Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • lucian.ghinet

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am o vectra B 1996, motor ecotec 1600, 16V, si cand pornesc motorul sta cam la 1300 de turatii, sau chiar la 800, dar o mai apuca uneori si sare la 2000 de turatii la relanti, la semafor de ex.
Am o supapa secundara de aer care are un cablu rupt, un mecanic mia zis ca acea supapa foloseste atunci cand pornesti motorul si el e rece, baga aer din motor mai cald, si ramane blocata bagand in continuare dar nu e asa ..adica mie imi merge foarte bine masina la 800 de ture .. la relanti ..si pur si simplu cand o apuca pe ea ..sare foarte mult la 2mii cam asa .. si bag in viteza .. fara sa o accelerez ..coboara acul evident .. si cand schimb iar sare pt cateva secunde .. dar apoi is revine .. .. nu imi dau seama pe ar putea fi ..sa fie cumva de la injectoare sau acea supapa sau .. senzorul de relanti ?..
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salut...sincer nu cred ca e de la injectoare ....rolul injectoarelor este sa bage benzina in camera de ardere si atat....de ce sa stea turata din cauza lor???? Shocked Teoretic daca este innecat vreun injector poate sa dea semne sa moara dar sa stea turata din cauza lor nu cred.....

Si mie imi sare turatia dar doar cateodata.....nu am cum sa vad cat e ca nu am turometru insa e sus rau.....dar face asa doar pentru 2 3 secunde maxim...dupa care revine la normal....posibil sa fie de la vreun senzor ceva .... Rolling Eyes

Edit: si inca ceva.....e normal sa stea turata la relanti cand abia ai pornit motorul pentru ca ai acel auto-shock care are rolul de a nu lasa masina sa se opreasca ....in mod normal turatia ar trebui sa stea in jurul a 800-900 depinde de cat de cald e motorul.....
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
verifica asa:

SENZORUL DE TEMPERATURA motor si MUFA CU FIRELE de la el - regleaza turatia la relantii si socul automat

SENZORUL DE LA CLAPETA DE ACCELERATIE

BUJIILE SI FISELE -pot provoca oscilatii semnificative

@florinike - te contrazic Smile : daca injectoarele sunt murdare poate creste f bine relantiul.
  • lucian.ghinet

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
unde gasesc acel SENZORUL DE TEMPERATURA motor ..adica unde este situat pe motor .sa umblu la el ..caci nu stiu unde e Very Happy .. sau da-mi te rog un nr al unui mecanic priceput... ms
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la mine se afla sub termostat si are o mufa dreptunghiulara cu 2 fire
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
radu, cum draq vad daca CTS-u e bun ? Mie imi face la fel masina dupa ce o FORJEZ, cand opresc dupa aia imi sta la 2000 rpm si scade inceeet de tot. pana la 1000. Asta cu motorul cald.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sincer prea sigur nu stiu nici eu cum, dar:
tinand cont ca daca scoti mufa de la senzor ECU vede motorul la - nu stiu cate grade, deci foarte rece, asa ca, dupa ce incalzesti motorul(90 grade C), poti sa scoti mufa in timpul mersului sa vezi daca motorul se tureaza(in cazul acesta ar fi bun).
dar cel mai sigur aflii pe scaner
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu aveam probleme similare cu cresterea brusca a turatiei cand motorul era cald, dar ajungea pana la 3500-4000 ture. Dupa teste seculare, am reusit sa rezolv problema prin schimbarea bobinei de inductie. La motorul meu este capsulata si sta deasupra bujiilor. Am schimbat-o la Dibas Bucuresti cu 11 mil (piesa + manopera). Nu-mi arata nici un cod de defect la ECU. Sper sa nu ai aceeasi problema ... pt. ca ustura la buzunare!!! Crying or Very sad
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
mie mi-au pus-o pe tester pt aceeasi problema si mi-au zis ca e motorasul de la relanti care ma costa 86 euro. o sa fac banii astia si il schimb, dar daca tot va face ma duc sa le sparg capul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR