Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La ralanti cu masina pe loc si tragi de volan servo consuma si 60A adica 880W !
Este normal sa scada putin lumina la faruri, instrumente etc...


cum sa consume 60A ? in amperi se masoara intensitatea curentului ... cum ai transformat tu intensitatea in putere ? in W se masoara puterea, si ce draq e aspirator sa consume 880W?, eu cred ca omul are o problema la puntea de diode.
P=I*U sau W=A*V
deci o baterie are sa zicem 70A cu 12 V toate... acum ... eu cred ca nici macar electromotorul nu are 800W.
bateria mea are 4 ani, e varta de 65a, si nu scade deloc intensitatea curentului cand virez la relanti.
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@air_catalin servodirectia poate sa consume 60 A, chiar si mai mult, iar 60A x 12V=720W.
Si din cate stiu eu, bateria are 70Ah, nu 70A.
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
marcelt2 a scris:@air_catalin servodirectia poate sa consume 60 A, chiar si mai mult, iar 60A x 12V=720W.
Si din cate stiu eu, bateria are 70Ah, nu 70A.

pai tocmai cum zici tu.... sunt amperi ora, deci ... ar trebui sa fie 720 de vati ora.... deci ? cum poate sa fie un consumator de 800 de w?
si inafara de asta: In cazul bateriilor de masina numai 20% din capacitate trebuie sa fie utilizata - o utilizare la o capacitate mai mare va afecta durata de viata a bateriei (vb de bateriile acide) deci imi mentin parerea ca nu poate fi nici un consumator de 800 W pe masina (mai ales cel de sevo)...
acum o intrebare pt ca nu ma pricep asa de bine: servocirectia nu este hidraulica? adica actionata de o pompa de ulei ? nu cumva foloseste lichidul de frana actionat de o popma hidraulica pt a usura schimbarea directiei ? ce legatura are cu, curentul masinii ?
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mi se pare ca s-a mai discutat toata treaba asta. Oricum:
1. bateria are 70Ah, adica teoretic, poate da un curent de 70A timp de o ora
2. 60A x 12A = 720W, nu amperi ora, nu are nici o legatura cu Ah de la baterie, adica cu chestia de la pct.1
3. servodirectia, cel putin in cazul acesta, e electro-hidraulica, e actionata electric, de aici problema ca daca nu mai ai alternator, nu mai ai servo. Pentru ca servodirectia nu are nimic de-a face cu bateria, cei 60-70A si-i ia din alternator (care, daca nu ma insel, e capabil sa livreze vreo 1200W), nu din baterie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR