Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La o masina care merge foarte bine si te apuci sa inlocuiesti piese,mi se pare o aberatie...,las-o in pace sa mearga...,nu ai ce face cu banii...?! "Preventiv",aduna bani,ca o sa-i cheltui cind o sa trebuiasca cu adevarat!
Skip ads

  • deleted-4821

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salutare tuturor!
problema pe care o intampin la al meu Opel Astra g cu y20dth din 2003, se manifesta asemanator cu a colegului din postul initial, astfel:
Dimineata masina porneste ok si functioneaza ok ~5 min, pana ajung la primul semafor si opresc sau sunt nevoit sa incetinesc, iar atunci se aprinde "check engine" si apare lipsa de putere... Opresc motorul si dupa repornire, masina functioneaza normal, sau in anumite zile povestea se mai repeta o data, iar restul zilei totul merge absolut ok... Aceasta situatie se repeta zilnic, iar ca si observatie, martorul din bord nu se aprinde cand motorul este cald (~80 grade).
Erorile ce apar la tester sunt U2103 = Linie CAN / comunicare inexistenta - si P0400 = reciclare gaz esapament / tensiune eronata.
Pe langa eventualele sfaturi pe care va rog sa mi-le dati, ar mai fi si o intrebare: Acum ~ 1an am avut martor "check engine" aprins, iar dupa consultarea forumului (fara diagnoza), am curatat EGR. De atunci nu am mai avut probleme, insa eroarea nu a fost stearsa. Este posibil ca eroarea P0400 citita acum la diagnoza, sa se refere la problemele avute in urma cu 1 an ? acest gen de erori raman salvate pana ce sunt sterse la tester? Intreb pt ca simptomele avute inainte de curatarea EGR de acum 1 an, nu prea se aseamana cu cele de acum... si as urmarii in special o rezolvare pt eroarea U2103...
multumesc pt rabdare si eventualele sfaturi !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
teoretic este posibil sa fie acea eroare de EGR veche si pentru ca nu ai sters-o a ramas desi din cate stiu eu sunt erori care se sterg automat daca au trecut nu stiu cate cicluri de functionare fara eroare.
verifica mufele din compartimentul motor, cea rotunda mare de langa baterie si cutia de relele si sigurante si eventual curata de oxidare si la fel verificate de oxizi si cele doua mufe depe pompa de motorina ca dupa an cred ca ai cu 2 mufe (si EGR mare in forma de corn)...
  • deleted-4821

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am curatat cu WD40 toata mufaraia ce mi-a iesit in cale ... acum voi vedea maine care este rezultatul, cu motorul rece...
multumesc pt sfaturi!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
WD40 nu este cel mai indicat pentru mufe si contacte electrice. sunt spray-uri specializate pentru asa ceva atat modele care sunt uscate cat si modele cu lubrefiant. WD40 este cam unsuros si nu stiu cum vor reactiona garniturile de cauciuc compozitia din WD40. Stiu pe cineva care si-a distrus cateva garnituri cu asa ceva Smile
  • deleted-4821

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2007

  • Mesaj Privat
treaba cu garniturile, nu stiu ce sa zic, oricum asta am avut la indemana... treaba este ca nu mai apare martorul in bord... Smile
cel putin ieri si astazi nu si-a mai facut aparitia... iti multumesc pt timpul acordat si problemei mele!
... si inca o intrebare te rog, cam la cat timp / nr de km ar fi indicata o noua curatare a egr si a galeriei de admisie (parca asa ii spune...) ? multumesc inca odata!
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut ajutor ! Nu stiu de ce nu imi mai trage masina opel vectra b y2.0 dti zici ca am 20de cai nu 101 ,incepe asa: daca o turez mai mult de 2000 de ture se aprinde chek si nu mai trage deloc ,mai ales daca este rece motorul e moarta de tot masina porneste bine si la cald si la rece nu scoate fum
  • Bontos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am un vectra C 2.0 Dti 2004, am schimbat filtru de aer,pe conducta filtrului de aer am debitmetru aer,langa el am o supapa cu 2 conducte de plastic,din greseala am scos o conducta,la pornire masina pornea impecabil,cand turam peste 1600 rotatii,aparea check engine,motorul nu functiona bine,nu tragea,nu tura peste 3000,cu greu am vazut conducta scoasa,am bagat la loc...iar masina a mers ca inainte, incearca te rog vezi conductele de la vacoom debitmetru aer sa nu fie scoase,daca sunt scoase motorul nu trage,sper ca team ajutat,anuntama te rog daca rezolvi problema cum tiam spus eu
  • cata-M

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salutare a mea vectra y20dth se aprinde check engine dupa pornire si sta aprins pana la prima apasare de frana cand se stinge treaba este ca nu conteaza daca o turez sau nu se aprinde, nu imi mai functioneaza nici cruise control pe test a dat senzor de sub pedala de frana care l-am inlocuit si tot degeaba, masina trage bine. Sper ca m-am facut inteles si va multumesc anticipat.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai probleme pe firele de la switch-ul de frana.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR