Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • zwz

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am o Vectra B Caravan 2.0 DTI motor Y20DTH.
De 2 zile am o problema: mi se aprinde check engine in mers.
La pornire totul e ok. Dupa aproximativ 10 - 15 minute de mers se apride check engine si dispare doar daca o turez in mers - nu dispare imediat ci dupa 30-60 secunde de mers mai turat.
De obicei se aprinde la turatii joase, cand stau la semafor etc.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm decat daca o tin peste 2500 - 3000 rpm constant in mers.
Orice sugestie sau sfat este binevenit.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
spunea cineva pe forum( nu mai stiu cine) ca a avut o problema asemanatoare si a fost de la pompa de injectie. nu stiu de piesa se gripa si l-a costat reparatia 15 mil.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu poate nimeni sa iti spuna ce e de vina din informatiile care le dai. Cel mai bine pentru tine e sa o duci la un tester si iti va spune singura ce nu merge...
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
La mine a fost ceva de genu doar ca invers, la turatii ridicate mi se aprindea martorul ala si ma dadea in nas, adica ii taia puterea.
Am fost la nu stiu cate service-uri toti isi dadeau cu parerea, am umblat la toate, am pus pe calculator nimik, pana i-a venit lu unu ideea sa verifice furtunul de aer de la turbina, si cand l-a intors avea o fisura de 5 cm iar la viteze/turatii mari cand turbina avea nevoie de mai mult aer, nu primea deoarece iesea prin crapatura aia, si asa dadea eroare.
Un furtun din ala costa 4,5 mil, sper sa nu ai probleme grave ca daca un furtun e atat, nici nu vreau sa ma gandesc cat sunt celelalte.
Skip ads

  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
eu sunt cel cu pompa de injectie, la mine simptomele erau asa: cand se aprindea acel martor, nu mai puteam s-o turez peste 2000 de ture. daca opream si asteptam putin si iar porneam nu se mai aprindea o perioada de timp (nu era ceva contant putea sa se intample peste 10 min. sau peste 3 ore iar) dupa ce se aprindea nu mai aveam putere si scotea fum alb.
aia la service mi-au aratat si explicat care era problema: la pompa de injectie exista un pistonas de avans care se gripa, la reparatie mi-au schimbat toate garniturile din pompa, pistonasul de avans, o parte din furtunurile care sunt p-acolo prin fata si filtrul de motorina. toate astea au costat cam 5 mil. si ceva iar restul pana la 14 mil si ceva a fost manopera, adica 8 mil si ceva. reparatia a durat 2 zile. sunt profesionisti dar scumpi. sunt singurii pe care i-am gasit in bucuresti care se baga la desfacut pompa de injectie.
sfat; du-te la ei (service bosch strada delea noua) sa-ti puna diagnosticul asta costa 700.000 lei, sa-ti zica pretul de reparatie si daca nu-ti convine du-te la altii sa-ti faca operatiunea de reparatie sau mai targuieste-te cu ei am impresia ca au preturi dupa clienti (eu ca prostul cand m-am dus la ei aveam un aparat foto destul de scump de gat, or fi zis ca am super bani si de asta mi-au luat asa de mult).
  • zwz

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri.

Am remediat problema, ceva asemanator ca la crisluca1985 - un furtun de aer fisurat.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu un astra 2.0 DTI (Y20DTH) si in sarcina se intampla sa se aprinda becul galben (cel cu cheita) si scade puterea motorului. Dupa cativa km isi revine. Am fost la doua reprezentante si nimeni nu mi-a dat un raspuns concret... . Are cineva o idee cum sa verific pierderile de vacum....?
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pierderile se verifica cu vacummetru, la iesirea din pompa de vacum depresiune 0.7bar. de asemenea se mai verifica pe trasee unde presiunea difera de turatie..
De asemenea se poate crea depresiune in diversele circuite cu ajutorul unei pompe manuale de vacum cu vacum metru si verificarea daca exista scapari.

Daca furtunul de la turbo sa crapat acela costa maxim 150.000 craparea lui duce la nefunctionarea turboului corect sau deloc in toata gama de turatii chiar daca utilizatorul o simte mai bine la turatii ridicate.
Skip ads

  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
...se pare ca nu sunt probleme pe instalatia de vacum. Problema e ca nici acum nu stie nimeni care este problema. Cod eroare : P 0190 si atat. Am fost la service OPEL in Oradea, Ungaria, service bosch in Ungaria.... . Masina sta si acum in service si toata lumea isi da cu parerea si atat...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
P0190 -
1. Mechanical Fault in Fuel System (Idle Speed)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
- Engine idling
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105

2. Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
Note: The fault will only be detected, if engine performance is sufficient.
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105

3. Mechanical Fault in Fuel System (Full Load)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
Engine running in full load range
Note: The fault will only be detected, if engine performance is sufficient.
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105


Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
Check all mechanical components of the concerned system.
Point of breaks / scuff marks at the fuel or injection lines
Plugging, leakage or air in fuel system
Check injection nozzles

Note:

Refer to Service Manual
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
daca inteleg bine problema e cu pompa...nu de alta dar cei de la service Bosch vor sa-mi scoata injectoarele...
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
...si le-au scos...- problema cu doua din ele si inelele de cauciuc . Maine se monteaza cele noi si voi vedea rezultatul. Culmea e ca nu s-a observat in nici un alt fel faptul ca doua injectoare nu lucrau (unul chiar groaznic),
nu fum, nu relanti aiurea, motoroul trage....
Skip ads

  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
zwz,
sa verifici daca la viteze mai maricele (160) patesti la fel...
am avut acceasi probleme ca si tine, dar acum vad ca iar mi se intampla cand marg mai repejor:)
_________
Astra Classic II 2.0 DTI y2.0 dth
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
...am scimbat patru injectoare+inelele de cauciuc si am scapat... (nici la 180 nu a mai facut figuri...Smile
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cat a costat...?
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am si yo o intrbare unde este situat furtunul de aer pentru turbo(turbina) la matoru de isuzu 1.7?
La mine nu mai trage la 145k/h in treapat a V-a la 3000rpm(nu se aprinde nici un bec), iar dupa ce opresc motoru si-l repornrsc cand pun contactu se aprinde check engine care se stinge abia dupa pornirea motorului.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
4injectoare +inele = 400 Euro ( injectoare bosch)
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
NiceGuy : faptul ca nu trage motorul poate avea foarte multe cauze (filtu motorina, injectoare s.a.m.d). Partea cu check engine verifica pe tester...in mod normal se stinge dupa cateva sec de la contact....
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu se mai stinge la cateva secunde dupa ce pun contactu se stinge in momentu cand porneste motoru.
Filtru motorina + aer au fost shimbate de curand iar check engine ramane aprins dupa ce incerc sa trec de 3000rpm in a V-a. Isi revine daca scot ce le doua mufe de la calculator si-l las 10min cu ele scoase.
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu stie nimeni furtunu de aer pt. turbina pe unde se afla la motoru 1.7dti(isuzu)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR