Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
mark a scris:Marius, poti te rog sa-mi spui care e procedeul de schimbare a flanselor si rulmentilor de la telescoape, se schimba greu, dureaza mult? Se poate face in fata blocului treaba sau numai la Service?
Merci frumos!

Eu le-am schimbat la service, pentru ca nu am toate cheile necesare.Operatiunea e cam asa: se da roata jos, se desface furtunul de la frana si eventualii senzori prinsi de suportul telescopului, se desface bieleta si mai sunt doua(cred) sububuri cu care e prins telescopul de brat; in partea de sus, desfaci capacul de protectie din capul telescopului(un capac din plastic), desfaci piulita cu care este prin telescopul in partea superioara si il scoti afara. Trebuie sa comprimi arcul(la service aveau un dispozitiv special pentru asa ceva, format din doua suruburi), dupa care mai ai de desfacut inca o piulita care tine flansa de telescop.Mai ai de impins rulmentul din locasul in care este(iese destul de usor).Operatiunea de montare e in sens invers.Dureaza cam 30 minute pe o parte.
Skip ads

  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
bulky a scris:marius inca odata mii de multumiri, cu ceea ce mi-ai trimis acum am pus deje pe hartie si urmeaza sa le achizitionez, daca preturile sunt acelea sau cu o diferenta apropiata la cele originale clar ca le iau GM, am mai auzit si de bieletele antiruliu ar mai putea cauza troncanituri, o sa ma interesez si de ele la ce pret ar fii.

Eu am descoperit din intamplare ca cea din dreapta (bieletele antiruliu) era rupta, explicatia mecanicului a fost ca roata din dreapta ia cele mai multe gropi, asa ca am schimbat-o si pe aceea. Am gasit italienesti la 40 ron sau originale Gm la 95 ron.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Merci frumos de raspuns, am bagat si eu de curand o gramada de bani in masina (vezi aici), a trebuit sa o pregatesc de revizie insa nu am scapat complet de zgomote la trecerea peste denivelari. Nu am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare pt ca ochiometric mi s-au parut a fi ok si nici flansele la telescoape, zgomot mai tare am pe partea dreapta fata si tind sa cred ca e flansa, de asta te-am intrebat de ele.
Numai bine !
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
A reusit cineva sa schimbe singur bieletele antiruliu?
Daca da cam ce-ti trebe?
Skip ads

  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eu am schimbat la vectra b si e foarte simplu
sper sa fie si la vectra a la fel
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
johnny25med a scris:A reusit cineva sa schimbe singur bieletele antiruliu?
Daca da cam ce-ti trebe?

In teorie e simplu, ai de desfacut doua piulite din capetele bieletei, asta dupa ce dai roata jos. Practic, s-ar putea ca acele piulite sa fie foarte oxidate, si sa te chinui ceva vreme.Exista si o contrapiulita(sau cum se numeste), de care te folosesti.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da p'an aici am inteles si ma gandeam ca asa tre' facut, dar cum scot bieleta de pe bara, adica, presupun ca este bagata prin presare acolo.
Bat in aia veche s-o scot, cred, asta noua tot batuta intra?
  • marius_mml

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
johnny25med a scris:Da p'an aici am inteles si ma gandeam ca asa tre' facut, dar cum scot bieleta de pe bara, adica, presupun ca este bagata prin presare acolo.
Bat in aia veche s-o scot, cred, asta noua tot batuta intra?


Bieleta nu intra prin presare, are cate un surub la fiecare capat, la 90 grade fata de ea, care intra cu un capat in bara de torsiune si cu un capat inspre roata, nu mai stiu unde. Deci daca ai reusit sa desfaci piulitele trebuie sa iasa usor.Asta la vectra b, dar nu cred sa fie diferenta mare fata de vectra a
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bieleta antiruliu la vectra a e prin presare.daca e cea de plastic, se scoate prin taiere.altfel nici o sansa.nu e f greu dar nici usor nu e.depinde de ce bafta ai.de bagat se baga prin semirotire pana intra de tot si dupa o pozitionezi perfect vertical.inainte cureti bine capatul la bara stabilizatoare si dai cu niste ulei sa alunece mai usor.eu la una m-am chinuit 1 ora.pana nu am luat un pic din ea nu a intrat.
la mine la motor de 2000 bieletele sunt de 22 diametru.la tine la 1800 nu stiu.de 18 sau de 22.

spor la treaba.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
diam este de 22, astea pe care le-am luat sunt de plastic, alea vechi par din metal dar nu sunt sigur, oricum maine dimineata le schimb, anyway tnks for help
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu bieletele antiruliu, degeaba, n-am scapat de duduieli. Plus ca eu anul trecut am schimbat tot ce tine de directie , pivoti, cap bara, amortizoare, o flansa, bucsi bascule, bielete directie. Ce mi-a mai ramas doar bucsile de la bara stabilizatoare, innafara de bielete antiruliu, si caseta directie.
Acum intreb : - pe fata e o singura bara sau sunt 2 care se unesc la mijloc?
- cate bucsi mai sunt pe o bara stabilizatoare ?
Crying or Very sad Crying or Very sad
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
A plouat azi la noi si am remarcat cu surprindere ca nu se mai aude nimic in zona rotilor. Cred ca atunci cand se va usca, si daca zgomorul se va auzi din nou, o sa consum un WD40 prin zona rotilor.
Ma gandesc sa nu fie ceva in zona arc-amortizoar-flansa care nu-i strans bine si apa ajuta la lubrifiere cumva.

Cum depistez jocul la caseta directie? daca misc de bieletele directie sus-jos in locul unde intra in caseta are joc; stanga -dreapta nu are(jocul este pana intr-un cm).
Skip ads

  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca eu pe spate am pb asta de cand au trecut zapezile si e cald afara am un scartait pe roata spate stanga, cum ploua si intra apa acolo nu mai scartaie, asta la denivelari cand merg foarte incet,
revin acu seara, in legatura cu acel scartait acum ca a plouat toata ziua am observat ca nu se mai aude, dar cu siguranta cand nu va mai ploua se va auzi iar Sad
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut ! vectra a c20ne,1992:vreau sa va povestesc si eu ce am patit cu schimbatul unei bielete antiruliu 22mm:in primul rand mi-a luat 3 ore sa o dau jos,am incercat cu ciocanul,cu surubelnite,rangi dar nimic!pana la urma am taiat-o cu fierastraul avand grija sa nu ating bara stabilizatoare.montatul a fost de asemenea o aventura,am pus ulei,am slefuit bara stabilizatoare cu smirghel,nu mai zic cat am impins in ea prin rotire...in sfarsit am reusit sa o aduc in pozitie verticala si sa o introduc in lacasul din bascula.deci innarmati-va cu rabdare si succes daca aveti de schimbat aceasta bieleta ! cost bieleta:25 lei,iar manopera...0 lei!
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat tot ce tine de suspensia spate de la bucsi pana la amortizoare, ferodouri discuri si placute. Singurele care au ramas sunt bucsile din capul telescoapelor nu cele de jos cele de sus care am crezut ca vin direct pe telescop. Meseriasul a spus ca sunt bune si nu necesita schimbare. Insa la denivelari se aude un scartait in partea dreapta undeva sus cam in capul telescopului. Mai suspectez ceva citind aici pe forum dimensiunea bucsilor de la bara stabilizatoare ba ca sunt de 18 ba de 20 sau alte dimensiuni. Pe cele care le-am schimbat pe spate la mine scria 16 PE CELE NOI NU M-AM UITAT. Ma gandesc nu cumva cele noi sa fie de 18 si sa nu stranga cum trebuie bara stabilizatoare? Sau cele din capul telescopului sa fie buba.
Ramane de vazut in curand cand o sa ma duc cu ea la meserias si sa-i cer explicatii.
  • Y_GREC

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sal all. va rog, sa-mi spune-ti si mie, care sunte-ti in masura pt asa ceva....cam cat m-ar ajunge si pe mine sa schimb bucsaraia pe fata la un vectra A din 93. ma refer aici la ...bucse bascula, capete bara, bucse bara stabilizatoare, pivoti, flanse amortizor cu tot cu rulment, rulmentii pe fata ( astia stiu sigur ca trebuiesc schimbati ). va multumesc si astept rasp voastre. bft
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Gasesti la Vectra cateva subiecte. Iata unul: https://www.clubopel.com/vie...ight=bascula+fata
  • Y_GREC

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ms mihdoi Wink
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Y-Grec uite niste preturi,sper ca ti-s de folos
- bucsa bascula mare 2 buc – 44.46 ron
- bucsa bascula mica 2 buc – 25.54 ron
- pivot 2 buc - 75.87 ron
- cap bara 2 buc - 68.36 ron
- placute frana - 62.48 ron
- saboti - 67.17 ron
- cablu ambraiaj - 57.70 ron
- curea alternator - 16 ron
- burduf planetara 2 buc - 26.58 ron
- sonda apa - 14.22 ron
- filtru aer - 22.75 ron
- ambreiaj - 397.5 ron
- mocheta si buretele - 50 ron
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
O sa unesc discutia acolo .

Dar: E mai bine sa iei bascula cu totul, adica complet echipata.Pret e cam la fel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR