Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
conectic...
la tine este corpul de electrovalve..mai sigur este selenoidul care face legatura lntre corp si camvertizor..
sau poate fii de la acele pistonase...din corp daca masina are peste 350000 sau 400000 km..exista posibilitatea sa pice si ele la un anumit nr. de km..
toate bune..
Skip ads

  • conectic

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
mariani a scris:conectic...
la tine este corpul de electrovalve..mai sigur este selenoidul care face legatura lntre corp si camvertizor..
sau poate fii de la acele pistonase...din corp daca masina are peste 350000 sau 400000 km..exista posibilitatea sa pice si ele la un anumit nr. de km..
toate bune..


Salut,cum crezi ca pot sa-mi dau seama ca selenoidul repectiv este cauza?Cam cat poate costa piesa respectiva?masina are 200000 km
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sal...
km..nu sunt multi...la ce simtome si km..sigur este acel selenoid..am avut eu documentatia ..dar a picat hardul pc-ului.. Sad
lti trimit un mess. cu nr meu de tell....
  • OLTEANU'

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Un salut tuturor utilizatorilor acestui minunat forum.Am incercat sa citesc dela cap la coada aceasta discutie referitoare la defectiunile pe care le-ati avut fiecare dintre voi la cutia automata dar se pare ca nu reusesc sa gasesc inca un raspuns pentru problemele mele.Am un opel vectra c an fabricatie 2007 motor 1.9 150cv diesel cu cutie automata.Masina am cumparat-o din Germania in 2010 cu 175000 km la bord iar acum are 224000.La inceput cutia se comporta impecabil dar dupa vreo 6 luni au inceput sa apara problemele.Cind cobora din treapta 4 in treapta 3 aveam impresia ca ma tampona cineva din spate,la schimbarea vitezelor 2-3 si 3-4 cind ajunge la 1800 de ture da impresia ca schimba iar dupa mai putin de o secunda acul de la turometru urca din nou pina la 2200 de ture iar apoi schimba si ultima problema este cind trebuie sa frinez la un semafor aproape de oprirea totala a masini am impresia ca sint pe o strada plina de gropi.Anul trecut in vara am dus masina la un mecanic si dupa ce i-am explicat aceste probleme mi-a spus ca este de vina blocul de electrovalve si trebuie schimbat.Pret reparatie 1550 euro.A fost schimbat blocul de elctrovalve si pentru cam 2000 km cutia sa comportat bine dar au inceput sa reapara o parte di problemele anterioare in afara de lovitura din spate la trecerea din treapta 4 in 3.In toamna m-am intors din nou la mecanic si a pus calculatorul pe masina dar nu a gasit nici o eroare si mi-a spus ca pentru el cutia merge perfect si nu sunt probleme.De vreo 2 luni a mai aparut o problema : la schimbarea vitezei 1-2 face ca un ambreaj care patineaza adica se tureaza in gol motorul,dar numai daca temperatura este mult sub 0.Va rog sa ma credeti ca sunt intr-o mare dilema si nu inteleg care este solutia la toate aceste probleme.Multumesc anticipat tuturor celor care vor veni cu solutii la rezolvarea acestor probleme
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
As tinde sa cred ca s-au cam dus discurile. Am inteles ca nu e foarte costisitor sa le schimbi. Doar munca e ceva mai laborioasa, se desface cutia. Mai multe detalii nu am, dar imi pare ca e o problema de consumabile. Wink
  • OLTEANU'

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut Lao si mersi pentru raspunsul tau.La cit crezi ca ar ajunge costurile reparatiei dupa parerea ta?Anul trecut cind a fost desfacuta cutia si schimbat blocul de electrovalvole mecanicul a zis ca alte probleme nu mai sunt.Nu mai sti in cine sa ai incredere.Tu cunosti un mecanic bun in zona pentru ca eu sunt din Valcea?
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate nu stiu, nici prin zona, nici prin alte parti. Ca sa schimbi blocul cu valve nu desfaci cutia, e o operatiune simpla. Teoretic, orice mecanic specializat pe cutii automate ar trebui sa poata schimba discurile fara probleme. Din cate-mi aduc aminte erau ceva anunturi ale meseriasilor in cutii automate in revista Auto Supermarket. Wink Ca si costuri, mai mult manopera, discurile din cate stiu eu sunt de ordinul catorva Euro/buc.
  • marian.nita

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 22DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Am un Opel Vectra C, Y22DTR, cutie AF33. Cateodata, cand se incalzeste uleiul in cutie, incepe si smuceste la plecarea de pe loc( intarziere cca 5 secunde), se simte brutal si debraierea automata (fara sa o bag in N), in mers smuceste tare la franare...cand ajunge in treapta 1. Daca merg cu ea mai mult timp in aceste conditii, incepe sa schimbe aiurea si intra in modul AVARIE( apare martorul galben pe bord: masina+cheie fixa). De curand am schimbat uleiul de la cutie(jumatate)-cca 3.5l, cel vechi fiind foarte uzat. Dupa ce am citit tot topicul, inclin sa cred ca este vorba de acel selenoid(solenoid) SLT de care ne scria si mariani. Am gasit in America numai set de 3: SLT, SLU si SLS. Mariani, te rog sa-mi dai numarul tau de telefon pentru a putea lua legatura cu tine si a reusi sa rezolv problema care ma scoate deja din minti(un disconfort imens). Astept pareri din partea dumneavoastra.

Multumesc,
Skip ads

  • dejavu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut marian.nita,

Eu si inca un coleg de aici ne-am reparat cutiile la cineva din Bucuresti (eu am aflat de la el, cand am avut la randul meu probleme). Daca vrei iti pot lasa un numar de telefon in pm poate este in masura sa te ajute. Din pacate atat eu si colegul in cauza aveam AF40 care necesita schimbarea totala a blocului de electrovalve din cutie lucru care ne-a usturat (1300 euro ma dus pe mine - bloc de electrovalve nou nout, comandat din Olanda, daca nu ma insel). In cazul tau s-ar putea sa scapi "ieftin" intru-cat se pot schimba doar solenoizii cu probleme.

O alta varianta ar fi sa incerci sa ii pui o intrebare lui maiandrei. (Eu ulterior am regretat ca m-am aruncat la cei 1300 euro, simt ca daca ma interesam mai mult poate gaseam ceva mai ieftin). Imi amintesc ca intr-o discutie trecatoare la el in service mi-a zis la un momentdat ca stie / a auzit sau ceva de genul un tip din x tara care repara modelul asta de cutii. Persoana in cauza se pare ca era destul de cunoscuta pe forumurile din UK daca nu ma insel, in sensul asta. Stiu ca el repara fie la schimb cu cea stricata fie iti trimitea direct una reconditionata (asta era in cazul AF40). Stiu ca varianta asta era mai ieftina... acum vezi si tu, pe mine nu ma mai interesar problema asta deoarece aveam deja reparata cutia de 6 luni...
  • marian.nita

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 22DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut Dejavu,

Da-mi, te rog, numarul de telefon al celui care ti-a reparat cutia. Am incercat sa dau de Marius(maiandrei), dar nu l-am putut contacta, din pacate.

Iti multumesc pentru promptituine!
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sal...
Olteanu...la tine se pare ca este comvertizorul de cuplu...
el se comporta ...
  • CAMELIA NATALIA

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2012

  • Mesaj Privat
si eu am un vectra c 2.2 automat(tiptronic)2004 in momentul in care se incalzeste si stau la semafor se simte o smucitura foarte puternica,iar cand pun frana se simte ca si cand ar schimba cu intarziere.Am fost la reprezentanta OPEL la bulgari(este mai aproape de mine) si mi-a spus ca de vina este calculatorul cutiei,altii spun ca este cutia.Nu stiu ce sa mai zic.Poate cineva sa ma ajute?MULTUMESC
Skip ads

  • .ionutz.

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut am o vectra c gts 2004 y22dtr nu stiu ce model de cutie automata am , imi face urmatoarele probleme la plecarea de pe loc se tureaza motorul si pleaca greu si daca merg cu ea cu viteza in exterior cand ajung in oras si opresc la un semafor cand sa plec de pe loc se tureaza si pleaca si mai greu imi arata pe instant 39 litri si deabi pleaca de pe loc si daca opresc motorul si il pornesc imediat isi revine. ajutatima va rog.
  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Dupa mai multe ore de citit acest topic am ajuns la concluzia ca si la mine ceva nu e in regula la functionarea cutiei, respectiv af-40.
Si anume: nu am smucituri de genul cand cuplez in D sau la plecarea de pe loc, in N ,in mers la schimbarea vitezelor in + sau in -,la rece la cald etc, doar ca se simte o smucitura la cuplarea in viteza atunci cand sunt in mers; de exemplu prin oras la 30-40km/h daca iau piciorul de pe acceleratie turometrul cade la relanti, ca si cum s-ar decupla cutia de motor, iar cand accelerez din nou se simte o smucitura, la cuplarea cutiei si revenirea in turatie a motorului, si nu cred sa fie ceva normal, ce-i drept smucitura nu e violenta dar se simte . Nu stiu daca am folosit cei mai adecvati termeni in relatarea mea insa sper ca v-am putut face o idee.
Are cineva o idee de la ce ar putea fi, sau ceva asemanator cu relatarile mele? Multumesc anticipat
  • Yuumy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@Signum`06
Deci, si eu am avut aceas problema. in momentul cuplari in D smucea si cupla cu o intarziere de 1.5/2 secunde.
Am fost cu ea la service in germania (Eram in Germania cand a inceput sa faca asa), au spus ca este o uzura normala la cutiile de viteza automate si ca nu trebuie sa schimb uleiul, deoarece la acest model de cutie nu se schimba (Avea 150.000km masinuta).
Smucitura nu era foarte agresiva atunci, urmand sa se agraveze...
A inceput sa-mi faca usor si in treapa 2 (Exact ce spui tu, 20/30km/h, logic in momentul receri in acea treapta).
Am fost cu ea la Opel in Romania mi-au spus ca este dusa cutia si cu 4000 euro imi aduce alta noua... Smile))) =))))) =))))) Cu bani aia imi mai cumpar una si fac din 2 > 1, mai raman si cu piese de schimb Smile

Am fost la un service care se ocupa doar de cuti in Bucuresti, s-a suit mecanicul in ea, sa jucat putin cu vitezele si mi-a spus "Este dus blocul de valve", 3 zile sa comandam unul din Germania + 3 zile reparatiile = 1200 Euro...

Toate bune si frumoase, nu aveam bani astea asa ca am mai cautat, am auzit de un mecanic bun de la un prieten si am fost la el, el a spus ca ar fi pinioni din cutie.
Au desfacut cutie, cutia era in stare perfecta, au schimbat ulei si garnituri si s-au apucat de blocul de comanda.

timp: 5 Saptamani
Cost: 600 Euro

problema: 3 Valve duse (treapta 1, 2, 3), apropo masina numai sarea de treapta 3 chiar daca pe display imi aparea ca ca ar schimba. In bucuresti nu prea ai nevoie de treapta 5, fiind motor mare nici nu prea iti dadeai seama ca ea sta mai mult forjata, nici nu mi-a recut prin cap sa fiu atent la chestia asta...
consum cand aveam problema? Vara 15% iar iarna am ajuns si la 18%!

Au comandat valvele din Turcia si a trebuit sa dea blocul de comanda jos de aprox. 16 ori pana au nimerit reglajele. El fiind si extrem de ocupat cu alte masini cu probleme minore a durat o o luna si 1 saptamana...

Opelul meu este Vectra C, 2.2 din 2002 (Dupa luna 04).
Toti mecanici mi-au spus ca aceste cutii sunt extrem de problematice si dificil de reparat.
mi-au garantat 60.000km pt. reparatii.

Acum vedem cat o merge.. sincer nu merita investitia dar asta este.. sa cumperi o cutie SH din strainatate nu ar fi o optiune, trebuie sa mergi cu masina sa vezi daca acea cutie are sau nu probleme, iar daca masina merge de ce ar vinde doar cutia?
Risti sa-ti iei o teapa foarte mare.

Fugi cu ea la un mecanic, ai grija sa stie ce face ca altfel te duci s-o iei cu rampa de la el.
Si btw: pune niste bani de-o parte pt. ziua plati.

Toate cele bune!
  • fratila

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sal,
am si eu un vectra c gts 2.2 y22dtr cutie af33 ,citind tot topicul nu am gasit nimic asemanator,detaliez si eu dupa cum urmeaza: la mersul in modul D intre 55 km/h si 80km/h se simte un trepidaj deranjant ce vine din cutie (ceva asemanator cu mersul rotilor pe marcajul acela de pe autostrada ) precizez ca in aceasta situatie am si o fluctuatie a turometrului ca si cum s-ar sugruma cutia dar acest trepidaj nu este continu ci discontinu.....,Aceasta trepidatie apare doar daca tin o viteza constanta(cu sau fara ajutorul pilotului automat) .In toata acesta perioada daca cuplez cutia in modul manual sau apas butonul de iarna al cutiei aceasta trepidatie dispare .Dupa o inlocuire a convertizorului de cuplu am ajuns la ultima varianta aceea a corpului de electrovalve .Binenteles nu doresc schibarea corpului de electrovalve ci reconditionarea lui...
Am urmatoare eroare la cutie p 1743-60 ,as dori sa stiu un diagnostic corect al cutiiei si mai ales ce selenoizii trebui schimbati pentru remedierea problemei... daca exista vreun coleg de forum care ma poate ajuta ... help me!
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Acesta este un tabel cu ordinea de functionare a ambreiajelor si franelor din cutia automata AF40. In plus fata de tabel mai exista un ambreiaj in convertorul de cuplu.
*Marcat cu x inseamna ambreiaj sau frana cuplata.


  • Yuumy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2012

  • Mesaj Privat
fratila a scris:Sal,
am si eu un vectra c gts 2.2 y22dtr cutie af33 ,citind tot topicul nu am gasit nimic asemanator,detaliez si eu dupa cum urmeaza: la mersul in modul D intre 55 km/h si 80km/h se simte un trepidaj deranjant ce vine din cutie (ceva asemanator cu mersul rotilor pe marcajul acela de pe autostrada ) precizez ca in aceasta situatie am si o fluctuatie a turometrului ca si cum s-ar sugruma cutia dar acest trepidaj nu este continu ci discontinu.....,Aceasta trepidatie apare doar daca tin o viteza constanta(cu sau fara ajutorul pilotului automat) .In toata acesta perioada daca cuplez cutia in modul manual sau apas butonul de iarna al cutiei aceasta trepidatie dispare .Dupa o inlocuire a convertizorului de cuplu am ajuns la ultima varianta aceea a corpului de electrovalve .Binenteles nu doresc schibarea corpului de electrovalve ci reconditionarea lui...
Am urmatoare eroare la cutie p 1743-60 ,as dori sa stiu un diagnostic corect al cutiiei si mai ales ce selenoizii trebui schimbati pentru remedierea problemei... daca exista vreun coleg de forum care ma poate ajuta ... help me!


Salut,
Daca esti din bucuresti iti dau nr. de tel. a unor baieti care se ocupa doar de cutii automate.
Diagnoza este gratuita, ei mi-au reconditionat mie blocul de valve la Vectra C, 2.2: 0722 308 570
Vb. cu ei, explicale problema si eventual da o fuga pana acolo.
Cu cat astepti mai mult cu atat problema devine mai costisitoare.
  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Yuumy
Ms de sfat, nu ma asteptam la o veste buna oricum si sincer nu am un mecanic atat de incredere in oras la mine la care sa ii incredintez cutia......decat sa am o surpriza si mai mare , mai bine o las mai moale si mai merg cat de cat asa cu ea pana o sa am bani sa remediez problema.
Toate bune.
  • .ionutz.

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Yuumy
daca este vorba de cei din crangasi am fost eu la ei si e unu gras acolo de incearca sa te faa de bani rau de tot mie azis ca imi ia 1000 euro sa imi schimbe convertorul ca cica de acolo e problema mea dar poate sa mai fie si alceva ca pana nu da cutia jos nu stie si daca mai erea si alceva de mai facea tot 1000 euro bai bine imi loam oa alta masina lafel iam spus ca ma intorc in 2 zile la el si nu am mai dat pe acolo
sunt cu oichi numai dupa bani
mia zis ca nu ma mai tine cutia mai mult de o luna si de atunci a trecut un an si 15000 km si merge lafel
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR