Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • raduradu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
normal acest martor ar trebui sa se stinge dupa 3-4 secunde de la punerea contactului(simultan cu martorul airbeg) dar la mine de un timp sta aprins pana ce pornesc motorul dupa care se stinge! daca scot bornele cateva minute problema revine la normal dar daca fac 50-100 km martorul iar o ia razna la o noua pornire. stie cineva ce ar putea fi( si am un consum de 11 in ors in conditiile in care merg fff incet si schimb pana in 2000-2500 rotatii).
benzina 12 16v
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Scoate si rebranseaza mufele la toate sondele motor pe care le identifici, s-ar putea sa fie un contact prost, daca nu... la tester cu tine... dupa mine (dar nu am pretentia ca detin adevarul) este (poate fi...) o functionare intermitenta a unui senzor.
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
am fost la opel si au zis ca nu merita sa o pun pe tester daca se stinge dupa ce pornesc motoorul!!!!
daca ei zic!(am o parere buna despre mecanici Mad )
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,022
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Si la mine la fel, aceeasi chestie cu becul, si face asa de cand am scos mufa de la clapeta de aer si am pus contactul fara sa o mai pun inapoi, nu s-a resetat nici dupa ce am lasat-o fara baterie.
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
mai nou a inceput din cand in cand sa clipoceasca inainte de a porni maotorul. unde sunt contactele pentru debitmetru si sonda lambda? daca de acolo e problema sa mai umblu putin la ele poate nu fac contact corect.
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
am fost la servis si am reparat problema 4.5 mil era senzorul de turatie
  • cipo

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
aceeasi problema am sesizat-o si eu astazi, dar cred ca persista de vreo cateva zile. acelasi efect: martorul nu se mai stinge decat dupa ce pornesc motorul.
dupa parerea mea, masina merge ca inainte; n-am observat nici o schimbare in comportament. Question
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
am ami facut 1000 km si beculetul asta iar nu se stinge doar dupa ce pornesc motorul. totusi cred ca nu e nimic SPER
  • cipo

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
revin cu info: "defectul" a disparut la fel de subit cum a si aparut, facandu-ma sa ma simt penibil ieri la service cand am solicitat un test. normal, martorul se stingea la fel ca inainte (dupa cateva secunde, o data cu ceilalti martori), iar la o scanare nu s-a gasit nici o eroare.
poate ca daca as fi fost mai atent dimineata cand am pornit masinia, as fi avut vreo cativa lei in plus in buzunar.
cauzele: necunoscute.
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
e chiudat martorul asta!!! stie cineva daca ar putea fi de la bujii sau baterie?
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
la mine se stinge la ceva timp dupa pornire-in functie de cat de frig e afara....sau daca accelerez mai tare - cam pe la 2000.mai cauta ca s-a discutat - la mine suspectez bujiile
Very Happy
  • alez911

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Corsa z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema ... Uneori sta aprins uneori clipeste si nu pot sa pornesc motorul ... e foarte ciudat ... imi consuma 12% la motor de 1.2 ceea ce e ingrozitor ... nu stiu ce sa zic ... Unde e un tester bun si ieftin in bucuresti hehe si cat costa ? merci ...
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie:
  • Masina: Corsa Z13DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
E ciudat becusorul asta galben. De cand am masina s-a manifestat in fel si chip:
-in mod normal mi se stinge impreuna cu becul de la airbag inainte de a porni dar de cand mi-a clipit de cateva ori, se stinge numai dupa ce pornesc motorul
-alta data, tot dupa o clipire d-asta, si-a revenit singur, adica se stingea inainte de a da cheie
-de curand mi-a clipit iarasi, se stinge dupa ce pornesc motorul si am remarcat, uneori, cum exista un mic lag la demaraj. Poate doar mi se pare. Oricum, motorul pare sa functioneze in regula. As putea sa asociez ultimul eveniment legat de becusorul buclucas cu prezenta unui miros ceva mai puternic de benzina. Prima si ultima data cand am simtit miros de benzina(sau gaze?) mai puternic s-a aprins si becul ala care semnaleaza nereguli la evacuare. Tot atunci mi-a pornit si pompa de purjare a gazelor. Hm, acum mi-a trecut ideea prin cap: parca n-am mai auzit-o functionand...Trebuie sa o verific neaparat!!!
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie:
  • Masina: Corsa Z13DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Am un anunt mai vechi. Nu am incercat niciodata dar cine are nevoie poate sa dea un tzarr:

CALCULATOR (Tester) pt. diagnosticarea defectelor la masini auto, cu injectie electronica, benzina, pt. mai multe tipuri de masini; 0722.483.811/ 772.62.35

...daca o mai fi valabil!
  • vanwil

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Corsa Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Si mie mi se intampla. Sta aprins pana pornesc motorul, dupa care se stinge. A mai facut treaba asta cu ceva timp in urma, dupa care si-a revenit de la sine. Acum a reaparut problema. Masina functioneaza normal insa, nu am sesizat nici o problema, nici o schimbare in functionare...
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie:
  • Masina: Corsa Z13DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Astazi si-a revenit becusorul...Acum se stinge inainte de a porni motorul. Ce-i drept, parca si motorul trage mai bine dar poate fi o chestie subiectiva, poate mi se pare mie.
  • robby

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra Y17DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
legat de acest martor galben, masina cu cheita. pana acum se stingea in regim normal, adik la 4-5 sec dupa punerea contactului. azi, in timp ce rulam, am constatat ca acest martor s-a aprins. nu puteam rula cu mai mult de 110km/h, masina era mult mai puturoasa, nu mai tragea, parca lipsita de turbina, indiferent in ce treapta ma aflam. dupa o scurta oprire, la repornire, martorul s-a inchis, odata cu ceilalti martori, numai ca acum la 4 sec dupa pornirea motorului, in schimb masina mergea super, tragea ca inainte, iar in timpul mersului nu s-a reaprins. sa fie ceva grav? ce reprezinta acest martor? ce poate cauza activarea acestuia?
masinuta este un opel astra caravan, 1.7 dti.
va multumesc anticipat pt orice raspuns, sfat sau sugestie in aceasta privinta!
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 990
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La mine e la fel. Acest martor nu se stinge dupa ce pun contactul, odata cu cel de ABS si de catalizator, ci doar dupa ce pornesc motorul. In mers nu s-a aprins niciodata. Sa fie legat cu faptul ca mie imi sta aprins tot timpul beculetul de airbag (nu mai am airbag-urile frontale cred) Rolling Eyes


Later edit: i-am facut geometria si unghiul de fuga, pt ca "manca" din cauciuc pe stanga fata si acum se stinge beculetul buclucas o data cu ABS&stuff, la cateva secunde dupa punerea contactului. Shocked
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
dupa cateva luni in care a mers ok martorul asta problema iar se stinge abia dupa ce pornesc motorul! si mie mi se pare ca masina accelereaza ceva mai greu
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 990
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
In manual scrie ca martoru' asta galben cu cheita reprezinta imobilizatorul Rolling Eyes
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata