Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare..!Am cautat pe forum o rezolvare la problema mea...si nu am gasit nici un raspuns...de accea mam hotarat sa postez aici
(opel calibra C20NE 1992)

Cand am plecat in aceasta seara cu masina din parcare...am sesizat o problema:

Vireaza Dreapta Perfect..........La virajul Stanga Foarte Foarte Greu...!Totodata se aude in partea stanga un zgomot parca freaca ceva...
Daca tin volanul in viraj stanga in "tensiune" zgomotul se accentueaza...!


Am verificat lichidul de frana...Intradevar era la limita...am complectat....si nici o schimbare...!

Care este posibila Problema..!?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Care e treaba cu lichidul de frana?.
Daca dreapta e bine si stanga e greu poate e de la caseta, daca ar fi de la pompa ar merge mereu greu si cu zgomot.
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
scuze...lichidul de servo directie!Imi cer scuze dar ma terorizat in seara astha


zgomotul se aude cand incep si virez stanga...ca un frecat,,,un zgomot fasait....mam uitat sub ea si nu curge nimic..
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pune pe cineva sa dea de volan si asculta de unde vine zgomotul. Incerca si o schimbare de ulei la servo.
Skip ads

  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cum scot uleiul de servo..?
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
o sa incerc maine sa scot lichidul de servo....sa pun altul...si sa vedem cum se comporta...desi nu cred neeaparat ca se leaga una de alta...sper sa nu fie caseta de directie ....
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am reusit sa golesc lichidul de servo...si nici o schimbare...parca merge mai greu si in dreapta..mai are cineva vre`o idee?
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai l-ai aerisit?si sa completezi iar cu lichid dupa aceea.?
Skip ads

  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
vad ca esti din Ph..eu din Ploiesti...Cum se aeriseste...?dupa ce am golit..am pus lichid..!?

are vreo chestie cum sa aeriseste?si eu sunt tot la presupunerea ca a ramas aer in caseta...!
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1. Indrepti rotile.Opresti motorul.
2. Scoti lichidul din vas ca sa nu curga prea mult pe jos (eu l-am scos cu o siringa.(poti sa sari peste etapa asta.)
2.1 . Desfaci o teava de pe pompa de servo.
3. Dai de volan stanga dreapta pana cand nu mai iese nimic pe acolo.
4. Pui teava la loc
5.Pui lichid la loc in borcan pana la semn
6.Dai din nou de volan stanga dreapta de cateva ori ca sa traga lichid din borcan.
7. Pui iar lichid la sem. Lasi rotile drepte.
8. Pornesti motorul. Dai de volan stanga dreapta supraveghind nivelul din vas. daca da semne ca dispare tot pui repede la loc ca sa nu ramana pompa fara lichid.
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Gata...am inteles..ma duc la garaj si incerc!va anunt mai tarziu!
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am facut tot ce scriE mai sus....Intradevar uleiul era jalnic...am scos cam un litru din toata instalatia....!


Probleme...La fel....Viraj stanga greoi...daca virez incet merge mai usor..daca o iau brusc acelasi zgomot de presiune...


Ma gandesc ca in caseta este vreo supapa ceva pe partea stanga..?sa fie ramasa deschisa....Inchisa?


Daca merg asa cu ea..ceea ce e greu la parcari si viraje in trafic...exsista vreun risc major?
Skip ads

  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ideei...mai are cineva...?
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca in caseta este vreo supapa ceva pe partea stanga..?sa fie ramasa deschisa....Inchisa?


Daca merg asa cu ea..ceea ce e greu la parcari si viraje in trafic...exsista vreun risc major?
  • trami

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
GiGiCarbiT a scris: uleiul era jalnic...
Probleme...La fel....
Ma gandesc ca in caseta este vreo supapa ceva pe partea stanga..

Nu este nici o supapa blocata, sunt aproape sigur ca ai o uzura mare in carcasa distribuitorului in dreptul segmentilor, asa cum poti vedea in doua poze de aici: http://www.trami.eu/defecte.html
Uzura este des intalnita la casetele vechi cu carcasa din aluminiu, mai ales daca s-a mers cu ulei murdar. Particulele fine din uleiul murdar fac ca acesta sa se comporte ca un fluid abraziv care adanceste tot mai repede uzurile. Odata formate, segmentii nu-si mai fac datoria de etanseizare, iar inlocuirea uleiului cu unul curat este tardiva.
Foarte probabil sa fie si pompa pe duca, asta tot din cauza uleiului murdar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR