Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
a fost schimbata toata cutia de viteze.Cu tot cu transportul masinii din iasi pana la arad pe platforma m-a costat 140 mil.
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca cutia e noua? e bun pretul!
daca e folosita? e mult!
in afara de tine si un taximetrist din C-ta nu am mai auzit pe nimeni sa aiva probleme la modelul asta de cutie
AF33
poate primul proprietar al masini a lovit-o in fata mai tare si o fi patit ceva, s-o fi deplasat de la locul lui radiatorul sau poate altceva.
si inca o problema ar putea fi:
acum ceva vreme am schimbat garnitura de la pompa de vacum si am gasit un furtun care intra in cutie in partea de sus deasupra volantei putin spre cutie,
mi sa parut ca este indoit prea mult ,
deci putea fi obturat si desigur nu circula suficient ulei prin el,
asa ca am facut o improvizatie si am legat furtunul in asa fel incit sa stea drept
asa ca ar putea fi mai multe cauzele
ptr ca am inteles ca uleiul ala este foarte subtire si nu vad cum se poate infunda radiatorul
furtunele pe care circula nu pot fi subtiri ca acul
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cei de la service mi-au spus ca au mai reparat astfel de cutii de la vectra.Oricum radiatorul nou are alta constructie si nu mai poate amesteca fluidele.TE asigur ca sunt multi care au problema asta si nu numai la opel ci si la mercedes e classe 270 cdi.
  • xsu
  • **
  • 66 mesaje
  • din 19 Jun 2007
  • Vectra 1995 20NE
  • Bucuresti
  • xsu

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sal.am mai scris si in alt topic.opelul meu din 95 are pb la cutia automata.la inceput nu intra in marsarier.acum intra,insa au aparut zvacniturile la sch treptei de viteza.mi-au cerut la service-urile specialiste in asa ceva peste 1000 de euro.unii ma sfatuiesc sa sch. uleiul dar sunt sceptic ca isi va reveni doar din asta.am gasit sa sch, cutia cu una sh.,in jur de 10-15 milioane cu tot cu montaj la dezmebrari.ce ma sfatuiti sa fac?altii spun sa pun o cutie manuala,ca merge.totusi,imi e frica ca nu or sa o monteze cum trebuie.poate ma insel.
Skip ads

  • danielbadoi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1995 1800
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
se poate monta cutie manuala fara nici o problema.. am mai auzit treaba asta si nu am auzit sa fi existat probleme.. eu te sfatuiesc sa mergi tot pe automata ca este mult mai confortabila.. mie daca mi s-ar duce cutia , tot automata am si eu, m-as duce in germania si as cumpara un vectra cu, cutie automata si as inlocui-o. In Germania o astfel de masina nu costa mai mult de500-600euro si mai ramai si cu piese de rezerva. Iti zic cum as proceda eu.. Apropo eu am tot din 95vectra si sincer se simpte si la mine dar numai la plecarea de pe loc adica.. cand schimb de pe N pe D sau de pe N pe R, dar acea trepidatie e din cauza ca masina da sa plece cand u ai schimbat viteza.. asta nu e o problema. Mentionez nu e o trepidatie puternica, numai daca esti foarte atent atunci se simpte.
  • xsu
  • **
  • 66 mesaje
  • din 19 Jun 2007
  • Vectra 1995 20NE
  • Bucuresti
  • xsu

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am pus deja cutie manuala.e mai greu pana ma obisnuiesc cu ea.
  • Petre Vectra

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mariani a scris:vreau sa schimb uleiul din cutia de viteze si nu gasesc joja,
sau macar sa verific nivelul
multumesc Rolling Eyes


Nu are! Busonul are in el un surub care daca este desfacut putin curge sau nu curge ulei in functie de cat mai ai in cutie
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Petre Vectra a scris:
mariani a scris:vreau sa schimb uleiul din cutia de viteze si nu gasesc joja,
sau macar sa verific nivelul
multumesc Rolling Eyes


Nu are! Busonul are in el un surub care daca este desfacut putin curge sau nu curge ulei in functie de cat mai ai in cutie


daca sti? spune-ne si unde este situat busonul asta Petre!..
ptr ca eu vreau sa verific nivelul dar mam tot uitat dupa el dar nu am gasit nimic..
Skip ads

  • Petre Vectra

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mariani a scris:
Petre Vectra a scris:
mariani a scris:vreau sa schimb uleiul din cutia de viteze si nu gasesc joja,
sau macar sa verific nivelul
multumesc Rolling Eyes


Nu are! Busonul are in el un surub care daca este desfacut putin curge sau nu curge ulei in functie de cat mai ai in cutie


daca sti? spune-ne si unde este situat busonul asta Petre!..
ptr ca eu vreau sa verific nivelul dar mam tot uitat dupa el dar nu am gasit nimic..


In partea inferioara a cutiei de viteze( suprafata dinspre sol), este busonul de golire. Asa cum am spus, in busonul mare are un surub mic ce se desface cu o cheie imbus sau o cheie stelata. Practic este un surub mic insurubat in cel mare( de golire). Surubul mic este prelungit( in interiorul cutiei) cu o teava ce are inaltimea egala cu nivelul de ulei prescris de fabricant. Daca slabesti acel surub mic si uleiul este la nivelul corect, incepe sa curga, indicand faptul ca este la nivel, daca nu curge se completeaza cu ulei prescris de producator prin orificiul superior al carterului(carcasa) cutiei de viteze, incgis tot cu un surub etans.
De retinut:
1. Uleiul la cutia de viteze automata se schimba la 50-80 mii km, dupa cum indica fabricantul. La Opelul vectra C 2005 la 80 mii.
2. Uleiul nu curge tot din cutie. Ex. Vectra, BMW, fabricantul pune 7 litrii ulei , la schimb curg doar trei si se completeaza trei, apoi se golesc din nou cei trei si se completeaza din nou trei. Mecanicul de la Opel in Austria, asa a procedat la mine. Circa 4 l. raman in circuitele de comutatie din cutie.Cu salutari Petre
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns Petre!
dar de unde sti ca uleiul din cutie se schimba la 50/80 mii ?
ptr ca eu am fost la reprezentanta opel C-ta si un mecanic sa uitat pe calculator in TIS sau cum se numeste programul ala si nu a gasit nimic referitor la schimbatul uleiului din cutie ,
a spus doar ca se completeaza la nevoie,
si chestia asta o mai sustine si alti colegi din club ( nu mai stiu ce topic ) dar sigur am citit aici in club,
dar oricum multumesc ptr informatii, asa pot verifica singur uleiul,
toate bune..
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
corect, uleiul de cutie automata in conditii normale de utilizare nu se schimba....asta am gasit in manual si mi-au confirmat si mecanicii de la reprezentanta
  • Petre Vectra

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2008

  • Mesaj Privat
DoubleG a scris:Salut.

Ce tip de cutie ai?
AFXX - cat?

Eu am AF41, si nu am joja. Am schimbat de curand uleiul, pentru ca la cuplarea in D, dadea un soc destul de puternic, insa nu mereu.
Problema inca nu s-a rezolvat, si trebuie sa mai investighez.
Daca a mai avut cineva problema asta si a gasit si o rezolvare, ramane sa dau eu de baut.


Salut
Poate e cam tarziu sa vorbim dar exact acelasi lucru il am si eu la o cutie automata de Vectra C Signum, model cutie AF 40-6. Am schimbat uleiul si degeaba. La plecare dimineata tin frana si trec rapid din P in D,plecarea este lina sa cu cel mult un soc mic. Dupa ce se incalzeste uleiul, la plecarea din loc merg foarte,foarte scurt din N in D si inapoi apoi cuplez din nou D si plecarea este cu un soc deasemeni mic.
Ar fi util sa mai tinem legatura. Trebuie sa existe o solutie. BMW-urile si mercedesurile nu au astfel de probleme! Au si alte preturi!
Cu stima, Petre
Skip ads

  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
daca iti face figuri cutia te sfatuiesc sa mergi la un service de cutii automate.la tine sigur este vorba de niste garnituri din cutie care sunt uzate iar daca nu le schimbi la timp o pierzi.Asa am patit si eu si m-am dus prea tarziu la reparatie.mie imi cazuse toata cutia inclusiv partea electrica din cutie(niste fise cu multe fire)
  • xsu
  • **
  • 66 mesaje
  • din 19 Jun 2007
  • Vectra 1995 20NE
  • Bucuresti
  • xsu

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la mine a fost mai rau.nu mai intra deloc in marsarier.mi-au cerut 1500 de euro sa o repare.pana la urma am pus una manuala cu 500 e de la dezmembrari.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Tudor a scris:daca iti face figuri cutia te sfatuiesc sa mergi la un service de cutii automate.la tine sigur este vorba de niste garnituri din cutie care sunt uzate iar daca nu le schimbi la timp o pierzi.Asa am patit si eu si m-am dus prea tarziu la reparatie.mie imi cazuse toata cutia inclusiv partea electrica din cutie(niste fise cu multe fire)



Tudor ... la tine banuiesc ca a avut un accident sa o lovitura in partea din fata fostul proprietar...
si asta fiind cauza problemelor tale( trecerea uleiului din racitorul uleiului in antigel)
ptr ca mi se pare ca este prea putini 130/150 mii de km sa tina o cutie folosita corespunzator,
Petre ... e normal sa aiva socul acela cind muti din N in D sau invers fara sa calci frina aproximativ 2/3 secunde
ptr a iesi din viteza,
asa se simte la toate cutiile de vectra c,
poate la mecedes sau BMW nu se simte dar la opel se simte ( sa ne spuna si noua cine are cutie automata Vectra C si nu are socurile acelea mici la trecerea manetei da la N la D sau invers fara a calca frina cca 2/3 secunde)
se mai simte un soc cind intra in treapta a patra la 40/50 km /h cind o schimbi manual
nu vreau sa deranjez pe nimeni !...
dar asa tre sa se manifeste masina la schimbarea manetei intre P si D,
si cind muti maneta din R in N sau din R in P se simte un soc ptr ca daca ti frina apasata in R nu debraiaza si ramine in viteza(Marsarier) ,
asa se simte la mine si din asta am dedus ca nu scoate din viteza,
toate bune..
  • mishulatosu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Tudor a scris:Cei de la service mi-au spus ca au mai reparat astfel de cutii de la vectra.Oricum radiatorul nou are alta constructie si nu mai poate amesteca fluidele.TE asigur ca sunt multi care au problema asta si nu numai la opel ci si la mercedes e classe 270 cdi.



offf,degeaba am citit inainte ce ai patit tu tudor ca nu mam dus, acum...e si cutia mea varza
insa sa defectat dintro data fara alte simptome,cineva mia desfacut capacul si a spus ca inauntru este numai rugina...?
ma sfatuieste sa caut o cutie second...eu merg totusi pe ideea schimbari pieselor si pe racire separata,am gasit in bucuresti o firma care zice ca ar face asa ceva....tu ce sfat imi dai?
a ta sa comportat aiurea cu mult inainte sa cada de tot sa se rupa cum zici tu?
am sanse ca sa nu fie totul stricat in ea ci numai anumite componente?
tie tia schimbat radiatorul sau tia pus altul numai pentru cutie?(asa cum miau zis cei din bucuresti ca or sami faca)
miau zis ca reparatia mar duce undeva la 3000 de euro...offf Crying or Very sad
multumesc si astept un raspuns cat mai urgent de la tine eventual pe mail mishulatosu@yahoo.ca
multumesc inca o data
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine tot 3 mii de euro a costat dar te sfatuiesc sa mergi la cineva care se pricepe sau care este serios.In Bucuresti sigur iti vei lua o teapa mare.Eu nu le fac reclama dar am fost la Arad la Mercom(tocmai din Iasi) si am fost placut surprins de profesionalismul baietilor.Mie mi-au schimbat cam asa ceva: garnituri(sunt un fel de discuri de ambreiaj foarte multe la numar), convertizor, fise cu fire , radiator(la radiator nu cred ca mai poate cineva sa-ti puna unul separat pt ca astfel ai avea 4 radiatoare si nu vad unde incap in inghesuiala aia), filtru si ulei plus alte piese de care nu mai stiu ca nu ma pricep.
La mine cutia la inceput schimba mai violent pana a cazut moarta in mijlocul intersectiei si mai era si iarna.
Dar sa fii atent ca daca iti pune piese ieftine nu o sa te tina.
Dupa ce o repari nici nu trebuie sa sesizezi cand se schimba vitea.Sa nu accepti compromisuri.
  • lica78

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
imo2209 a scris:corect, uleiul de cutie automata in conditii normale de utilizare nu se schimba....asta am gasit in manual si mi-au confirmat si mecanicii de la reprezentanta


Eu am fost la reprezentanta si mi-au spus ca daca vreau pot sa-mi schimbe filtrul si uleiul din cutia de viteze.
Filtrul 880 RON, si uleiul 155 RON/litru.
Nu stiu ce sa mai cred despre cutiile astea automate, la mine se simte cate un mic soc cand masina stationeaza, pedala de frana este apasata si schimb treptele; in mers schimbarea vitezelor se face lin fara smucituri.
  • Tudor

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie:
  • Masina: Signum 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2004

  • Mesaj Privat
schimba filtrul si uleiul si bucurate de masina.Have fun
  • imo2209

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am fost la reprezentanta si mi-au spus ca daca vreau pot sa-mi schimbe filtrul si uleiul din cutia de viteze.
Filtrul 880 RON, si uleiul 155 RON/litru.
Nu stiu ce sa mai cred despre cutiile astea automate, la mine se simte cate un mic soc cand masina stationeaza, pedala de frana este apasata si schimb treptele; in mers schimbarea vitezelor se face lin fara smucituri.[/quote]

la ce mecanici?ce service?..ai mare grija, asa cum povesteam intr-un post anterior pana si mecanicii de la reprezentante (in speta Radacini Motors) o scalda in problema cutiilor automate....am mai auzit de mecanici de la service-uri de cartier care masoara nivelul de ulei din cutie cu motorul oprit Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR