Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • soso.italia

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2004 2,2dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am o vectra sw 2,2tdr automatica mi sa aprins becul de avertizare din bord "cutia aut. defecta".ce ar putea fi?
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da mai multe detalii, ce bec sa aprins? cum arata becul?
SW ce semnifica? nu am mai auzit de SW asta , ce vectra este?
e nu am in bord nici un bec care sa se aprinda cind are cutia probleme Rolling Eyes
  • HerrDoc

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ma gindesc ca SW-sport wagon, deci o vectra combi ar fi...
  • mihait

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Tudor a scris:un sfat va dau ca om patit.Toti cei care au cutie automata pe vectra c sa fie atenti la radiator.(radiatorul este o consumabila la modelul asta de masina) si se schimba la 80.000 km.Altfel veti fi nevoiti sa schimbati cutia de viteze.Reparatia costa enorm si nu scapati sub 4000 euro.


Consumabila sau ....

Vectra C 2002 To 2004, Signum 2003 To 2004 - Engine Type: Z22 (SE - Vectra, YH - Signum), Z32SE, Y22DTR
AF23/33 Transmission - No Driving Torque Because Of Cooling Water In Transmission


Option: AF23/33 Transmission

In isolated cases the customer complains of a loss of drive and the following symptoms may be diagnosed:

- Failure codes P0700, P0715 or P0720 set
- Slight loss of cooling water
- Sediment in coolant expansion tank

This is caused by improper function of the seal ring at the oil cooler connection, which can cause the penetration of a small quantity of cooling fluid into the transmission oil.

An improved oil cooler / radiator has been introduced in production as of the following VINs:

Russelsheim - W0L0ZCF3541042598
Ellesmere Port - W0L0ZCF6848035197

In case of customer complaint, rework vehicles as described in Customer Satisfaction Program 06-R-016 (Vectra-C, Signum - Radiator) and Special Policy Program 06-P-017 (Vectra-C, Signum - Transmission Ventilation Hose).

Additionally it is essential to perform the following action:
- Clean oil cooler hoses by compressed air
- Flush oil cooler with approximately 200 ml ATF
- Coolant to be checked (e.g. ATF in coolant expansion tank) and to be replaced if necessary

Note: Please remove TSB 05-FR-27 from your records as it is no longer valid

TIS Number: E0001650
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cruger a scris:Din cate am vazut la a mea sunt 3 radiatoare. Unul pt racirea antigelului , unul pt aerul conditionat si unul pt uleiul din cutie. La vectra C cel de antigel e unu si acelasi cu cel de ulei pt cutie ? Racire separata , dar pe acelasi corp ma refer ? Deci 2 radiatoare intr-unul. Pai si cum naiba sa intre antigel in cutie ? Nu se poate si invers ? Ulei in antigel ? Hmmm. Nu pare prea verosimil dar daca zici ca ti s-a intamplat tie... Nu stiu ce sa zic. Cutia este Aisin. si din cate am citit despre ea are intercooler separat. Poate o fi alt model asta.


si la mine tot 3 radiatoare sunt ,
poate la unele modele sunt doar 2 ,
fiind un radiator impartit in 2, poare nu ar fi suficienta suprafata de racire si asta ar fi cauza,
multam Mihait
buna chestia cu suflatul radiatorului ,
cu ocazia asta vezi daca este radiatorul infundat
  • dan_armeanu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut ,, am un opel signum 2005....19cdti cutie automata si triptonica ,,, cutiea are si filtru de ulei ,,,
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cruger a scris:@HerrDoc Filtrul de ulei nu se schimba decat daca desfaci cutia. Nu figureaza ca si consumabila. In carte nu e specificat schimb de ulei, decat completare ,daca e nevoie, cu atat mai putin filtru. E bine sa schimbi uleiul totusi si sa pui dexron 3 care e echiv cu dexron 2 dar ceva imbunatatiri. Metoda de schimb este "flush" descrisa pe forum (dai cautare si gasesti). Referitor la consum e f bun. Mie imi consuma intr-e 12 si 13.5 urban mers normal. In carte e data 12.1. Sper ca te-ai edificat.


danarmeanu citeste mai itli Cauta si vei gasi!
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o Astra G automata si aseara am observat ca in momentul in care franez (masina se opreste) desi e in D ramane pe loc, ca si cum ar fi in N. Normal e ca masina sa plece usor chiar daca nu acelerezi deloc. Schimbul de ulei l-am facut la reprezentanta Radacini Motors, care initial imi bagasera Dextron II iar in urma documentarilor mele am aflat ca trebuia Dextron III (care atinge temperaturi mult mai apropiate de punctul de fierbere). Am fost din nou la ei si mi-au schimbat gratis uleiul. Oricum asta m-a ingrijorat deoarece chiar si la reprezentante se pare ca oamenii nu vad prea des cutii automate....
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca nici Dextron 3 nu e indicat, ci numai ulei original GM. Eu am facut schimbul la Di Bas cu ulei original GM. Sincer, nu am nici o problema.
  • francesa2008

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTi GTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am un opel vectra C GTS 1.9 CDTi si in momentul cand plec cu ea de pe loc dupa ce nu am consdus-o vreo 5-6 ore smuceste un pic cand o bag pe drive.daca dau cu spatele nu e pb ca nu face nimik.numai prima oara cand o pornesc.ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste rasp?multumesc
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:Cred ca nici Dextron 3 nu e indicat, ci numai ulei original GM. Eu am facut schimbul la Di Bas cu ulei original GM. Sincer, nu am nici o problema.


mai ai cumva 1 bidon din uleiul care lai pus la cutie?
daca da atasaza o poza sa vad daca este ca al meu
multumesc
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
o sa postez o fotografie cand o sa am....este ulei GM de origine de la reprezentanta Radacini Motors.....este echivalent dextron III
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
multumesc imo 2209
ma intereseaza ptr ca am cumparat ulei tot GM
dar pe bidon nu e trecut numic legat de cutie automata
  • florin_gts

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut.am un gts tiptronic.este normal sa se simta un mic soc la schimbare.eu as avea alta intrebare daca stiti sa imi spuneti.am motor de 2.2 benzina.z22se.zicea cineva ca este un motor slab.cum sa fie slab la 150 cp?
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salutare.M-am plans pe aici pe undeva de cutia de viteze ca face probleme.Acu este reparata si merge impecabil.A costat reparatia fix 10.000 ron asa ca cei cu vectra c sa mearga sa verifice radiatorul sau uleiul din cutie ca nu e de gluma.Cei de la opel nu au recunoscut ca BUBA este radiatorul prost conceput.Eu mi-am facut datoria si v-am anuntat si totusi sper sa nu patiti ce am patit eu.
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ce cutie ai?automata?
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
af 23/33.seria exacta nu o stiu
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
automata?si ce fel de probleme ai avut?si unde ai reparat-o?
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
pt inceptut schimba vitezele violent, smucit si dupa 15 mii km a cazut moarta.Nu se mai urnea din loc si am reparato la Arad la mercom.
  • vgv21

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Tudor a scris:pt inceptut schimba vitezele violent, smucit si dupa 15 mii km a cazut moarta.Nu se mai urnea din loc si am reparato la Arad la mercom.


Ca idee, ce ti-au facut si cat te-a costat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR