Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ciprian_lucian

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cristiandvd a scris:Greu de spus. Trebuie facuta o testare.


Unde? Smile
Skip ads

  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La marius(maiandrei) poti face testarea ( diagnoza) . Mai departe nu stiu sa te indru
. Era tipu din constanta care , zic baietii ca e ok.
  • ciprian_lucian

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Un update la problema mea.
O diagnoza mai lunga ne-a aratat ca nu are nimic AF40-ul (usurare intr-un fel), suspectam unul din cele 6 injectoare. In jurul a 1500-1600 turatii apare o vibratie si unul din injectoare nu functioneaza in parametrii normali - e insa foarte greu sa ne dam seama cu exactitate care. Am apelat la o solutie de curatat injectoarele pentru motoarele diesel care se pune in rezervor. Sa vedem cum evolueaza lucrurile. Adevarul e ca in ultima luna am mers de 2 ori foarte aproape de rezervorul complet gol, mai aveam fix 0.1 litri. Am vrut sa vad pana unde merge si cat de mare e rezerva pe 'roshu' si s-a intamplat sa nu fie nicio benzinarie in drum Smile
E posibil sa fi tras ceva aer sau gunoaie si de aici problema. Sper sa se rezolve. Daca nu, o sa investigam in continuare. Partea nasoala e accesul deloc facil la injectoare in cazul de fata, Z30DT.

E interesant totusi cum o problema a injectiei fix in momentul decelerarii, te poate face sa-ti blestemi cutia...

Va tin la curent.

Numai bine!
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salutare.am si eu o problema la cutie si nu stiu ce sa fac.cat este rece merge bine dar dupa o perioada smunceste din 2 in trei sau cateodata si invers.stie careva?
Skip ads

  • danbita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut catalin,
am avut si eu aceeasi problema ca si tine, smucea rau in treptele 2-3, 4-5, am intrebat in stanga si'n dreapta pana am dat de un baiata care se ocupa numai cu cutii automate si mi a zis ca problema este de la grupul de elctrovalve, sunt uzate si nu mai deschid bine..asta din cauza uleiului neschimbat la timp. totul s a rezolvat acum si sunt fff multumit de lucrarea lui. ar trebui sa vb cu el, ca poate nu e cazul sa l schimbi acel grup de electrovalve, poate te salveaza doar un schimb de ulei. te pot ajuta sa iei legatura cu el.

toate cele bune...!
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
si unde il pot gasi?uleiul a fost schimbat.
  • danbita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut,
iti las numarul lui de telefon,dar cu conditia sa ma anunti si pe mine daca se remediaza problema, am mai trimis 2 colegi de pe forum la el si sunt si ei ff multumiti, la mine a trebuit sa schimb acel grup de electrovalve.
Baiatul este din Bucuresti.
Alexandru : 0722308570

sa mi dai vesti bune,
toate cele bune....
  • danbita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@ Alesio: nu pot trimite mesaje.
sa stii ca te costa numai acel grup de electrovalve 1200-1400 euro, plus manopera. eu am dat 1200 plus manopera 300. exact la 2 sapt dupa s a scumpit aceea piesa,pt ca l-am trimis pe un coleg de pe acest forum si mi a zis ca a fost mai scump cu 200 euro.
l-am gasit pe acest baiat prin multe contactari, imi dadeau unii numai sume exorbitante, sume peste 100 mil lei vechi. am vrut sa o vand la un moment dat, dar mi a parut rau.
Skip ads

  • Alesio

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
@danbita

Multumesc pentru informatii, sper totusi sa nu fie cazul Smile
  • magdacata

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Buna, am citit cu interes ceea ce spuneti. De curand am cumparat un Opel Corsa C - cutie automata si a trebuit sa schimb distributia si radiatorul; din acest moment imi pierde ulei pe undeva pe la simering (parca asa spuneau cei de la service dar nu erau nici ei siguri). Problema mea este urmatoarea trebuie sa repar masina, trebuie sa schimb uleiul la cutie si oamenii de la service-ul opel nu vor sa o faca(nu stiu). Va rog sa ma indrumati unde as putea merge la cineva priceput in Pitesti, Bucuresti, Vilcea.Va multumesc.
  • danbita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@ magdacata:
incerc sa vin si eu in ajutorul tau, incearca te rog sa iei legatura cu Alexandru unde mi am reparat si eu masina, daca mi a schimbat un grup de electrovalve sigur stie sa schimbe si un ulei intr-o cutie..Smile
este si nr. lui de telefon mai sus.
bafta si sa ti rezolvi problemele...
  • magdacata

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2011

  • Mesaj Privat
multumesc
Skip ads

  • remmopnt

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna,
am citit mesajele voastre si am ramas pe ganduri vazand cat de costisitoare sunt reparatiile cutiilor automate... Am un Opel Signum 1.9 cdti, an fab. 2006, motor Z19DTH 150CP, cutie automata in 6 trepte. pe langa acea "balbaiala" pe care o are motorul la rece cand este in pozitia "P" si pe care eu o banuiesc ca este de la vre-un injector (poate sa nu fie adevarat), problema care ma nelinisteste total este ca imi apare o smuncitura numai cand masina trece din "P" in "R" , dar nu mereu, are momente cand nu trosneste. Mentionez ca in "D" functioneaza normal, treptele de viteza le schimba corespunzator.

Ar mai fi ceva... la plecarea de pe loc, cand apas acceleratia, nu reactioneaza promt, pare a avea o intarziere care nu este mai mare de o secunda, dar care, totusi, se observa... si demareaza parca mai greu...
Poate sa-mi spuna cineva ce are masina mea, cum as putea remedia si care ar fi costurile?

Va multumesc pentru timpul acordat!
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Smucitura din P in R este oarecum normala, DACA se intruneste o conditie:

masina sa fie ori in panta, ori in rampa.

Daca smuceste cand este pe teren perfect plan, atunci e o problema, intr-adevar. De remediat eu zic sa te lasi, pentru atata nu merita efortul si nici nu cred ca o sa-ti pice cutia din cauza asta.

Intarzierea iarasi e normala. Ai incercat un kickdown la plecarea de pe loc? Incearca-l si vezi daca e vreo diferenta.
  • remmopnt

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns!
"kickdown" nu am cum sa incerc pentru ca nu am aceasta optiune...
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
O ai. Apesi acceleratia blana, dar cu putere. Ai sa simti ca si cum mai e un buton acolo jos, care se apasa mai greu. Ar fi bine prima oara sa incerci undeva unde nu sunt masini in fata ta.
  • DaZe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Lao a scris:Smucitura din P in R este oarecum normala, DACA se intruneste o conditie:

masina sa fie ori in panta, ori in rampa.

Daca smuceste cand este pe teren perfect plan, atunci e o problema, intr-adevar. De remediat eu zic sa te lasi, pentru atata nu merita efortul si nici nu cred ca o sa-ti pice cutia din cauza asta.

Intarzierea iarasi e normala. Ai incercat un kickdown la plecarea de pe loc? Incearca-l si vezi daca e vreo diferenta.


Salut,
Dar daca smuceste din "R" in "D"? Very Happy
  • DaZe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Lao a scris:Parerea mea e ca uleiul nu a fost schimbat la timp si din cauza asta ti s-a cam dus si tie blocul cu valve. Odata ce incepe sa smuceasca nu prea mai ai cum s-o repari ieftin, asta din propria-mi experienta ti-o spun.

Ai putea totusi sa cumperi 6 litri de ulei recomandat pt cutia ta (nu stiu care este) si sa il schimbi de cate ori e nevoie pentru a schimba toti cei 6 litri. In mod normal ar trebui sa-l schimbi de 3 ori cate 2 litri.

Am mai spus-o si o repet: varianta de racire aleasa de GM este o porcarie. Ma refer la integrarea radiatorului pt uleiul cutiei in radiatorul de racire a apei/antigelului. Temperaturile ridicate omoara cutiile automate prin schimbarea calitatii uleiului din cutie.


Salut,
Am si eu o intrebare aparent stupida dar va rog tineti cont ca sunt necunoscator.
Cutia de viteze are propiu radiator de racire? Daca Da, racirea se face pe apa?

Am o problema similara, smuceste cand mut din "R" in "D" si uneori la schimbarea din treapta 2>3, 3>2. Asta doar cand uleiul este cald (90C).

Intr-o zi, dupa o plimbare de aproximativ 300km am observat ca sub masina aveam o pata , curgea ceva din dreptul cutiei. Sincer m-am speriat ca ar fi ulei dar era apa la simntul maini.
Am crezut ca o fi lichidul de la stergatoare dar nu avea miros, iar apa de la stergatoare se scurge pe aripa, nu?
  • conectic

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, eu am Signum 3l v6 cutie automata in 5 trepte am inteles ca este AF 23.
Problema aparuta este ca la viteze mai mare de 80-90 km/h intra intr-un fel de protectie, adica nu mai are decat treapa 5 si daca o trec in modul manual am doar 2 trepte 2 respectiv 5.Oprind motorul revine la normal schimband treptele de viteza in parametrii asta pana in pragul de viteza de 80-90.
Am schimbat uleiul,am fost la 2 diagnoze care mai de care mai diferite una de alta.
1.problema la convertizor si a 2-a diagnoza- cluch slipery
intebarea mea este daca a mai intalnit cineva simtomul acesta si cum a fost rezolvat, la cine si cat a costat?
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Daze: daca ai pata de ulei sub cutie, verifica si tu sa nu ai scurgeri la ea. Ma gandesc chiar la carcasa fisurata sau poate doar pe la vreun furtun care pleaca spre racitor. Smuciturile apar din cate stiu eu, ori de la utilizare aiurea a cutiei, ori de la lipsa de intretinere, ori de la amandoua in acelasi timp. Nu ar strica un schimb de ulei odata cu verificarea scurgerilor.

@conectic: la tine pare a fi vorba de consumabile. Convertorul si ambreiajele sunt consumabile.

Ce e mai rau e ca nu am intalnit/auzit pana acum de un mecanic bun la cutii automate, iar cei de care am auzit cer si pielea ursului din padure cand e vorba de o reparatie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR