Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • biker

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pe spate cum ai scapat de sunetele alea stresante ? Sad
Skip ads

  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
biker a scris:pe spate cum ai scapat de sunetele alea stresante ? Sad

Pe spate am inlocuit aproape toate bucsele, amortizoarele ( am impresia ca a mai ramas doar o pereche de bucse "de la mama lor") si ultima data cand am scapat de zgomot a fost in momentul in care am inlocuit bucsele oscilante, cate doua pe fiecare parte, si rulmentul de la roata pe partea dreapta. Tot zomotul care se mai aude la mine este de pe puntea fata, si cred ca scap de el dupa ce inlocuiesc bucsele de la bara stabilizatoare, lucru care o sa se intample luni. Si inca ceva important, daca poate fii important, ma straduiesc de fiecare data sa nu trec peste gropi ca si cand as avea tanc sub mine.
In concluzie o sa stiu daca am scapat de toate sunetele stresante luni, daca binenteles bucsele o sa se potriveasca, pentru ca mecanicul care a incercat sa le schimbe prima zice ca totusi e mare diferenta de la 18 la 20 mm, dar ca o sa incerce sa le forteze.
  • biker

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am luat si eu aseara bucsele pt bara stabilizatoare fata si flanse pt amortizoare dar troncane pe spate , mecanicul a zis ca sunt rulmentii , dar ei nu huruie ?
in fine eu cred ca sunt bucsele de la bara stabilizatoare pe spate cele care ma deranjeaza asa tare
  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nico3 a scris:Si eu tot de 18 am comandat. Azi le iau. Stiti cumva cat de greu se schimba, ca m-am uitat sub
masina si e pozitie cam naspa.


un pic te chinuie pt ca nu ai pozitie la cheie dar daca te pricepi un pic merge,oricum trebuie sa dai rorile jos.Spor la munca!
Skip ads

  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
marius_mml a scris:
mar a scris:
vezi ca eu le-am schimbat si la mine bara tot de 20mm este si am pus de 18mm.se aseaza perfect dupa ceva km

Le-ai schimbat tu, sau ai fost la service?Pentru ca mie mecanicul mi-a zis ca e cam mare diferenta pentru a forta bucsa in camasa pe bara.




Le-am schimbat eu acasa,nu se scchimba greu dar te chinuie un pic pt ca nu prea ai loc pt cheie dar merge fara sa trebuiasca sa mergi la service.Spor la treaba.
  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
marius_mml a scris:
biker a scris:pe spate cum ai scapat de sunetele alea stresante ? Sad

Pe spate am inlocuit aproape toate bucsele, amortizoarele ( am impresia ca a mai ramas doar o pereche de bucse "de la mama lor") si ultima data cand am scapat de zgomot a fost in momentul in care am inlocuit bucsele oscilante, cate doua pe fiecare parte, si rulmentul de la roata pe partea dreapta. Tot zomotul care se mai aude la mine este de pe puntea fata, si cred ca scap de el dupa ce inlocuiesc bucsele de la bara stabilizatoare, lucru care o sa se intample luni. Si inca ceva important, daca poate fii important, ma straduiesc de fiecare data sa nu trec peste gropi ca si cand as avea tanc sub mine.
In concluzie o sa stiu daca am scapat de toate sunetele stresante luni, daca binenteles bucsele o sa se potriveasca, pentru ca mecanicul care a incercat sa le schimbe prima zice ca totusi e mare diferenta de la 18 la 20 mm, dar ca o sa incerce sa le forteze.




Ai schimbat si flansele la telescoape pe spate?As vrea sa le schimb si eu si nu stiu cum.Trebuie sa dai aparatoarea de palastic jos si dupa aia ai acces la telescop? ca in porbagaj nu am gasit nici un surb.Se schimba greu?
  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pentru a da amortizorul de pe spate, trebuie sa dai aparatorile de plastic jos.
eu cand am schimbat amortizorul pe spate, l-am dat cu tot cu suport(4suruburi), dar de flansa nu stiu sa fie pe spate.
nu este greu, e fff simplu asa ca spor la treaba!
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am scapat de troncaneli. Am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si s-a facut liniste... nu mai troncane. Deci bucsele au fost de 18 iar bara are 20. Asa sunt, nu e nici o problema. N-au mai fost schimbate pana acum.
Skip ads

  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
nico3 a scris:Am scapat de troncaneli. Am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si s-a facut liniste... nu mai troncane. Deci bucsele au fost de 18 iar bara are 20. Asa sunt, nu e nici o problema. N-au mai fost schimbate pana acum.


Asta asteptam, mersi de confirmare. Maine ma duc sa le shimb si eu.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Confirm ceeace a scris nico3 si este valabil pt toate tipurile.
Eu am schimbat tot ce tine de directie si suspensie si tot n-am scapat de zdranganeli pana n-am schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare fata-spate, desi mecanicii ziceau ca arata bine si ca nu e de acolo .
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cat costa piesele ptr a scapa de troncanit pe spate, de ex nico3, cat te-a ajuns si separat manopera? as vrea sa scap si eu si sa stiu la cat s ama astept, apropo eu ma simt un troncanit in volan la denivelari si viteze foarte mici asemantoare celor d epe spate tot treaba de bucsi or fii?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pe fata sunt mai multe posibile cauze (capete bara, pivoti, placute frana, bucsi bascula cap de planetara etc), daca n-ai schimbat nimic pe fata tre o constatare in prealabil.
Skip ads

  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pe fata am inteles mersi johnny dar pe spate totusi care ati reusit sa scapati de troncanituri cat va ajuns concret ca bani, piesele schimbate si montaju,
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Ma pregatesc si eu de o schimbare a tuturor componentelor pe spate de la bucÅŸi pana la discuri si amortizoare. Vreau sa schimb tot ca sa vad cat tine fara sa troncane. Pe fata inca mai astept, insa o sa ma pregatesc cu cate o bucsa, cap de bara sa le strang in timp.
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Azi mi-am inlocuit si bucsele de la bara stabilizatoare si flansele de la telescop, ocazie cu care am descoperit si bieleta dreapta de la bara stabilizatoare deteriorata. Bucsele diametru 18 se potrivesc la fix, se strang perfect pe bara. Acum nu mai am absolut nici un zgomot in interior, si parca fata e mai rigida(flansele erau destul de presate). La prima impresie nu mai aud nimic suspect, desi am mers intentionat pe un drum cu multe gropi si denivelari pentru o proba.
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
bulky a scris:pe fata am inteles mersi johnny dar pe spate totusi care ati reusit sa scapati de troncanituri cat va ajuns concret ca bani, piesele schimbate si montaju,


Pot exista o gramada de surse si pe spate, cel mai bine e sa ti-o inspecteze un mecanic, dureaza 5 minute si iti zice cam tot ce trebuie schimbat. In functie de piese se poate face o evaluare dpdv financiar, ceea ce e valabil si pentru manopera. Se poate sa scapi doar cu bucsele de la bara stabilizatoare, 5 lei bucata si poti sa le schimbi singur, sau sa fie bucsele de la brate unde e ceva mai complicat. In concluzie, nu iti poate spune nimeni concret ceva pana nu stii de unde vine problema, sau problemele.
Manopera ca si pret gasesti de la ~30 ron ora de munca(la negru) pana la 60-80 (sau mai mult)in service-uri autorizate, dar acolo nu o sa scapi doar cu timpul efectiv de lucru.
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
multam fain marius_mml deci 5 lei bucsa ptr bara stabilizatoare, cam cate bucati sunt si cat costa acele flanse de la telescop (sunt 2 nu?) si acele bucse de la bara cate sutn si cam cat ar costa (doar piesele manopera o gasesc mai ieftin ) sunt anumite marci de bucsi care ar trebui s ale iau ?
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
bulky a scris:multam fain marius_mml deci 5 lei bucsa ptr bara stabilizatoare, cam cate bucati sunt si cat costa acele flanse de la telescop (sunt 2 nu?) si acele bucse de la bara cate sutn si cam cat ar costa (doar piesele manopera o gasesc mai ieftin ) sunt anumite marci de bucsi care ar trebui s ale iau ?

- bucse bara stabilizatoare spate 2 bucati, ~5ron/bucata, difera de producator
- bucse bara stab.fata, ~15-20 ron / bucata, 2 bucati
- flansele telescop+ rulmenti capat telescop puntea fata 2 bucati de fiecare, cam pe la 40-80 ron/ bucata pentru flansa si aprox.15-30 ron/bucata pentru rulment
Indicatia este sa iei piesele originale GM, daca te lasa buzunarul, oricum nu este mare diferenta la valoarea asta. Daca nu vrei originale, vanzatorul o sa-ti dea explicatiile necesare
ps toate piesele le gasesti pe clubopel in sectiunea vand/cumpar sau publicitate, preturile sunt apropiate de cele din magazin
ex: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19437
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5420
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Marius, poti te rog sa-mi spui care e procedeul de schimbare a flanselor si rulmentilor de la telescoape, se schimba greu, dureaza mult? Se poate face in fata blocului treaba sau numai la Service?
Merci frumos!
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
marius inca odata mii de multumiri, cu ceea ce mi-ai trimis acum am pus deje pe hartie si urmeaza sa le achizitionez, daca preturile sunt acelea sau cu o diferenta apropiata la cele originale clar ca le iau GM, am mai auzit si de bieletele antiruliu ar mai putea cauza troncanituri, o sa ma interesez si de ele la ce pret ar fii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR