Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • gabiboldeanu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X18XE1 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am inteles acum
  • CostinC75

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! Sunt de un an pe acest site,dar m-am limitat doar la a citi.Acum am si eu o problema la a mea corsa c 1,2 twinport din 2005.Problema sta in felul urmator:bag benzina,facand fulul,merg ceva timp cu masina si observ ,la coborare cu motorul pornit ca scoate apa pe teava de esapament,fara sa miroasa a benzina .Tin sa precizez ca asta face aleator ,deobicei dupa ce se incalzeste motorul .Dupa ce am observat acest lucru, sa aprins masinuta cu cheia care dispare dupa pornirea motorului.Am citit codul de eroare stocat,prin metoda cu pedalele ,si imi afiseaza de doua ori codul 1405,cod care duce spre valva EGR.Am citit pe forum ca la iesirea apei pe teava de esapament ar fi garnitura de chiuloasa,dar facand aleeator.....vreau sa cred ca ar fi de la benzina,sau trebuie curatata valva EGR.Vreau sa mai zic,ca atunci cand se manifesta,la accelerare din relanti,parca da sa se innece si dupa se accelereaza.In rest merge normal.Scuze de acest post lung si daca nu e postat unde trebuie.Astept un sfat de la voi. Multumesc! Sa auzim de bine!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,773
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Daca apa nu dispare din borcan sau borcanul sa se contamineze cu ulei nu are nici o treaba garnitura. Las-o in pace.
Condensul la teava de esapament este ceva normal mai ales pe vreme rece.
Curata EGR ca la carte apoi probeaza-l....ai post excelent pe tema asta.
Daca tot mai ai codul si dupa curatare gandeste-te sa-l schimbi.
  • CostinC75

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsul promt.Astept sa se incalzeasca putin afara si sa am ceva timp,si ma voi ocupa de masina.
  • banzay

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="gabiboldeanu"
U2103 - E/V-bus - defecþiune-
(09) - Nu este prezent
/quote]

Buna ziua dragi colegi,

Ce este E/V-bus-ul acesta de fapt?
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa x10xe din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salut, am si eu urmatoarea problema cand motorul e la relanti se aprinde becul de defect, cum accelerez putin sau ma pun in miscare dispare, am pus testerul pe care il am de doar 2 zile si am gasit asta:

OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
hkj
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 1999|Corsa-B|Motor|X 10 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0SBF08X6146192
systemSupplierECUHardwareNumber: 0261204058
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90532609 RY
Specific marcii: 0261204058
systemSupplierECUSoftwareNumber: 28SA4143
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1E73
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B97003

Identificare: 0601

NumeSistemSauTipMotor: X10XE
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001017402
Data de programare: 20080510
Data de fabricatie: 300703
Numãrul codurilor: 5

P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Nu este prezent

P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Nu este prezent

P0115 - Temperatura lichid rãcire - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent

P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent

P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
am sters codurile si m-am dus la piata, pe drum aceleasi probleme, cand ajung iar acasa citesc iar codurile si gasesc asta:
Numãrul codurilor: 1

P0505 - Regulator aer pentru stabilizare ralanti - tensiune prea micã
(02) - Prezent
va rog sa-mi traduceti si mie ce piesa functioneaza cu intreruperi, sau ce sa verific si unde. multumesc
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat

  • olteli

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa A14XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
A mai intalnit cineva cod eroare P00B4-00 Radiator Coolant Temperature RCT sensor circuit high voltage?
Motorul merge normal dar OPCOM indica acest cod care se mentine dupa stergere,temperatura citita pe
display 95-98 grade pe canicula...Corsa D;XER 1,4;2010;71000km.Multumesc celor care vor raspunde!
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
buna ziua. Am un opel corsa c motor z12xe, 2002. Am cod eroare P0340 dupa schimbarea distributiei. este pusa la punct, schimbata cu trusa specifica. pinioanele nu sunt ca cele ale masinii.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Citeste ce s-a scris aici pe forum despre distributie la motoarele Z10 XE,Z12 XE si ai sa gasesti rezolvarea.
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu, din cate am inteles, pinioanele nu sunt la fel ca cele originale, deci distanta de la senzor la cititorul acela este mai mare. in cazul asta ce fac? care este distanta optima? am incercat sa punem un distantier venit in kit-ul de distributie, dar motorul facea ca naiba. fara distantier merge struna. este vreo problema daca functioneaza asa?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Se pune distantier daca este in cote, probabil ai un kit distributie ieftineala. Pe original GM nu ai treaba, pui saiba din vechiul pinion sau alta 'floricica'.
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc. Daca pun pinioanele vechi, este vreo problema?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu sunt prea uzate le poti pune
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc pentru ajutor. pot circula asa o perioada? masina merge foarte bine.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu este indicat dar e masina ta si banii tai.
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc pentru ajutor.
  • RCiocan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
ieseanul a scris:Am si eu acelasi cod de eroare (B1485) si nu stiu cum sa ii dau de capat.
Vorbim despre Corsa C 2001 cu motor Z10XE. Sa o luam cronologic:
- am avut bateria descarcata (masina nu a rulat vreo 3-4 luni) si am zis sa o incarc, ca un "baiat destept" m-am grabit si am pus seara redresorul pe baterie, fara sa deconectez bateria de pe masina. Am verificat cu un voltmetru si tensiunea de incarcare nu depasea 13,5V.
- dimineata am coborat la masina cu multimetrul (voltmetru) sa vad ce tensiune de incarcare are redresorul si constat cu stupoare un 15,23V , i-am scos rapid redresorul, deoarece stiu ca pe instalatia masinii tensiunea nu trebuie sa depaseasca 14,4V .
- mentionez, ca atata timp cat redresorul a fost cuplat pe baterie, nu am bagat cheia in contact, ca sa nu imi dea vreun "conflict electric" cu releul regulator de tensiune.
- desi am incarcat bateria becul rosu (martorul)ce indica o baterie din bord, nu se mai stinge, atata timp cat cheia este in contact (pozitia II).
- am vazut eu asta si am decis sa aduc o alta baterie de la cineva. Bateria adusa este una buna, in sensul ca la gol avea 12,75V. Cu bateria aceasta aceeasi situatie, martorul din bord, al bateriei , ramane aprins si dupa pornirea motorului. Ca o mentiune trecuse 1h timp in care masina a ramas fara nici o baterie, asa ca am facut acea procedura de invatare pe care am citit-o pe forum, intr-adevar motorul se tura singurel, la un moment dat dupa vreo 5 min se scutura ca un diesel, dar dupa vreo 10 minute mergea rotund, dupa ce a facut 80 de grade, l-am oprit. Ulterior cand s-a racit si l-am repornit a mers rotund de la bun inceput, dar sa revenim: vazand toate astea am zis:
1. sa verific incarcarea, la ralanti fara consumatori 14,35V, tot la ralanti cu faza mare aprinsa 14,34V ; turat la fel cu mici oscilatii.
2.sa pun un tester pe ea, zis si facut, imi da eroarea B1485 Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open, o resetez si totul pare ok, adica se stinge din bord becul ce indica o baterie . Opresc motorul, dau cheie iar, eroarea reapare, daca o sterg, e totul ok pana repornesc.
3.zic sa nu se fi ars vreo siguranta, le i-au pe toate care le am (in cutia de sigurante din compartimentul motor) la verificat, dar toate sunt bune.
Nu pot sa imi dau seama de unde vine aceasta eroare !!!!!!!!!!!!!
Am inteles de pe forum, ca in general la Corsa, sunt probleme cu contactele de la bord (mufe) , i-am dat si eu in bord, cate un "pumn de control" (dar cu inima de tata nu prosteste Exclamation ), dar nimic.. Razz Ma gandesc la varianta unui contact imperfect, ca astea sunt cele mai pacatoase in domeniul electric. Apropo: cu testeru bagat, dupa ce i-am sters eroarea a doua oara, cand i-am dat cheie nu a mai aparut timp de 2 chei ca sa zic asa, dupa care a aparut (adica dupa pornire a ramas martorul baterie aprins) la fiecare repornire. Stiu ca voi rezolva aceasta problema mai devreme sau mai tarziu, dar as vrea cat mai repede caci vreau sa ii fac RAR-u, sa nu ma apropii prea mult de luna august, ca deja am vazut masini de italia inmultindu-se prin oras,......... Legat de becu cu pricina, sincer nici nu mai stiu daca s-a aprins inainte sau dupa ce am pus redresorul, caci de o saptamana ma lupt cu tot felul de erori de m-am saturat, oricum le-am reolvat pe toate, doar asta mi-a mai ramas si nu prea am gasit nici pe forum si nici pe net raspunsuri clare si concise vis-a-vis de aveasta problema.
Maine adica sambata voi incerca o a-3-a baterie, de data asta Bosch Silver 12V/75A, care stiu ca este in parametri optimi, caci este folosita la pornirea un autovehicul de teren (Aro, dupa cum se stie la tipul asta de masina daca nu ai baterie calumea/țeapănă nu ai cum sa pornesti caci motoarele sunt f. prost concepute; ma rog nici masina nu-i departe Razz ). Daca fac acest lucru si martorul ramane aprins, ramane varianta de care m-am ferit cel mai mult, demontarea alternatorului, adica control perii, punte redresoare si releu regulator de tensiune. Ceva sugestii remarci, observatii, critici, greseli de ortografie, orice numa sa imi fie util sa rezolv problema.
P.S. Releul de tensiune este incorporat in alternator, stie cineva? Ca sa demontez alternatorul e complicat ? Puteti sa imi dati sftauri la orice nivel, ca le inteleg (in sensul ca am cateva cunostinte in domeniul electric), sau ma voi stradui sa le inteleg. Va multumesc anticipat de raspuns.

Salut! Cum ai reusit sa rezolvi problema ? Am aceeasi problema ms!
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Corsa C 2001 Z10XE:
B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 Low Voltage
(02) - Present

Reapare instant dupa stergere.

Tensiune citita 11,4-11,5V
Martor bord aprins.
  • fireman31

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am aceasi problema la corsa c z12xe din 2001 in doua usi .
B1485 - Circuit de curent excitaþie generator(linia61) - tensiune prea mare (01) - Nu este prezent
dar mai am si inca doua coduri de eroare:
C1505 - No Vehicle Speed Signal (00) - Not present
C1517 - Overheat Protection Mode Active (00) - Not present
Cineva poate sa imi spuna ce anume sunt?
Mentionez ca masina merge normal.
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata