Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
D-nul Mircea-BTM,n-ar fi rau daca ati putea veni la o intalnire de-a noastra sa discutam corect si la concret la o colaborare.Mie,unul...imi place de felul cum ganditi.In ograda d-voastra,ca si in a noastra dealtfel...mai trebuie facuta nitica curatenie.Pe aici au vorbit unii care mult vorbesc dar cu noi rar se intalnesc(nu dau nume)sa nu iasa cu scantei.Sincer mi-ar face placere sa va si cunosc.Cu respect,Sorin Grigore!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:De la nepornit la prima cheie pana la nepornit deloc e prea mare distanta....blocat cuzinetii in nici un caz ,ei se blocheaza suficient de bine pana la a se suda material pe lagare numai in cazul inceputului de gripaj,blocatul motorului din ulei orice ulei sau aditiv ar fi este exclus ...cu putin ajutor calificat un motor se poate bloca dar EXCLUS asemenea cauze.
Oamenii au incercat si ei ceva si nu le-a iesit .

Gresit, hai sa iti spun eu :
-se cumpara masina si proprietarul "om serios" nu un geambas ordinar spune ca a schimbat distributia si uleiul de curind, lucru total fals
-Lorenzo_23 merge linistit cu masina mii de km si nici macar nu trage joja sa se uite la ulei !
-uleiul care avea de mult peste 30,000km se transforma in clei asa numita black death si de asta pornea greu, se banuia electromotor...se repara electromotor dar acelasi lucru, pornire grea dimineata cind cleiul era viscos, primul electrician nu trage joja sau deschide busonul ulei ca se prindea el de faza.
-la BTM aceeasi "scapare" nu se uita nimeni la ulei, se merge din nou pe pista cu electromotorul

Pe Lorenzo l-am tractat si ajutat cu mecanici de incredere, a vazut cu ochii lui ca motorul era blocat :
Si dupa cum zicea mai sus si mecaNIK,nu am dus masina tractata la ei,ca a cazut ghinionul pe ei asta este.Eu nu stiam ca se poate din cauza asta sa se blocheze chiulasa de tot(si circulam de ceva timp cu problema asta).Deci daca nu am dus-o tractata,nici nu trebuia sa o iau tractata de la ei..Am reusit sa fac masina sa mearga.Mi-a desfacut mecanicul chiulasa,aveam clei(parca era zahar ars) pe cilindri si erau blocati cuzinetii.Am spalat bine chiulasa,am pus-o la loc si mi-a pornit la cheie.


Teapa cu uleiul am luat-o toti : primul electrician, cei de la BTM, eu, dimi, sorin...nimeni din noi nu a verificat o chestie simpla de tot...Mircea pune tech2 nu are erori...pun si eu si la fel...toti numa' cu scule si figuri si nimeni nu se uita la busonul de ulei ! Toti spunem de motor blocat, il tragem si ii interzic lui Lorenzo sa incerce sa o porneasca trasa ca sa nu belim motorul, dar nu verificam ceva simplu de tot...

Teapa de acest gen a mai fost, ca tacane motorul, proprietarul spune ca totul este ok, il trimit sa ii faca baietii o diagnoza si cineva e mai inspirat :
x a scris:Am cumparat masina acum cca 8000 de km, cu 57000 km (pe bord). Cand am cumparat-o mergea perfect pot sa spun. I-am schimbat ulei, filtre si tot ce am considerat ca ar mai fi nevoie, pentru a nu intampina eventuale neplaceri.
Motorul a mers perfect pana acum cateva zile, cand dintr-o data a inceput sa se auda acest sunet (bataie) de motor diesel.
Ce ma face sa intru in panica, este faptul ca a inceput sa se auda brusc si nu treptat, ca in alte cazuri descrise de alti colegi.


Aseara colegul nostru "x" a venit la intalnire unde au mai ascultat si alti cativa colegi motorul lui, iar in urma verificarii nivelului la ulei, s-a constatat ca uleiul lipsea cu desavarsire din motor.
Am completat cu cca 750 grame, ca atat am gasit si s-a mai redus putin zgomotul, dupa care am plecat de la intalnire ,am mai cumparat inca un litru, l-am pus si pe acesta si abea acum a ajuns uleiul intre nivele pe joja, dar nu la maxim, ci ar mai trebui vreo 500 de grame.
In total masina avea un deficit de ulei de cca. 2,25 litri.

El zice ca a verificat nivelul uleiului in urma cu 3 saptamani (dupa sarbatori) si era bine (nu mai stie exact unde pe joja), iar de atunci pana acum a facut, maxim 750 km.

Ce credeti ca s-ar fi putut intampla, de s-au consumat 2 litri de ulei, in 750 de km?
De curs, ne-am uitat si nu se vede nimic.

Numele de user l-am pus x din motive de confidentialitate, oricum el nu a mai postat, posibil sa fi "impins" masina...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ma caznesc de 3 zile sa inteleg ceva din discutia asta si nimic.O las asa pentru ca e foarte clar fiecare monologheaza in legea lui si nimc coerent de aceea renunt la a mai cere lamuriri pentru ca sigur motorul mai mult ca sigur a fost atins de duhul rau.
Obligatia sefului de service e foarte clara si anume sa ofere clientului TOATE informatiile referitoare la reparatie.Este omenesc sa gresesti este la fel scuzabil sa nu fi dat prima oara un diagnostic corect ma refer la pistoane ...si daca lucrurile risca sa scape de sub control de genul ridicat tonul sau alte romanisme IN NICI UN CAZ NU SCOTI MASINA AFARA dupa ce a venit functionand .LEGEA daca cineva stie ce-i aia obliga prestatorul de servicii fie ele si reparatii auto READUCEREA motorului in starea de functionare asa cum a intrat pe poarta.Sa te speli pe maini cu motive de genul s-a ratoit ala la mine si eu sef m-am suparat e cam aiurea si au avut noroc oamenii ca proprietarul masinii n-a facut ceea ce trebuia si acum masina era reparata pe banii service-ului.
Poate intr-un tarziu vom intelege un lucru simplu dictat de bun simt si stipulat si in lege pentru cine stie asta lucrul omului se inapoiaza in starea in care a fost adus ...adica cu motorul pornit.El nu este obligat sa repare la acel atelier masina nu conteaza din ce motiv dar cei care au primit in pastrare si pentru a fi reparat un autoturism,actele si cheile iar acesta functiona la acel moment sunt obligati sa-l inapoieze in aceeasi stare.Refuzand sa-i ofere omului ocazia de a primi din partea service-ului o constatare gratuita numai si numai in prezenta lui pentru a se inlatura orice suspiciune s-au expus riscului sa fie pusi sa plateasca o reparatie in alta parte.Eu nu sustin ca d-l Mircea a gresit din cine stie ce alt motiv ci doar ca s-a expus inutil acelui risc si n-a reusit sa aplaneze elegant mica neintelegere.Am experienta foarte trista a organizarii activitatii intr-un service al unui prieten,atunci am vazut ca numai fiind foarte bine pregatit ,cu ceva abilitati de a controla asemenea situatii poti face fata altfel ,te cam arzi cum se zice pe la noi.
Nu ma limitez doar la a-mi da cu parerea dar in situatia aia CLIENTUL avant totala dreptate el vroia masina asa cum o adusese eu l-as fi rugat sa asiste la o demontare GRATUITA a motorului ....dar in nici un caz nu-i puneam cheile in mana si gata m-am suparat.Nu a fost corect fata de acel om.Aratandu-i pe loc sau in max 2 ore ce are masina sigur se inceta orice neincredere iar clientul sunt sigur daca vedea atunci pe loc faptul ca motorul era plin de scame ar fi fost de acord cu plata remontarii si a celorlalte operatiuni.Saracea service-ul daca se dadea un capac de chiulasa jos eventual o chiulasa si eu stiu ce alte piese ?nu cred .Dar e mai comod sa ne iesim din fire pentru ca cineva indrzneste sa-si ceara drepturile mai ales cand respectivul cade in capcana sa-si iasa din pepeni in loc sa lase pe altii sa se lupte pentru el ,si stiti la ce ma refer Nota de constatare ,eventual factura proforma dupa care service-ul va fi obligat la plata fiecarei zile de intarzaiere in remedierea problemei si nu invers.Acolo scria negru pe alb PORNIRE GREOAIE si DEZAMORSARE POMPA nu motor blocat .
Nu pot critica un om care munceste in acelasi domeniu ca si mine si in aceeasi pozitie dar pot sa nu fiu de acord cu el pentru ca o situatie ca asta simpla si ieftina poate deveni una complicata fi extrem de scumpa altadata daca nu se face totul foarte atent .Atentie la Notele de constatare este parerea mea mai multa intelegere pentru cel care se trezeste cu o asemenea belea pe cap si nici de meserie nu e sa inteleaga despre ce evorba si regula numaru unu ...Cand unul tipa celalalt al lasa sa se racoreasca ,se vorbeste pe rand ,si prin toul vocii poti controla iesirile celuilalt iar practica pusului cheilor in mana sa fie evitata cat se poate deoarece este foarte paguboasa pentru ca totusi Clientul nu este stapanul meu el este cel care ma plateste din banii lui iar eu sunt cel care stie sa fac ceea ce el nu poate,si ca sa obtin acordul lui in ceea ce fac trebuie sa-l conving nu sa-l INVING.
P.S. Datorita principiilor mele pe care nu le consider mai bune decat ale altora ci doar ale mele personale am renuntat la a mai lucra in calitate de sef de service deoarece trebuia sa fac compromisuri care ar fi facut sa ma scufund in cloaca mediocritatii.Am renuntat la acel post si mi-am castigat dreptul de a fi EU,credeti-ma pe cuvant ca n-am pierdut nimic.
  • marian.

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2008

  • Mesaj Privat
"mecaNIK" chiar stie ce zice,a avut in mana un service
Skip ads

  • Lorenzo_23

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu unul am invatat lectia din intamplarea asta.Sper sa fi invatat ceva si cei din service,daca nu din cazul meu,macar din cele spuse mai sus de mecaNIK.Daca era domnul de mai sus sef acolo sigur rezolvam treaba intr-un mod mai simplu.Cred ca oricine s-ar supara daca s-ar duce sa-i schimbe uleiul(de exemplu)si i-ar spune ca i s-a gripat motorul.Dar daca sunt destui clienti,ce mai conteaza unul in minus.


Ultima modificare facuta de Lorenzo_23 la Lun 10 Mar, 2008 10:22 am
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
marian. nu spune nimeni ca mecaNIK nu stie ce spune.
Unii poate ca gindesc ca eu sau dodo_13 tinem partea celor de la BTM, gresit, eu unul nu merg cu masina in service si nu as avea niciun avantaj.
Mircea a vrut sa il ajute dar dialogul nu s-a putut realiza. Uite iti dau eu pasajele :
...Mai astept eu o zi si ma suna iar seara spunandu-mi ca trebuie sa imi desfaca motorul ca am,banuiec ei,axul cu came rupt si cateva pistoane crapate.Cand am auzit de asa ceva sa cad jos,stiind ca facusem cu o zi inainte 500 km(de cand am problema cu pornirea grea dimineata cred ca am facut vreo 2000 km) si a mers perfect. M-am dus dimineata le-am facut scandal(stiind ca dupa 3 zile de cand sta masina la ei au umblat numai la un amarat de electromotor)...
....De asta am si luat masina de la ei,ca daca dupa 3 zile au reusit sa imi puna electromotorul pe chituci,acum voiau sa se apuce si de motor.Le-am spus sa imi faca electromotorul sa invarta macar si au zis ca nu au ce face,cand il dau jos merge si cand il pun pe masina nu mai merge. Ma gandesc sa nu ii fi scos vreo mufa sau un releu ca sa vad ca nu mai porneste motorul si sa ii las sa umble la el(sa imi umfle factura) chiar daca poate nu umblau. Dupa ce am reusit sa il inervez pe patron(spunandu-i sa imi faca masina macar cum am adus-o) mi-a pus cheile in mana...
...Astazi urmeaza sa imi desfaca motorul si sa imi scoata "soarecii" din el.In legatura cu service-ul BTM, imi cer scuze fata de ei,ca aveau si dansii dreptate.Dar eu,necunoscand mecanica,stiind ca m-am dus cu masina pentru o problema simpla la prima vedere-banuiam o conducta sparta care imi dezamorsa pompa de motorina-si plecand cu ea tractata,era cam normal sa ma supar pe ei.Dupa ce am vazut cu ochii mei problema, le dau dreptate cand mi-au spus ca trebuie desfacut motorul....

Deci treaba este clara :
-ei sustin ca trebuie desfacut motorul si vazut de ce este blocat
-el refuza sa fie desfacut motorul si face scandal (de fapt un coleg de al lui era cu injuriile)
-vrea sa i se faca masina sa porneasca dar sa nu se umble la motor
-in timpul "meciului" arunca vorba ca el nu lasa masina la care ei, la care si asa enervati ii pun cheile in mina
Unii spun ca sunt prea diplomatic, injuriile de fapt au fost: un scandal in toata regula cu injuraturi, cu intrebari de genul "de citi ani repari tu masini Opel", "ai autorizatie ?", "nu imi spune mie ca trebuie desfacut motorul ca stiu eu ca nu are cum sa se strice din senin"
Deci : vrei sa ti se faca masina dar sa nu se umble la motorul care este blocat, poate doar un ginecolog ar reusi sa bage mina pe teava de esapament ca altfel nu vad Laughing . Cei de la BTM au cerut acceptul proprietarului sa umble la motor si nu l-au avut ba mai mult, un scandal gratuit.
Singura greseala a celor de la BTM a fost o scapare de fapt: nu au desfacut busonul la ulei, astfel vedea si proprietarul cleiul !
In concluzie eu le dau dreptate lor, au vrut sa faca treaba si nu au fost lasati, nu impart eu drepatea asta e doar parerea mea personala.

Bila neagra pentru ei este cazul lui cipri@n (pagina 1) unde s-a pus in radiator STOP LEAK care a infundat radiatorul si respectivul a fost nevoit sa piarda timp si bani ca sa aiba din nou caldura.

Vorba lor : despre lucrurile bune nimic, numai despre alea rele se aude...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu sunt la a doua masina consecutiva in garantie, fiind obligat sa merg doar la Gold&Platin, asa ca cu atat mai mult nu tin partea BTM-ului. Tin doar sa nu diluam calitatea acestei comunitati prin incurajarea unui comportament "inadecvat" a unora din membrii ei.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris: Tin doar sa nu diluam calitatea acestei comunitati prin incurajarea unui comportament "inadecvat" a unora din membrii ei.

Si dorim sa aducem la intalniri,pe cei ce se dau"interesanti"... Smile Wink Rolling Eyes
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Shocked Nu cred ca am inteles...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da foarte interesant ar fi sa participe la o intalnire si un amic de-al meu care este Expert in cadrul Laboratorului de Expertiza al Parchetului si care se ocupa in mod special de expertizele tehnice in general in cazurile de accidente mai mult sau mai putin grave cand instantele solicita acest lucru.De concluziile lui depinde daca un sofer scapa sau este bagat la racoare si obligat la plata unor despagubiri ori un autovehicul este expertizat din cauze de neintelegeri in legatura cu tot felul de giumbuslucuri de prin service-uri.
Ce am aflat eu este foarte interesant si ar fi bine sa stim cat mai multi din cei care avem de-a face cu domeniul auto pentru ca din pacate promotorii expertizarilor vor fi si firmele de asigurari care au venit din afara si in curand prin politica lor fata de plata despagubirilor sper din tot sufletul sa faca sa dispara din peisajul romanesc teparii gen ASIROM si altii aidoma lor.
Eu personal incerc sa ma pun la curent cu toate aspectele sa nu ma trezesc in 2-3 ani cu cine stie ce surprize iar comunicarea intre noi referitor la acest subiect poate fi benefica pentru toti mai putin bineinteles pentru cei care sunt INTERESANTI de la mama natura.
P.S. Ce ati aflat despre dezactivarea sistemelor de siguranta gen Airbag...A.B.S. ...etc? in vederea ascunderii nefunctionarii respectivelor sisteme?chiar si la cererea clientului in caz de accident? Ce stim despre resetarea ,sau schimbarea km. ? E bine sa aflam la timp sa stim ce riscuri ne asumam sau daca merita. Eu am tras concluzia ca nu merita.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
mecanik... cred ca ai gresit topicul Smile
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Nu cred ca am inteles...

Pai,eu vorbeam de aceleasi personaje de care vorbeai si tu... Smile
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Las' ca-mi explici la intalnirea de sambata, is mai greu de cap acu. Very Happy
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Da foarte interesant ar fi sa participe la o intalnire si un amic de-al meu care este Expert in cadrul Laboratorului de Expertiza al Parchetului si care se ocupa in mod special de expertizele tehnice in general in cazurile de accidente mai mult sau mai putin grave cand instantele solicita acest lucru.De concluziile lui depinde daca un sofer scapa sau este bagat la racoare si obligat la plata unor despagubiri ori un autovehicul este expertizat din cauze de neintelegeri in legatura cu tot felul de giumbuslucuri de prin service-uri.
Ce am aflat eu este foarte interesant si ar fi bine sa stim cat mai multi din cei care avem de-a face cu domeniul auto pentru ca din pacate promotorii expertizarilor vor fi si firmele de asigurari care au venit din afara si in curand prin politica lor fata de plata despagubirilor sper din tot sufletul sa faca sa dispara din peisajul romanesc teparii gen ASIROM si altii aidoma lor.
Eu personal incerc sa ma pun la curent cu toate aspectele sa nu ma trezesc in 2-3 ani cu cine stie ce surprize iar comunicarea intre noi referitor la acest subiect poate fi benefica pentru toti mai putin bineinteles pentru cei care sunt INTERESANTI de la mama natura.
P.S. Ce ati aflat despre dezactivarea sistemelor de siguranta gen Airbag...A.B.S. ...etc? in vederea ascunderii nefunctionarii respectivelor sisteme?chiar si la cererea clientului in caz de accident? Ce stim despre resetarea ,sau schimbarea km. ? E bine sa aflam la timp sa stim ce riscuri ne asumam sau daca merita. Eu am tras concluzia ca nu merita.


Aaaa ce legatura are cu faptul ca omul n-a schimbat uleiul timp de 1.000.000 de km ? Sau ce legatura are ABS-ul cu Prefectura ? Ai gresit topicul e clar Laughing
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am fost azi pe la BTM ca aveam alta treaba cu ei, au venit in Iasi cei de la KSTools Timisoara cu duba de prezentare si stiti voi cum este...la un service sculele sunt consumabile. Posibil astazi sa fie o intrevedere intre ei, care vrea sa vada si el scule sa spuna. Motivul e simplu si unii il cunosc, la cheta respectiva unii au dat mai multi bani si vom achizitiona cel putin o trusa de scule care va sta la unul din voi, care are nevoie o are fara probleme. Eu unul am de toate si nu ma bag in combinatie doar dirijez treaba.

Ce am discutat cu Mircea (eu si el fiind purtatori de cuvint cica "desemnati"):
- nu are sens sa vorbim numai noi doi despre colaborare ca sigur vor exista suspiciuni ca cine stie ce avantaje si spagi ne tragem
- la o intrunire de simbata la Palat 15:00 vor veni ei si vor discuta cu noi dar numai cu cine are habar de masina/mecanica, motivul este simplu: se face dialog si nu monolog ca in cazul unui afon

La magazinele de piese deja unii au vazut ca aceasta colaborare exista, nu va mai cere avans si va cauta ieftin si bun nu doar sa scape de un stoc aiurea. La Autoblue fost Auto CD Serv-Victor am fost cu Costel si dupa ce am luat ce avea pe stoc el a vrut sa plateasca avans pentru distributie, Dani nu a vrut nimic Laughing ! Voi mai "negocia" ceva colaborare cu unele magazine ca deja le am in vizor.

Odata ce vom incepe aceasta colaborare nu mai exista suspiciuni, nu trebuie x sa mearga cu y, ai garantia unei lucrari de calitate, mai invatam si noi de la ei, invata si ei de la noi...despre spray CRC de curatat debitmetre tot de la mine au aflat prin intermediul Corbu-Daniel C. ....

Este clar ca unii dintre noi nu vor serviciile lor toal sau partial dar cu ei se poate face TREABA! Eu unul voi calca pe acolo cu masina ca nu am de ce, doar pentru unghiuri ca altceva sincer nu vad (nu am cu ce), deci va rog sa nu ginditi cumva ca am eu un avantaj Evil or Very Mad . Unii dintre noi in schimb vor putea beneficia de o treaba bine facuta, exclus poate cele care necesita migala si timp cea ce nu se poate intr-un service aglomerat.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Interesant,foarte interesant chiar...sunt curios daca mai vb.cu mine cei de la BTM.Deja am informatii ca.....cine e si URAGAN,asta? In sfarsit,sper si eu sa avem o colaborare cu baietii de acolo.Dane,ce-mi plac trusele de la KT Tools,cand insfacam una? Laughing
  • seby_77

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
BTM service nr.1 ---------------- in coada listei Sad Sad Citeste Regulamentul!
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Crezi ca intelege cineva ce ai vrut sa zici? Exprima-te in propozitii intregi, cel putin cu subiect si predicat.
  • alecs_foxy

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
seby_77 a scris:BTM service nr.1 ---------------- in coada listei Sad Sad Citeste Regulamentul!



Asa...de ce? Cand faci o acuzatie aduci si niste argumente...

Eu am avut o lucrare la ei si am fost multumit de modul de lucru. Ce nu mi-a placut a fost lipsa facturii(am observat asta dupa cateva zile,nici nu ma uitasem pe acte) si ca mi-au trecut 60ron 2 spray-uri de curatare si cat am stat acolo a curatat de 2 ori niste conducte si 3 suruburi,nici un sfert din unul nu a fost folosit.
  • seby_77

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cat de multumit ai fi alecs_foxy daca te trezesti ca iti rupe capul de planetara (ptr ca nu a stiut mecanicul ca are siguranta, lucru care il stie un elev de liceu la mecanica auto din clasa aIXa) si mai au pretentia sa il platesti + manopera adica aproximativ 4,5 mil in plus la factura pe care oricum nu am vazuto iar de garantie nici vorba, citez: "daca sunt probleme va asteptam la noi" asta ptr a schimba burduful de la capul de planetara , oricum povestea e mai lunga ca doar am petrecut 2 zile in service si nu 4 ore cat se estimase initial , te las sa tragi tu o concluzie .......... bafta la mecanici atunci cand e nevoie
........cred ca ar trebui o sectiune intitulata "Aventuri in Service" ca doar nu sunt singurul patit , poate ultimul Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR