Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Remus28m

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am pus masina pe tester...de 4 ori...eroare este P 0400....si..de aici vre-o 5-6 pareri...
Skip ads

  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
daca vrei sa elimini catalizatorul de pe lista posibilelor defectiuni, fa un test de noxe la un service, dureaza cateva minute.
  • guess_who

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mi-a dat si mie aceeasi eroare si am fost cu ea la opel la tester.concluzia:EGR! zicea ceva de debit in exces..mai bine du-te la opel.te costa 60 ron dar macar afli sigur ce are
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
guess_who a scris:mi-a dat si mie aceeasi eroare si am fost cu ea la opel la tester.concluzia:EGR! zicea ceva de debit in exces..mai bine du-te la opel.te costa 60 ron dar macar afli sigur ce are


Se poate curata usor, daca nu ai facut-o, este un topic la subiect. In urma cu 80k m-a deranjat si pe mine si de atunci tot la 4 luni il curat. Recomand o intretinere periodica.
Skip ads

  • Remus28m

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri...deci sa inteleg ca acest egr la motoarele cdti..in speta la un motor z17 dtl se poate curata...?...si cat ar costa aceasta operatie...?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se curata si la Z17DTL. Este mult de demontat dar asta e...gindire de macaronar.
  • puiubimboi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
da eu am rezolvat treaba............mi-a curatat EGR-ul si mi-a sters eroarea din calculator........
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
fratilor aceeasi problema o am si eu
cu acest martor aprins in bord
am venit cu masina din germ toate bune si frumoase
peste 2 luni am surpriza sa se aprinda martorica
normal ca m-am impancientat si am fost cu ea la di-bas
fartior erau acolo vreo 5 mecanici toti cu pareri diferite
1 ba egr 2 ba trother bodi 3 ba sonda lu papuc 4 ba debitmeru
nimeni nu stia sa imi spuna si mie un raspuns exact
ma rog. au curatat baietii egr-ul
au sters eroarea
am plecat nu am mers nici 1 km se aprinde beculetu iar
dupa ce sa aprins mi se oprea motorul cind apasam pe amreiaj
daca nu o tineam turata pa la revedere trebuia sa dau la cheie
ma intorc
ma duc vb vine alt mecani si plec cu el in test
o alearga ala de ii sar valvele siculmea ca nu mai facea nimik
sterg eroarea
plec spre casa ok
a doua zi cind dau la chei surprza marotul stins dar in schimb am mici oscilatii la turometru ba la 500 se duce la 800 iar scade timp de 30 sec si dupa isi revine perfect
plec cu ea la vreo 200 m iar se aprinde martorica
ok
ma duc la alt service
se uita astia si gasesc ca nu am nu stiu ce garnitura intre catalizator si teava de esapament
o comand o pun
sterg erorile
masina parca era ca noua
platesc plec
dupa 20 mine
cind dau la cheie se aprinde iar martorica
ajung acasa
o opresc o pornesc si iar incep acele mici oscilatii si cu martorul aprins
ma duc iar la serv unde am fost o pun baietii la test si iar incep parerile
1 bobina de inductie 2 alternatorul 3 surpriza catalizatoru 4 sondele
5 bujiile
saracii nici eu nu mai stiuau ce sa zica asa ca pe unde am fost nu stiu ce sa mai zic
am auzit multa lume sa schimb catalizatorul.eu am euro4 si cam costa si nu prea m-as indura sa dau atitia bani pe el
sincer nici eu nu mai stiu ce sa fac
si tot merg cu martorul aprins
masina mere bine nu e afectata deloc
numai ca am acele mici oscilatii de turatie la incceput cred ca vre-o 30 sec si dupaia masina mere bine si in sarcina si tot
vreau pareri pt ca nu stiu ce sa mai fac vreu o solutie
cind se mai fac intanliri as veni sa va uitati si voi la masina sa va dati cu parera
chiar nu mai stiu ce s afac sunt disperat
ajutorrrrrrrrrr
Skip ads

  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am uitat ceva
am un astra g din 2001 benzen 1.6 16 v 103 cai 74 kw
astept cu nerabdare un raspuns
  • ionutcatalin_bic

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ce coduri de eroare ai?
daca e din catalizator ar trebui sa iti iasa eroare pe sonda lamba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
marcus24007 se curata throttle body si EGR care la voi se imput repede ca aceste motoare consuma ulei.
  • mmese

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema cu becul respectiv care de o vreme e aprins tot timpul, de cand pornesc masina, indiferent de viteza. (Am un Opel Astra G 2001, motor benzina 1.6, Z16SE)
Am aplicata metoda "agrafa" si mi-a dat urmatoarele coduri de eroare, in ordine: 0400 si 0335.
Probleme aparute (le mentionez pentru ca poate ajuta, din ce am citit si pe alte thread-uri legate de problema asta):
- becul respectiv mi s-a mai aprins ocazional de vreo 2 ori, s-a rezolvat dupa ce am schimbat filtrul de benzina (era destul de murdar); am incercat asta si acuma dar nu a mai tinut figura
- acuma vreo 2 luni am avut o problema in sensul ca nu vroia sa mai porneasca la "cald" decat ajutata cu un pic de aceleratie, altfel motorul murea; la rece pornea din prima fara probleme; am fost la un mecanic care mi-a zis ca a schimbat nu stiu ce furtun de admisie si a curatat de calamina (nu ma pricep prea bine); ideea e ca nu am mai avut problema respectiva
- de cand am masina, motorul consuma ceva ulei, la 10.000 km trebuie sa completez cam 1,5-2l; am fost si la diagnoza si la test de compresie, am schimbat simeringurile de supapa, etc. fara sa descopar se pare cauza reala

As fi recunoscator daca as putea obtine o parere de la cunoscatorii de pe acest forum legat de codurile de eroare mentionate inainte sa intreprind ceva actiuni.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle body, vezi ca ai o gaura fina infundata.
Curata EGR.
Schimba senzor crankshaft.

Da o cautare ca sa vezi ce si cum.
  • mmese

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, voi reveni cu concluzii.
  • mmese

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cu scuze pentru intarziere ...
Am curatat valva EGR, era super murdara, de-a dreptul carbune intarit, a trebuit insistat foarte mult. Becul nu s-a stins imediat, dar s-a stins dupa aproximativ 100 si ceva de km si nu s-a mai aprins de atunci, asa ca problema s-a rezolvat.
Multumesc pentru sfaturile primite.
  • lotus208208

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut mmese,
am si eu aceeasi problema. poti sa imi lasi un numar de telefon sa te intreb cum ai rezolvat problema?
ai fost la reprezentanta opel? cat te-a costat aceasta reparatie?
mersi
marius
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
O intrebare pt cei cu Z16SE, la ce turatie schimbati viteza?
  • mmese

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu am fost la reprezentanta in nici un caz, nu cred ca e de dorit sa ajungi pe acolo cu probleme din astea ca te trezesti ca vor sa iti schimbe cine stie ce. Mai bine cauti pe forum, sunt oameni de bine care au descris in detaliu procedura de curatare.
Incearca mai intai sa citesti codurile de eroare cu metoda "agrafa" (da o cautare pe forum), eu am avut de ex 0400 care e cod de valva EGR. Apoi incerci sa cureti prima data si vezi daca se rezolva asa, e o operatie care oricum trebuie facuta periodic din cate am mai citit.
Eu am fost la un prieten care a mai facut asta inainte, nu e complicat, dar din pacate nu dispun de niste poze ca sa iti pot arata ce si cum. Ca si costuri totul s-a redus la o solutie de curatare a carburatoarelor (Carboxol parca ii zice) care o gasesti la mai putin de 10 RON.
O sa incerc sa revin cat de curand cu o poza sa vezi exact unde trebuie umblat.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
marcus 24007: daca ai curatat EGR si inca iti face inca figuri masinuta (se aprinde exhaust emission), incearca sa vezi nu cumva nu-ti decupleaza releul de bujii inainte de a porni motorul ?
Pentru verificare, dupa ce bagi cheia in contact, asteapta mai mult inainte de a porni motorul, pana ai sa auzi un "clink" in cutia cu relee din compartimentul motor (daca ai liniste in masina se aude si cu usile si capota inchise), semn ca releul intermediar comandat de releul bujiilor incandescente si-a facut treba si a deconectat bujiile. Apoi porneste motorul si ai sa vezi ca nu se mai aprinde beculetul de noxe si toarce rotund motorul.
Simptomele tale imi corespund masinii mele.
Eu zic sa nu mai mergi cu beculetul aprins in bord, risti sa-ti bulesti alternatorul (puntea de diode) si sa ramai fara servodirectie (este asistata electric), din cauza consumului mare de curent al bujiilor incandescente care raman cuplate tot timpul.
Iti pornesc cumva si ventilatoarele sau unul dintre ele fara motiv, cand ai motorul rece sau nu ai cuplat aerul conditionat ?
  • Blanka2all

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mmese a scris:Nu am fost la reprezentanta in nici un caz, nu cred ca e de dorit sa ajungi pe acolo cu probleme din astea ca te trezesti ca vor sa iti schimbe cine stie ce. Mai bine cauti pe forum, sunt oameni de bine care au descris in detaliu procedura de curatare.
Incearca mai intai sa citesti codurile de eroare cu metoda "agrafa" (da o cautare pe forum), eu am avut de ex 0400 care e cod de valva EGR. Apoi incerci sa cureti prima data si vezi daca se rezolva asa, e o operatie care oricum trebuie facuta periodic din cate am mai citit.
Eu am fost la un prieten care a mai facut asta inainte, nu e complicat, dar din pacate nu dispun de niste poze ca sa iti pot arata ce si cum. Ca si costuri totul s-a redus la o solutie de curatare a carburatoarelor (Carboxol parca ii zice) care o gasesti la mai putin de 10 RON.
O sa incerc sa revin cat de curand cu o poza sa vezi exact unde trebuie umblat.


FRatilorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............................... si eu sunt in aceeasi situatie! da spuneti si voi unde este EGR-ul asta si throtle body asta k sa le curat si io! k am citit pe aici cum k ar fi sonda landa de vina da nu vreau sa o schimb asa pe "orbeste". vreau sa curat si io alea mai intai sa nu dau banii aiurea k totusi costa 350-550 RON. si dak e cineva din buc sa imi arate si mie asa pe "viu" cum sta treaba as fi foarte recunoscator. problema e destul de complicata iar la un momoent dat am crezut k am scapat de ea dupa ce am schimbat bujiile. Am cumparat niste bujii mai performante zic io cu 4 electrozi si le-am montat in momentul in care le-am schimbat a disparut si beculetul cu motorasul. Urra bucurie mare daaa.... de unde a durat doar o zi bucuria asta k apoi a aparut din nou beculetul. Si de atunci tot merg asa dar motorul merge bn fara probleme poate trage putin mai incet si consuma un pic mai mult dar in rest e ok! Nush ce sa mai fac! Sunt disperat k tin foarte mult la masina asta e primul opel din viata mea si nush ce sa mai fac. Precizez k e un astra G in doua usi Z16SE 62kw. Ajutati-maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

P.S. : nu stiu sa folosesc testu' agrafa m-am uitat peste descrierea baietilor dar "imi cam prind urechile".
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR