezolv.

Sa revenim la actuator stanga spate.
Am facut cateva poze pentru a intalege cum decurge rezolvare problemei.
Asa arata actuatorul: Se desfac cele 3 suruburi si se gaureste nitul cu burghiu de 4.


Asa arata desfacut fara placa de circuit.



Problema este aici: intrerupatorul inchiderea circuitului spre (motoras) care actioneaza usa deschis/inchis, pentru a scurta timpul intrari curentului in motoras.



Aici este intrerupatorul si acel plastic era (butonul) care oprea intrarea de curent dupa inchiderea/deschiderea usi.

Problema anulari acestui intrerupator face ca motorasul dupa ce face inchiderea/deschiderea usi sa stea cuplat 2 secunde pana nu mai primeste curent de la unitatea de comanda a inchiderii centralizate.

Iar pentru siguranta actuatorului pentru ca ramane cuplat 2 secunde am incercat sa-l intaresc putin.



Am pus acel carton pentru ca motorul cand sta cuplat acel plastic tinde sa se ridice.


Iar la exterior am folosit un colier.




Asta a fost rezolvarea problemei. Daca aveti alte soluti nu ezitate sa le postati sau daca am gresit la ceva.

Sper sa va fie de folos acest mic tutorial. BAFTA Laughing





Se poate muta la tutorial? Laughing Multumesc o zi buna.

Numa bine (ssergiiu).
  • Freddy13

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor.....am vreo 2 ani de cand mergeam cu inchiderea centralizata de pe usa stanga spate la un Astra G nefunctionala...pana intr o zi cand am citit aici ca ar fi de la burduful de cauciuc cu fire care face legatura din stalpul masinii in portiere.....cand am desfacut..ce sa vezi din 9 fire.....6 erau rupte....le am mesterit ca la carte...si cand am apasat pe telecomanda cheii ...surpriza ..functiona....deci dragilor...puneti mana si cititi aici cand aveti problem de gen...datorita celor care au postat aici eu mi am rezolvat o problema care imi creea ceva discomfort...o zi buna va doresc si multumesc celui care a deschis acest topic...e foarte folositor...
  • ady762

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,

misto tutorialul cu repararea acuatorului... dar are cineva idee cum se poate deschide usa? Este inchisa "deadlock", am demontat fata de usa si ma uit la motorasul asta pe care nu-l pot actiona in nici un fel (am incercat inclusiv cu 12V direct de pe baterie pe fiecare contact, pentru 1-2 secunde). Nu mai am idei. N-as vrea sa trec la flex sau autogen, Dupa forma platnicului, nici prin desfacerea balamalelor usii nu cred sa rezolv ceva.
Cine stie cum lucreaza efectiv "dealock"-ul, are vreo parghie sau ceva asemanator de care pot impinge/trage pentru a putea deschide usa?
  • ady762

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
... si am uitat sa adaug, firul rosu/negru si firul galben/negru sunt rupte in burduf; cel albastru negru e ok.
  • kayari

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Daca ceva ma enerveaza pe acest forum sunt asa zisi "economisti de timp" sau asa zisi "smecherasi"..intru in sectiunea motoare pe benzina..Vectra..Vectra B..si caut ceva ce ma intereseaza despre Vectra B..si apare "gheorghita" care este de undeva de pe camp si a vandut mama lui cateva oi si are acum Astra G..si intra ca un "smecher" pe sectiunea benzina Vectra B si posteaza ""Am si io o Astra G si cand car mai mult de 3 oi in portbagaj moare motoru"".
Stimate conducator auto de Astra G-te rog intra pe sectiunea Astra G si nu mai posta aiurea ca sa ma faci sa pierd timp incercand cu disperare sa evit postarile tale ..si apropo oile se "cara" cu masini speciale pentru animale si au un regim special.
Daca eu caut ceva,sap si iar sap pe forum pana gasesc-este imposibil sa nu gasesti aici ceea ce vrei si nu pot sa imi pierd timpul pentru ca tu esti un comod invatat de mamica sa primeasca baiatu repede ceea ce doreste si nu sa caute singur..si postezi unde apuci..scuze pentru postul acesta dar incep sa il inteleg pe moderator ..si inteleg ca traiesc in Romania..tara lu "gheorghita"unde toti "nteligentii stie cu iele"
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR