Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
luciani 67,
cati km reali ai??
Skip ads

  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
probabil motoarele facute de isuzu au alta arhitectura si de aia nu prea stie nimeni sa-ti raspunda... dar din ce am auzit sunt ff performante si cu de o rezistenta remarcabila...
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
teoretic 124ooo (cu carte service)...practic cine stie....
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
NiceGuy a scris:nu stie nimeni furtunu de aer pt. turbina pe unde se afla la motoru 1.7dti(isuzu)

Pai la turbina este conectat un singur furtun de aer, diametru aprox 5mm.
Fisurarea acelui furtun duce la scoaterea turboului din functiune, mai pot fi si alte cauze de nefunctionare a turbo.
Turbo functioneaza la capacitatea maxima pina pe la aprox 1800rot/min dupa care capacitatea lui este scazuta prin scaderea depresiunii din acel furtun cu ajutorul unei electrovalve.
Nefunctionarea turboului este alarmata de becul check engine, calculatorul observa o scadere a presiunii in galeria de admisie, semnal primit de la senzorul de presiune montat in dreapta pe motor.

Nu uitati ca aprinderea senzorului check engine soon duce automat la scaderea puterii motorului din considerente de protectie.
Skip ads

  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am un opel astra G din 2001 motor y 20 dth din dec 2004 adusa din De.
De la o vreme fara sa se aprinda check engine, simt ca nu mai are ca inainte putere mororul. Ca sa fiu mai explicit , mai ales la viteza 2 si a 3 cand ii dadeam talpa mai lunga ma ajuta foarte mult la demaraj , la depasiri parca ma baga in scaun , acum se tureaza dar nu se mai infinge ca inainte.Chiar daca e pe motorina cand apas pedala ( stiu ca nu se apasa brusc ca la benzina ) se duce pana la fund si nu se infinge . Asa la drum intins prind si 150-160 se tureaza la 4-5000 rot/min si nu se aprinde nimic dar parca e un pic zgomotoasa si o simt ca o fortez.
De cand o am o singura problema am avut cu ea . Intr-o dimineata nu a vrut sa mai porneasca . M-a ajutat cu informatii foarte bune SLICK ( se dezamorsase pompa de injectie) am tras-o, a pornit ,am fost la sevice si i-a schimbat furtunele de cauciuc de la retur si nu am amai avut probleme.
Acum nu stiu care sa fie problema : turbina , injectoarele , debimetru.
Astept sugestii si pareri.
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
La discul de ambreiaj te-ai uitat. Nu-ti patineaza? Simptomele care le ai cam la asta conduc. Incearca sa pornesti cu viteza a 3-a de pe loc si o sa-ti dai seama daca patineaza. Very Happy
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am incercat cum ai spus Solver dar nu e de la ambreiaj. Se opreste motorul cand ii dau drumul la ambreiaj vine in nas.
Sa fie de la injectoare ce simptome trebuie sa aiba cand nu functioneaza corect ? Oringurile de la injectore, daca scapa pe acolo presiune (doua sunt cam murdare) n-ar da eroare?
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
...ba da...iti da cod de eroare P0190 - pierdere de presiune in sistemul de injectie...
Skip ads

  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am inteles ca de la oringuri trebuie sa-mi dea eroare , atunci injectoarele cum se verifica daca functioneaza corect ce simptome dau daca nu merg normal.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Multe nu pot sa-ti spun pentru ca eu am avut 2 injectoare defecte (1-nu pulveriza de loc iar al doilea foarte slab) si masina mergea fara probleme pana cand se aprindea "check engine" pentru cativa km dupa care revenea.... . Injectoarele poti sa le verifici numai daca le scoti si e destul de complicat...
  • baron

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Scoti injectorul(oarele) si mergi cu el(ele) in service unde ti le verifica pe un stand special. In Iasi te costa cam 15 ron de injector de curatat si verificat. Problema e ca la remontare trebuie schimbate O ringurile. Daca in service ti le demontezi si remontezi te costa mai mult normal....
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Nu iti recomand sa te apuci singur de scos injectoarele...sunt bine ascunse sub axul cu came....(cel putin la Y20DTH)
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu-i mai sigur sa mergi la un service...? decat sa te apuci tu sa faci cine stie ce prostii...?
  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Va scriu din dorinta de a va impartasi experienta mea.
La motorul meu Y20DTH am avut o problema asemanatoare : la ralanti se aprindea "check engine", apoi la pornire nu aveam putere insa pe la 2500 rpm in viteza a treia beculetul se stingea si motorul capata putere.
Iata ce-am facut (nu poate fi universal valabil insa poate fi o rezolvare in unele cazuri) :
Din spatele debitmetrului pleca un furtun foarte subtire care duce la o valva din spatele turbosuflantei. Racordul de cauciuc din acea parte era crapat pe lungime. L-am schimbat si nu mai am nici o problema. La Opel GTT mi se cereau 400 Euro pentru remediere - spuneau ca e o supapa actionata de niste tije si articulatiile tijelor s-au uzat !!!

In rest, numai bine.
  • adi77cta

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: la mare
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2005

  • Mesaj Privat
sefu vezi ca este de la debitmetru de aer si apropo vezi ca nu poti sa treci nici peste 120 km/h si costa 5.040.000 lei
  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Asa era pana am schimbat racordul.
Acum merge brici (170 km/h fara probleme, mai mult n-am eu curaj...) si are viata in ea ca atunci cand am adus-o din Germania.
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Scuze pentru intarziere la raspunsurile voastre , am incercat cum a zis ady77cta am mers si cu 130 km/h deci nu cred ca e de la debitmetru.
Oricum nu ma apuc eu de desfacut injectoarele. E clar ca o sa merg la service Opel din Constanta Mi s-au parut destul de seriosi si competenti.
Poate e o impresie personala ca nu trage masina. V-am mai spus viteza prinde si 160 km/h dar nu-mi place demarajul la viteza 2 si a 3 a parca nu se mai simte turbo cand trece de 2500 rot/ min. Pot sa prind 130-160km/ h da ca turbina ar fi defecta?
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Schimba filtrul de aer si combustibil, verifica catalizatorul si filtrul de particule(diesel) sa nu fie imbicsite
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Despre ce filtru de particule (diesel) este vorba ? Unde este situat? Am schimbat in mai filtru de ulei ,de motorina ,aer si am curatat filtru de polen ca nu era asa imbacsit. Catalizatorul cum se verifica?
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Filtrul de particule este inainte de catalizator(in corpul catalizatorului), dar nu stiu daca au toate masinile(cred ca depinde de norma de poluare). Daca ai filtru de particule gradul de infundare al acestuia poate fi citit cu ajutorul testerului. Filtrul de particule se recunoaste prin prezenta pe corpul catalizatorului a doua tuburi si un dispozitiv intercalat care masoara diferenta de presiune dintre intrarea si iesirea filtrului de particule.

Dca are simplu catalizator fara filtru, trebuie verificare manuala. Se demonteaza si se supune la o proba de presiune debit de unde se poate stabili gradul de infundare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR